Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Noen som vet om noen karakterer er nerfa etter oppdateringen? Det er lenge siden jeg har spilt sist, men jeg har aldri blitt så eid online før. Pleier å spille med Link, men det kan godt tenkes at jeg bare var rusten.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer sonic og link:
Blir nok mange flere timer med smash 4, men overgå Melee? Nja, det er jeg litt skeptisk til for min del.


Gameplaymessig, så vil nok Melee alltid være på topp. Men sett under ett, med alt innholdet som Wii U versjonen vil ha og med muligheter for DLC i fremtiden, så synes jeg det ligger godt an. Melee har jo også et kraftig fravær av:



Siterer remote:
Noen som vet om noen karakterer er nerfa etter oppdateringen? Det er lenge siden jeg har spilt sist, men jeg har aldri blitt så eid online før. Pleier å spille med Link, men det kan godt tenkes at jeg bare var rusten.


Jeg kan ikke si jeg har merket noen vesentlige forskjeller. Det kan umulig være store endringene de har gjort, om det er noen karakterer som har blitt nerfet eller boostet i det hele tatt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gameplaymessig, så vil nok Melee alltid være på topp. Men sett under ett, med alt innholdet som Wii U versjonen vil ha og med muligheter for DLC i fremtiden, så synes jeg det ligger godt an. Melee har jo også et kraftig fravær av:


Ser definitivt hva du mener, og kommer uten tvil til å spille smash 4 en god stund fremover.

.
Siterer remote:
Noen som vet om noen karakterer er nerfa etter oppdateringen? Det er lenge siden jeg har spilt sist, men jeg har aldri blitt så eid online før. Pleier å spille med Link, men det kan godt tenkes at jeg bare var rusten.


Tror ikke noen har blitt nerfet, det er i det minste ikke funnet noe enda. Etterhvert som tiden går blir folk i for glory bare bedre og bedre, så ikke overrasket over at det er vanskeligere å vinne nå.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Project M > Meele synes jeg når det kommer til gameplay. Det til side. Som SoL sa blir folk bare bedre, selv slettet til tider på for Glory. Men har heldigvis øvet en del selv, så ikke falt veldig bak.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Project M > Meele synes jeg når det kommer til gameplay.


Men Project M er vel bare en mod til Brawl. Så kan vel ikke akkurat regne det som et enkeltstående spill.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Sant det bare er en mod, men den endrer spillet såpass drastisk at det ikke lenger kan kalles Brawl. Ligner mer på melee egentlig.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg kan ikke si jeg har merket noen vesentlige forskjeller. Det kan umulig være store endringene de har gjort, om det er noen karakterer som har blitt nerfet eller boostet i det hele tatt.
Siterer sonic og link:
Tror ikke noen har blitt nerfet, det er i det minste ikke funnet noe enda. Etterhvert som tiden går blir folk i for glory bare bedre og bedre, så ikke overrasket over at det er vanskeligere å vinne nå.


Det viste seg at det bare var en blanding av at jeg spilte dårlig og at de jeg spilte mot var veldig gode. Hadde en økt senere den dagen og da vant jeg og tapte jeg så mye som jeg pleier. Gikk ned fra 50 - 60 % seiere til 20 %, og det tror jeg kan frustrere noen og enhver.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det viste seg at det bare var en blanding av at jeg spilte dårlig og at de jeg spilte mot var veldig gode. Hadde en økt senere den dagen og da vant jeg og tapte jeg så mye som jeg pleier. Gikk ned fra 50 - 60 % seiere til 20 %, og det tror jeg kan frustrere noen og enhver.


Jeg har stangnert på 65% på For Glory nå. Har dog spilt 652 kamper, så det begynner å bli vanskelig å få opp prosenten. Må nesten ha 10 seiere uten tap for at den skal gå opp 1%.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har stangnert på 65% på For Glory nå. Har dog spilt 652 kamper, så det begynner å bli vanskelig å få opp prosenten. Må nesten ha 10 seiere uten tap for at den skal gå opp 1%.


65% kan man jo leve godt med. Jeg har ikke spilt så mye, men er fornøyd om jeg klarer å holde det gående over 50%.

Jeg merker stor forskjell på hvor konsentrert jeg er og hvordan jeg spiller. Hvis jeg klarer å analysere motstanderen istedenfor å bli frustrert, spiller jeg mye bedre. Og jeg har omsider lært at jeg aldri skal undervurdere noen. Synes det er bra at innstilling og vilje gjør så stort utslag.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har stangnert på 65% på For Glory nå. Har dog spilt 652 kamper, så det begynner å bli vanskelig å få opp prosenten. Må nesten ha 10 seiere uten tap for at den skal gå opp 1%.


