Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Fuck it. Jeg dropper sangen.
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Er det eneste fornuftige om man vil ha et balansert spill.


True that. Men da foreslår jeg at vi fastsetter det til søndag (?) i første omgang. Så får vi bli enige om reglene frem til det. Hvis noen av dere bruker skype, er det bare å legge til: raynor180
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Dere kommer til å vinne over meg. Garantert.
Er ikke god i Glory-kamper med mindre jeg spiller som Lucas, og han er ikke med...
Kan vi forresten få et par dager på å trene med karakterene? Har veldig lyst til å mestre Robin før turneringen.
  • 0
Siterer Linebeck:
Kan vi forresten få et par dager på å trene med karakterene? Har veldig lyst til å mestre Robin før turneringen.


I så fall kan nok søndag passe greit.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
2 days.......
Ikke søk på bilder av King Dedede på google
  • 0
Har nok desverre historieprøve, med meget mye pensum, på mandag. Så må nok stå over denne turneringen...
  • 0
Søndag er greit for meg. Blir hype!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har nå 550 kroner. Skal bli nok til et spill, det!
Selvfølgelig velver jeg Smash først, da.
Jeg får ønske meg Persona Q til jul
  • 0
Kjenner det blir vanskelig å holde seg unna denne tråden til Wii U utgaven kommer ut. Men vil helst ikke ha noen spoilere
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kjenner det blir vanskelig å holde seg unna denne tråden til Wii U utgaven kommer ut. Men vil helst ikke ha noen spoilere


Det aller meste av info har vel kommet ut nå, så det er vel begrenset hva som er mulig å spoilet. Med mindre du har klart å unngå alle leak's og diverse nyheter da, i så fall er det "spoiler avoidance over 9000".
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kjenner det blir vanskelig å holde seg unna denne tråden til Wii U utgaven kommer ut. Men vil helst ikke ha noen spoilere


Skal du ikke ha det på 3DS?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det aller meste av info har vel kommet ut nå, så det er vel begrenset hva som er mulig å spoilet. Med mindre du har klart å unngå alle leak's og diverse nyheter da, i så fall er det "spoiler avoidance over 9000".


Ja, jeg tenkte mer på game modes og slikt. Liker å finne ut hvordan disse tingene virker ved å prøve dem ut selv. Så dere ser sikkert ikke mye til meg her inne uansett.

Siterer Victorfinne:
Skal du ikke ha det på 3DS?


Har ikke 3DS, og har vel forsåvidt ingen planer om å skaffe det heller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har ikke 3DS, og har vel forsåvidt ingen planer om å skaffe det heller.


Åja! Da så. Trodde du hadde.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Naoto 4 smash, pls nintendo
  • 0
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
WE ARE LIVING OUR LIIIIIIIIIIVES
ABOUND WITH SO MUCH INFORMATION



also hype



EG HAR KJØPT CIRCLE PAD PROu
  • 0
Siterer Linebeck:
EG HAR KJØPT CIRCLE PAD PROu


Smash Bros. støtter ikke det though.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Linebeck:EG HAR KJØPT CIRCLE PAD PROu

Smash Bros. støtter ikke det though.
Jeg vet. Men jeg trenger den til Kid Icarus og Resident Evil Revelations, hvis jeg noengang kjøper dem. Men den kostet 25 kr, så why not
  • 0
Har nå forhåndsbestilt spillet på Gamestop
  • 0
Siterer Linebeck:
Har nå forhåndsbestilt spillet på Gamestop


Hvor mye kostet det?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hvor mye kostet det?
450 kr. Ganske rimelig for å være et nytt spill.
  • 0
Siterer Linebeck:
450 kr. Ganske rimelig for å være et nytt spill.


Nei. Ikke for å være 3DS-spill. Bare se på nettet. 450 er liksom dyrt for det spillet. Gamestop tar alltid 50 kr mer for spillene sine. Husker jeg skulle se etter Mario Kart 8 på dagen det var helt nytt, og da kostet det 500 på Gamestop, mens platekompaniet bare 20 meter lengre borte hadde det for 500kr. Altså det er jo ikke gale. Bare 50 kr liksom, men det er på en måte litt sleipt av dem og alltid skulle ha 50 kr mer enn de andre.


Sjekk ut gjennomsnittsprisen her:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=912702

Inkludert frakt ligger de fleste på 400-425kr. Ingen til 450. På E-shop koster det bare 369,-, men hvis du er som meg og vil ha coveret og, så er det verdt å betale 30kr mer. Hvis Gamestop derimot er den eneste butikken i nærheten av deg er det verdt det. Tar jo litt tid å få sendt spillet i posten, men om det er mange butikker i nærheten som Platekompaniet eller Spaceworld synes jeg du burde sjekket prisen der før. Er jo tross alt 50 kr.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Nei. Ikke for å være 3DS-spill. Bare se på nettet. 450 er liksom dyrt for det spillet. Gamestop tar alltid 50 kr mer for spillene sine. Husker jeg skulle se etter Mario Kart 8 på dagen det var helt nytt, og da kostet det 500 på Gamestop, mens platekompaniet bare 20 meter lengre borte hadde det for 500kr. Altså det er jo ikke gale. Bare 50 kr liksom, men det er på en måte litt sleipt av dem og alltid skulle ha 50 kr mer enn de andre.


Sjekk ut gjennomsnittsprisen her:

http://www.prisjakt.no/product.php?p=912702

Inkludert frakt ligger de fleste på 400-425kr. Ingen til 450. På E-shop koster det bare 369,-, men hvis du er som meg og vil ha coveret og, så er det verdt å betale 30kr mer. Hvis Gamestop derimot er den eneste butikken i nærheten av deg er det verdt det. Tar jo litt tid å få sendt spillet i posten, men om det er mange butikker i nærheten som Platekompaniet eller Spaceworld synes jeg du burde sjekket prisen der før. Er jo tross alt 50 kr.
Grunnen til at jeg kjøpte det på Gamestop er jo pga. at den ikke er så veldig langt unna. Men etter at Game-butikken i Karl Johans gate gikk under har prisene blitt skyhøye.
  • 0
Siterer Linebeck:
Grunnen til at jeg kjøpte det på Gamestop er jo pga. at den ikke er så veldig langt unna. Men etter at Game-butikken i Karl Johans gate gikk under har prisene blitt skyhøye.


Gamestop har alltid hatt dyre priser synes jeg. Game-butikken her i Stavanger holder fortsatt koken, og Gamestop er fortsatt like dyre. De har jo nesten ikke konkurranse vet du, men det er din 50 lapp så om du er villig til å betale 50 kr for å slippe å dra på en annen butikk der de vil selge spillet billigere er du hjertelig velkommen til å gjøre det. Viktigste er jo egentlig bare at du får spillet, og kan kose deg med det i helgen.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!