Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Counteren til Little Mac er i overkant skummel. Bruker du den for nærme kanten så er det takk og farvel...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Vi bør vel prøve å få til en turnering eller lignende i jula? Er vel mange som har spillet her nå.

Denne er forsåvidt litt festlig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Team Smash er artige greier. Spilte en del timer med en kompis i går og samarbeidet kom seg etterhvert. Shulk og Link er en dødelig kombinasjon.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Vi bør vel prøve å få til en turnering eller lignende i jula? Er vel mange som har spillet her nå.


Må virkelig få prøvd å få til noe sånt ja. Må bare få trent nok til å faktisk kunne utgjøre noe der...
  • 0
Siterer Glorfindel:
Counteren til Little Mac er i overkant skummel. Bruker du den for nærme kanten så er det takk og farvel...


Har lykkes mange ganger ved å stå på kanten mens jeg slåss mot ham!

Siterer Glorfindel:
Vi bør vel prøve å få til en turnering eller lignende i jula? Er vel mange som har spillet her nå.


Det må vi få til. Jeg prøver fortsatt å bli god med Fox, så da blir jeg særdeles farlig. Det er herlig å slåss mot folk som Samus når man bare kan sende alle skudd tilbake igjen!

Siterer Glorfindel:
Team Smash er artige greier. Spilte en del timer med en kompis i går og samarbeidet kom seg etterhvert. Shulk og Link er en dødelig kombinasjon.


Jeg har ikke spilt så mye multiplayer ennå, men skal få til noe i jula.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Glorfindel:
Team Smash er artige greier.

Her har vi snart spilt 400 team-smash kamper. Det er skikkelig moro når man føler man får til ordentlig godt samarbeid. Om man er to spillere, er det ikke tvil om at det er den morsomste modusen.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Her har vi snart spilt 400 team-smash kamper. Det er skikkelig moro når man føler man får til ordentlig godt samarbeid. Om man er to spillere, er det ikke tvil om at det er den morsomste modusen.


Ja, jeg har spilt veldig mye 1 mot 1, så det var forfriskende med noe nytt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, jeg har spilt veldig mye 1 mot 1, så det var forfriskende med noe nytt.
Mhm, også synes jeg 2 mot 2 er mye mer avslappende. Jeg føler det ikke er heelt krise om man gjør feil der, slik som det ofte er i 1 mot 1.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Mhm, også synes jeg 2 mot 2 er mye mer avslappende. Jeg føler det ikke er heelt krise om man gjør feil der, slik som det ofte er i 1 mot 1.


Sant nok, selv om jeg merker jeg til tider kan bli like frustrert her. Å tape på Sudden Death er uhyggelig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Å tape på Sudden Death er uhyggelig.

Ja, men til gjengjeld er det ofte utrolig digg å vinne på sudden death også! I hvert fall hvis man føler man er på samme nivå eller underlegen motstanderen.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
To mot to er morsomt om det går an å samarbeide. Sist jeg prøvde, hadde jeg stor suksess med Link. Han er kanskje den mest allsidige karakteren i spillet, spør du meg. Men foreløpig har jeg lagt mest krefter i én mot én for glory.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Bowser og Link i 2 vs. 2 er også en vinnderduo. Har hatt stor suksess med det. Bowser er en type som slår ut andre lett, og det er jo det som teller til slutt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Prøvde 2 mot 2 i går, vi gikk for mesteparten for Little Mac og Link. Vant vel 60 kamper av 70 .. not bad, not bad. Eneste som irriterer meg litt er 2min limit, og ikke 3 liv, f.eks.

Sofagaming online på smash er det beste.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Prøvde 2 mot 2 i går, vi gikk for mesteparten for Little Mac og Link. Vant vel 60 kamper av 70 .. not bad, not bad. Eneste som irriterer meg litt er 2min limit, og ikke 3 liv, f.eks.


Okei, det gikk ikke så bra denne gangen da ... Men 60 av 70 høres jo litt brukbart ut.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Bowser og Link i 2 vs. 2 er også en vinnderduo. Har hatt stor suksess med det. Bowser er en type som slår ut andre lett, og det er jo det som teller til slutt.


Ja, heavy-hiters er greit å ha med i 2 mot 2. Shulk med Buster og Smash er det

Siterer Finalfantasyfrelst:
Prøvde 2 mot 2 i går, vi gikk for mesteparten for Little Mac og Link. Vant vel 60 kamper av 70 .. not bad, not bad. Eneste som irriterer meg litt er 2min limit, og ikke 3 liv, f.eks.


