Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Siterer remote:
Hehe!


Var feil link og greier. Nå har jeg satt inn den riktige.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Joda, du spilte bra nok til å innrømme at det var deg. Haha, neida.

Han brukte initialene dine, men du går vel ikke under det navnet. Han spilte som Samus, som sikkert er en karakter du ikke spiller så ofte. Men det var morsomt å tro at jeg spilte mot deg likevel.


Hehe, jeg går vel under navnet Niklas/Niklas2912 i Smash 4, om jeg ikke husker feil. Har ikke spilt Samus veldig ofte nei, men synes hun virker som en av de bedre figurene. Går mest i Captain Falcon for min del. Er forsåvidt med på noen kamper om du skulle ønske det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Var feil link og greier. Nå har jeg satt inn den riktige.


Må si han kunne sin kunst ...!

Siterer sonic og link:
Hehe, jeg går vel under navnet Niklas/Niklas2912 i Smash 4, om jeg ikke husker feil. Har ikke spilt Samus veldig ofte nei, men synes hun virker som en av de bedre figurene. Går mest i Captain Falcon for min del. Er forsåvidt med på noen kamper om du skulle ønske det.


Samus er god. Jeg liker å ha kontroll på avstand med Link, men mot typer som Samus er det vanskelig. Jeg spiller ikke så ofte selv og da på ganske tilfeldige tidspunkt, men hadde vært bra å få til noe.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Må si han kunne sin kunst ...!


He's really feeling it. Hehehehe.
Ba dum tss.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Rart hvordan dette spillet fungerer. Da jeg startet å spille i dag, tapte jeg sikkert ti ganger på rad. Litt senere vant jeg nesten like mye. Lurer på om de jeg spilte med var gode (eller dårligere) eller om det var jeg som skjerpet meg. Jeg må jo si det siste, altså.


Siterer Glorfindel:
He's really feeling it. Hehehehe.


Tror jeg hadde tapt greit mot ham.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fikk spillet i dag
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Fikk spillet i dag


Til Wii U?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Til Wii U?


Haha, ja! Har det til 3DS alt.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Haha, ja! Har det til 3DS alt.


Shit pom fritt. Er det ingen som vil si noe om det? Hørt om flere som har fått det i dag.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gamezone har tydeligvis vært hissig på avtrekkern.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det er bra liksom. Det jeg forventet. Flott grafikk, fantastisk gameplay og egentlig bare utrolig fett.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Fikk spillet i dag

Fuck you

Min har ikke blitt sendt enda. Begynner å bli bekymret
  • 0
Siterer Jurginator:
Min har ikke blitt sendt enda. Begynner å bli bekymret


Da ville jeg avbestilt og kjøpt i butikk. Som regel blir de aldri utsolgt for spill, så jeg er ikke bekymret.

Siterer Victorfinne:
Det er bra liksom. Det jeg forventet. Flott grafikk, fantastisk gameplay og egentlig bare utrolig fett.


Bra å høre da liksom.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Da ville jeg avbestilt og kjøpt i butikk. Som regel blir de aldri utsolgt for spill, så jeg er ikke bekymret

Nah, den ble sendt i dag og kommer forhåpentligvis i morra. Jeg er litt redd for å avbestille fordi jeg bestilte spillet med Gamecube-adapter og jeg hører at de ikke er så lette å få tak i.
  • 0
Sånn, da kan jeg begynne å klikke meg inn på Smash-tråden! Jeg har hatt spillet siden Onsdag, men spilte først i dag. Jeg ville vente til bror kom hjem før vi begynte. Snakk om beherskelse!
Uansett så har jeg spilt i litt over 4 timer og så langt er det ikke noe som skuffer. Jeg har bare testet vanlig en mot en, 8 spillere, og online 2 vs 2, da.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Det spillet her ass. Nøyaktig hva jeg forventet av Wii U versjonen. Glorious HD-Shulk, musikken, banene, innhold til opp etter ørene... hnnnngh.