Tror det er bedre enn meg for å si det sånn, mener å huske jeg lå rundt 64% sist. Men har bare spilt mot SoL i det siste. Så ikke fått sjekket hvordan jeg ligger an i For Glory.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Usikker på hvor denne kommer, fra men dette skal visstnok være musikklisten til Wii U versjonen. Det står at minst 40 sanger gjenstår å bli avslørt, så da er den vel ikke helt komplett. Anyways, One Who Gets in Our Way og Time to Fight er med. Heyyeyayeyeyayey.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
WiiU versjonen har helt klart mye bra musikk. Blir en fornøyelse for ørene når spillet kommer ut!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Er ikke mest opptatt av musikken, men det er jo bra at spillet kommer med mye innhold. Nå ser jeg hvorfor de slapp 3DS-versjonen først. Det beste til slutt!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Er ikke mest opptatt av musikken, men det er jo bra at spillet kommer med mye innhold. Nå ser jeg hvorfor de slapp 3DS-versjonen først. Det beste til slutt!


Teknisk sett så er jo mesteparten musikk vi har hørt tidligere, men jeg synes det er kjekt å kunne få høre noen av favorittlåtene mens man denger folk som verst.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Da er det under 2 uker til Wii U versjonen kjem. Skulle ikke tro jeg hadde rørt 3DS versjonen i det hele tatt, for jeg gleder meg like mye som jeg har gjort hele tiden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Da er det under 2 uker til Wii U versjonen kjem. Skulle ikke tro jeg hadde rørt 3DS versjonen i det hele tatt, for jeg gleder meg like mye som jeg har gjort hele tiden.


Jeg føler det egentlig på samme måten. Fikk helt sjokk da jeg f.eks. fant ut at man kan spille åtte spillere samtidig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Yay, jeg forhåndsbestilte Wii U-versjonen i går! Og Neo-Tokyo får inn amiibos! Hurra!
  • 0
Har sett på en del Sm4sh streams nå, og online ser ut til å fungere veldig bra. Det var en lettelse. Det skal sies at bare Nord-Amerika har spillet så langt, så det er mulig det blir verre med europeere, japser og australere. Kan nærmest ikke vente. Bare 6 dager igjen.

Hva tenker dere om amiibo forresten? Jeg syns det virker ganske meningsløst, men det har i det siste fristet med en liten Mario figur som en "treningspartner"
  • 0
Siterer Jurginator:
Hva tenker dere om amiibo forresten? Jeg syns det virker ganske meningsløst, men det har i det siste fristet med en liten Mario figur som en "treningspartner"


Funksjonen deres er jeg ikke så alt for interessert i, men kommer sikkert til å kjøpe et par stykker for å prøve. Ihvertfall Shulk sin, men det er mest fordi det ikke finnes andre Xenoblade figurer på markedet...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jurginator:
Hva tenker dere om amiibo forresten? Jeg syns det virker ganske meningsløst, men det har i det siste fristet med en liten Mario figur som en "treningspartner"
Amiibo er nice. Tror nok at jeg bare kommer til å kjøpe Fire Emblem-amiiboene, though
  • 0
Wii U versjonen har 93 i score på Metacritics nu. Får håpe Europa og Japan ikke trekker snittet ned da.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg tror jeg fikk æren av å spille mot Sonic og Link i går. Jeg så det etter den første kampen. Måtte kapitulere etter hvert. Hadde vært gøy å spille mer, men jeg kan ikke ødelegge statistikken fullstendig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg tror jeg fikk æren av å spille mot Sonic og Link i går. Jeg så det etter den første kampen. Måtte kapitulere etter hvert. Hadde vært gøy å spille mer, men jeg kan ikke ødelegge statistikken fullstendig.


Må nok skuffe deg der, jeg har ikke rørt Smash 4 på flere uker, så er nok noen andre du har spilt mot.

Hvilke figurer spilte motstanderen som?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
I am jealous of this guy...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer sonic og link:
Må nok skuffe deg der, jeg har ikke rørt Smash 4 på flere uker, så er nok noen andre du har spilt mot.

Hvilke figurer spilte motstanderen som?


Joda, du spilte bra nok til å innrømme at det var deg. Haha, neida.

Han brukte initialene dine, men du går vel ikke under det navnet. Han spilte som Samus, som sikkert er en karakter du ikke spiller så ofte. Men det var morsomt å tro at jeg spilte mot deg likevel.

Siterer Glorfindel:
I am jealous of this guy...


Hehe!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!