Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Siterer Subject 17:
Prisen vil visst ligge på 32 kroner. Litt mer for å laste ned til både 3DS og Wii U.


Men man får vel (fortsatt) gratis MewTwo om man har begge spillene?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ja, de som har begge versjonene får laste ned gratis.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Ja, de som har begge versjonene får laste ned gratis.


Og hvordan det gjøres i Europa er avklart? Jeg ser i alle fall fram til å spille med MewTwo, bare han skiller seg ut fra Lucario.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Subject 17:
Ja, de som har begge versjonene får laste ned gratis.


Spørsmålet er om det kommer til å skje her, når vi ikke har Club Nintendo. Det er jo bare snakk om småpenger, men kjedelig å betale ekstra når man har begge versjoner uansett. Får håpe de ordner noe ala det de gjorde med MK8.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Subject 17:Ja, de som har begge versjonene får laste ned gratis.

Spørsmålet er om det kommer til å skje her, når vi ikke har Club Nintendo. Det er jo bare snakk om småpenger, men kjedelig å betale ekstra når man har begge versjoner uansett. Får håpe de ordner noe ala det de gjorde med MK8.


Ah, det tenkte jeg ikke på. Da måtte man i såfall ha laget en engelsk Club Nintendo-konto. Skal ikke se bort ifra en slags løsning på dette "problemet" nei.

Siterer remote:
Siterer Subject 17:Ja, de som har begge versjonene får laste ned gratis.

Og hvordan det gjøres i Europa er avklart? Jeg ser i alle fall fram til å spille med MewTwo, bare han skiller seg ut fra Lucario.


Han vil skille seg ut, med unntak av standard B-angrepet. MewTwo vil blant annet ha en spike.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Han vil skille seg ut, med unntak av standard B-angrepet. MewTwo vil blant annet ha en spike.


Blir spennende å se hva han kan gjøre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Og hvordan det gjøres i Europa er avklart? Jeg ser i alle fall fram til å spille med MewTwo, bare han skiller seg ut fra Lucario.


Han skiller seg litt ut etter hva jeg kan huske fra Melee. Dog har de også noen klare fellestrekk, som Neutral B.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Han skiller seg litt ut etter hva jeg kan huske fra Melee. Dog har de også noen klare fellestrekk, som Neutral B.


Noen som har video av en gjennomgang hvis det finnes?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Noen som har video av en gjennomgang hvis det finnes?


Er bare annonseringstraileren som eksisterer enn så lenge.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er bare annonseringstraileren som eksisterer enn så lenge.


Eventuelt denne:
https://www.youtube.com/watch?v=9DsJKVDrckI
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Eventuelt denne:
https://www.youtube.com/watch?v=9DsJKVDrckI


Han ser faktisk ganske lik ut. Ikke at det er noe galt i det da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Laster ned oppdateringen nå. #Hype
Kjedelig å vente på MewTwo da.
''eh'' - Link
  • 0
Har spilt et par runder mot MewTwo og han skiller seg virkelig ut. Det blir interessant å prøve han.

Det virker som om det er vanskelig å få til noe særlig med komboer, så litt ending lag er det tydeligvis. Men det kan også bare være at folk ikke er vant med han enda.
''eh'' - Link
  • 0
Mewtwo er absolutt hype ja!
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Holla peeps. noen som vil spille? Har lyst å teste nettet mitt. Friend Code: 3995-7099-9552
  • 0
Siterer TorLan:
Holla peeps. noen som vil spille? Har lyst å teste nettet mitt. Friend Code: 3995-7099-9552


Du snakker på 3DS, da?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det er ganske kaotisk på tier-listene for tiden.

http://www.eventhubs.com/tiers/ssb4/

Diddy Kong er nå nede på plass nr 11. Ganondorf har også steget kraftig som en av karakterene som har blitt buffa. Det samme gjelder Donkey Kong, som stort sett alltid har ligget nederst.