Agreed. Synes den tidsbegrensningen er irriterende selv. Burde ihvertfall vært mulig å velge.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Vi bruker Marth og Zero Suit Samus som duo hver gang vi møter noen nye, rett og slett fordi de var våre mains før vi gikk online. Jeg tror ikke det er en smashing duo, men det funker jo som oftest. - hehe, smashing...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, heavy-hiters er greit å ha med i 2 mot 2. Shulk med Buster og Smash er det


Det kan være lurt å ha noen som slår ut folk lett. Trodde Bowser var en elendig karakter, men da jeg så Youtube-fyren Shofu si at han var blant de tre beste karakterene, endret jeg mening. Mange av angrepene hans slår ut folk raskt, nede på 60 % hvis man er heldig, og han faller ikke ut så lett selv. Han trenger gjerne 30-40 % mer i skade for at han skal flyge ut av brettet. Han er også relativt rask.

Siterer Royality-indeed:
Vi bruker Marth og Zero Suit Samus som duo hver gang vi møter noen nye, rett og slett fordi de var våre mains før vi gikk online. Jeg tror ikke det er en smashing duo, men det funker jo som oftest. - hehe, smashing...


Tror den beste komboen uansett er å spille med dem man er best med.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Vi bruker Marth og Zero Suit Samus som duo hver gang vi møter noen nye, rett og slett fordi de var våre mains før vi gikk online. Jeg tror ikke det er en smashing duo, men det funker jo som oftest. - hehe, smashing...


Zero Suit Samus er uansett fryktelig irriterende med det knesparket sitt. Ihvertfall på 2 mot 2.

Siterer remote:
Trodde Bowser var en elendig karakter, men da jeg så Youtube-fyren Shofu si at han var blant de tre beste karakterene, endret jeg mening. Mange av angrepene hans slår ut folk raskt, nede på 60 % hvis man er heldig, og han faller ikke ut så lett selv. Han trenger gjerne 30-40 % mer i skade for at han skal flyge ut av brettet. Han er også relativt rask


Bowser er på topp 3 blant de tyngste karakterene, så han både skader mye og er vanskeligere å slå ut. Og jeg også synes han er temmelig rask for størrelsen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ugh. Hva tenkte Nintendo og Sakurai da de skapte Smash Tour modusen? Det er noe av det kjipeste jeg har prøvd. Det føles som Mario Party på steroider.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Glorfindel:
Zero Suit Samus er uansett fryktelig irriterende med det knesparket sitt. Ihvertfall på 2 mot 2.


Det er lurt å være god med skjoldet mot henne. Det verste er jo stønnepistolen kombinert med knesparket.

Siterer dark samus nemesis:
Ugh. Hva tenkte Nintendo og Sakurai da de skapte Smash Tour modusen? Det er noe av det kjipeste jeg har prøvd. Det føles som Mario Party på steroider.


Jeg har bare prøvd det en gang for meg selv, og synes det ikke var så bra. Det er nok gøyere med flere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har bare prøvd det en gang for meg selv, og synes det ikke var så bra. Det er nok gøyere med flere.


Prøvde det sammen med broren min, og det var fortsatt veldig kaotisk og føltes veldig rotete. Det går kanskje om man har fire spillere, men dette ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å bruke veldig mye tid på. Heldigvis har jo spillet andre og mer gøyale moduser.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
@dsn Mario Party på steroider ja! hehe. Jeg syns det var en ganske morsom modus faktisk.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ugh. Hva tenkte Nintendo og Sakurai da de skapte Smash Tour modusen? Det er noe av det kjipeste jeg har prøvd. Det føles som Mario Party på steroider.


Hehe ja. Det går an om man er flere, men alene er det stuslige greier.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har oppdaget Diddy Kong. Jeg trodde ikke han skulle være så morsom å spille med, men han har jo veldig mange triks på lager. Jeg har spilt mye med Link og Fox, men nå tror jeg at jeg skal spille mer med Diddy Kong.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har oppdaget Diddy Kong. Jeg trodde ikke han skulle være så morsom å spille med, men han har jo veldig mange triks på lager.


Han er ganske god. Har ikke prøvd han særlig mye selv, men han kan være temmelig vrien å møte.

Angående Amiibo, så har jeg testet den litt nå og kan gi en liten tilbakemelding.

Du trener de opp fra level 1 og gir dem utstyr og evner i Custom Mode. Du kan enten slåss med dem eller mot dem. Helt fra scratch, så kan Amiibo'en fint lite og vil etterhvert herme etter bevegelsene til karakterene de slåss mot. I starten kan det derfor være lurt å slåss mot den selv, slik at den lærer spillestilen du selv ønsker at den skal kunne. Etterhvert som den levler opp blir den naturligvis vanskeligere og vanskeligere å slåss mot, så den kan bli en ganske solid treningspartner til slutt.

Noe særlig større funksjon enn de tror jeg ikke de har, det er ihvertfall erfaringen jeg har fått etter å ha testet dem ut. Det er nok ikke noe must-have, men det er morsomt å prøve ut uansett. For min del er det samlingen som er det artigste, så derfor kommer jeg nok til å kjøpe et par stykker til.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!