Føler også jeg gjorde rett valg ved å kjøpe med adapteret. Pro Controlleren klarer jeg virkelig ikke å bruke i dette spillet...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
CDON klarte pokkern meg ikke å levere spillet verken i dag eller i går. Jævlig skuffende altså
  • 0
Siterer Jurginator:
CDON klarte pokkern meg ikke å levere spillet verken i dag eller i går. Jævlig skuffende altså


Jeg har faktisk ikke fått pakken fra Coolshop jeg heller, men heldigvis hadde de Limited Edition på Coop OBS. I grunn ganske merkelig, siden jeg trodde det nesten bare var Gamestop av fysiske butikker som tok de inn.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jurginator:
CDON klarte pokkern meg ikke å levere spillet verken i dag eller i går. Jævlig skuffende altså


Har hatt dårlig erfaring med CDON når det gjelder forhåndsbestillinger. Ikke prøv deg på dem i framtiden.

Siterer Glorfindel:
Føler også jeg gjorde rett valg ved å kjøpe med adapteret. Pro Controlleren klarer jeg virkelig ikke å bruke i dette spillet...


For min del er det bare å bli vant til det. Spiller med Pro-kontrolleren. Det eneste er at de bakerste knappene ikke er skjold, men grab. Noen som vet hvordan man skifter kontrollerne? De gikk jo an i Brawl.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
For min del er det bare å bli vant til det. Spiller med Pro-kontrolleren. Det eneste er at de bakerste knappene ikke er skjold, men grab. Noen som vet hvordan man skifter kontrollerne? De gikk jo an i Brawl.


Spiller med Pro-kontrolleren selv. Fungerer utmerket, selv om jeg trengte noen kamper for å ikke forveksle skjold med grab som du nevner. Det er vel det eneste jeg også har å utsette på den.

Annet enn det, for et fantastisk spill. Det var vel verdt ventetiden.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer remote:
For min del er det bare å bli vant til det. Spiller med Pro-kontrolleren. Det eneste er at de bakerste knappene ikke er skjold, men grab.


Jeg hadde nok klart å vende meg til det hvis jeg ville, men kommer nok til å fortsette å bruke GC-kontrollen.

Siterer Subject 17:
Fungerer utmerket, selv om jeg trengte noen kamper for å ikke forveksle skjold med grab som du nevner. Det er vel det eneste jeg også har å utsette på den.


Det, og at C-sticken ligger litt høyere opp enn den gjør på GC.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Subject 17:
Spiller med Pro-kontrolleren selv. Fungerer utmerket, selv om jeg trengte noen kamper for å ikke forveksle skjold med grab som du nevner. Det er vel det eneste jeg også har å utsette på den.


Jeg fant ut hvor man skifter kontrollerne, så nå har jeg satt skjold på begge knappene på høyresiden og grap på begge knappene på venstresida. Man gjør det i menyen etter «Smash», hvis jeg ikke husker feil.

Siterer Glorfindel:
Jeg hadde nok klart å vende meg til det hvis jeg ville, men kommer nok til å fortsette å bruke GC-kontrollen.


Så lenge man har adapteren, er det jo ingenting i veien med det, men selv så har jeg den ikke. Jeg ble vant til å ikke bruke c-sticken med 3DS-en, så jeg trenger den ikke lenger. Man kan ikke lade angrepet med c-sticken heller.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Man kan ikke lade angrepet med c-sticken heller.


Yes. Yes you can.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer remote:
Jeg fant ut hvor man skifter kontrollerne, så nå har jeg satt skjold på begge knappene på høyresiden og grap på begge knappene på venstresida. Man gjør det i menyen etter «Smash», hvis jeg ikke husker feil.


Takker for tips. Iverksetter i morgen.
''eh'' - Link
  • 0
C-sticken bruker jeg ikke lenger jeg heller, så det er ikke noe som plager meg med Pro-kontrollen. Men jeg skjønner at plasseringen til c-sticken er mye bedre på GC-kontrollen.

Er det noen som har prøvd Stage Builder? Jeg var så vidt innom i stad, men ble ikke helt klok. Den virker i hvert fall mye mer avansert i år enn i fjor!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!