Diddy Kong

Uair nerfed from 8% -> 6%, knockback reduced. CONFIRMED
Fair nerfed from 12%/10% -> 10%/8%, knockback reduced. CONFIRMED
Uthrow nerfed from 10% -> 8%, knockback reduced. CONFIRMED
Dthrow nerfed from 7% -> 6%, knockback unchanged but hitstun reduced. CONFIRMED
Monkey Flip (kick) nerfed 14%/12% -> 12%/10%, knockback reduced. CONFIRMED
Monkey Flip (grab) nerfed 12% -> 10%, knockback reduced. CONFIRMED
Banana (Throw) nerfed from 7% -> 5% CONFIRMED
Up B when fully charged has nerfed range (UNCONFIRMED)
Side B breaks fully charged shields (UNCONFIRMED)

RIP Diddy

Han er fortsatt morsom å bruke da. Så ingen grunn til tårer.


Liste over bekreftede og ubekreftede forandringer.
http://www.reddit.com/r/smashbros/comments/32oh35/super_sma
sh_bros_4_v106_patch_notes_compilation/


I tillegg er det nå mulig å laste ned baner som andre har laget, og sende dine egne til de på vennelista. Det samme gjelder replays, snapshots etc.
''eh'' - Link
  • 0
Fint at Diddy ble svekket, men virker som spilestilen ikke kommer til å forandre seg noe særlig. Synes det er ganske kjedelig å se på Down throw til up air hele tiden.

Buffs til Ganon, Samus og Donkey Kong kan jeg sette pris på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Fint at Diddy ble svekket, men virker som spilestilen ikke kommer til å forandre seg noe særlig. Synes det er ganske kjedelig å se på Down throw til up air hele tiden.


Nei, det er jo fortsatt en habil måte å spille på. Vi kommer sannsynligvis til å se færre Diddyer på toppen i turneringer enn det vi har sett, og det er vel det viktigste å ta med seg. Ja til allsidighet.
''eh'' - Link
  • 0
Regner med at det blir en god del mer Shieks fremover, noe som forsåvidt er mer interessant.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Noen inntrykk av Mewtwo enda? Jeg liker ham veldig godt. Blir ikke overrasket om han ender opp som relativt high-tier. Har ikke spilt nok Melee til å kunne peke på hva som er blitt buffa, men han føles veldig god å spille med. Spiken hans er farlig.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Jeg har ikke fått testet han selv, men når folk begynner å skjønne hvordan de skal bruke han så tror jeg han kan ende ganske høyt på lista selv. Blir neppe helt i toppen, men innenfor topp 10/15 tror jeg er rimelig sikkert. Han har i hvert fall veldig gode muligheter til å distansere seg med rekkevidden sin.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Angrepssettet til Mewtwo er klin likt Melee, bare sterkere. Jeg har hatt ham på 3DS i 2 dager nå og jeg syns han er genial. Han bør havne på topp 10 på tier lister lett.
  • 0
Siterer Subject 17:
RIP Diddy


Wow, må si at han ble nedgradert mye! Jeg har ham som en av de tre karakterene jeg bruker mest, men det ser ut til at det blir vanskeligere framover.

Siterer stikox93:
Angrepssettet til Mewtwo er klin likt Melee, bare sterkere. Jeg har hatt ham på 3DS i 2 dager nå og jeg syns han er genial. Han bør havne på topp 10 på tier lister lett.


Så en video som viste hvor lik han var. Ikke noe galt i det, for så vidt. Gleder meg til å prøve ham ut!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ja, han ble nedgradert ganske mye. Han er uansett enngod karakter ennå. Diddyen til verdens beste smasher, Zero, er fortsatt å regne som nesten umulig å slå.

Alle har jo potensiale uansett. Se på Nairo med sin Robin eller Dark Pit, eller Fow med sin Ness. Ganske imponerende hva de får til. Kjedelig at noen velger karakter utifra "tier-lista".
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!