Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Siterer sonic og link:
Når passer det for folk da? Jeg foreslår neste helg, men er forsåvidt åpen for det meste.


Jeg er litt opptatt til helga, men blir med hvis jeg får presset inn noen ledige timer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg er ikke ledig i helga, men etterpå er jeg kanskje det. Ikke lit for mye på meg, fordi alt kan skje i livet mitt. Jeg så nettopp en bjørn på snøscooter i stad og måtte jage den vekk med en sprettert.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har tid for det meste neste uke, men kan bli opptatt i helgen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kan mer eller mindre når som helst, men kan være litt opptatt neste(Ikke denne) helgen.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Roy, Ryu og Lucas skal ha vært i utvikling lenge før "Smash fighter ballot" var i gang. Hadde vært gøy å se resultatet av avstemningen.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Roy, Ryu og Lucas skal ha vært i utvikling lenge før "Smash fighter ballot" var i gang. Hadde vært gøy å se resultatet av avstemningen.


Avstemningenn varer fr til oktober. Vi får nok resultatene etter det en gang.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Avstemningenn varer fr til oktober. Vi får nok resultatene etter det en gang.


Åja! Jeg trodde den var avsluttet...
Vel, vi får krysse fingrene for Shrek, Ridley og Ken som seierherrer.

Nei.
''eh'' - Link
  • 0
Siden det virket som en del folk ikke hadde tid forrige helg til turnering, hva med denne uken?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Siden det virket som en del folk ikke hadde tid forrige helg til turnering, hva med denne uken?

Jeg er hjemme igjen nå, så jeg kan
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg skal være ledig i alle fall.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg har også mulighet, særlig ukedager.
''eh'' - Link
  • 0
Meg og Markus er litt opptatt i helgen, men kan prøve å sette av tid til det. For oss passer nok Lørdag, tidlig på søndag, eller tidlig mandag best.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
De som tar initiativ får nesten bare gi et tidspunkt som passer for dem, så får folk melde seg på!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
De som tar initiativ får nesten bare gi et tidspunkt som passer for dem, så får folk melde seg på!

Ja. Jeg venter!

Jeg begynte med Anther's Ladder i går. Bedre enn jeg så for meg! Hyggelige folk, og ryddig system. Deilig å slippe kun Omega og alt som kommer med når man spiller For Glory.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg begynte med Anther's Ladder i går


Hva er det?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Det er en nettside som gjør at man kan spille ranked battles, sort of. Ettersom man spiller går man opp og ned i rank. Dette gjør også at man møter folk som er nærmere sitt nivå enn de man ofte møter på For Glory. Man kan spille vanlige friendlies også. SoL nevnte siden for en stund tilbake, men jeg tok ingen nærmere titt før nå.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Anther's Ladder er veldig bra hvis man vil forbedre seg. Absolutt å anbefale. Et rankingsystem er det mange som savner i Smash.
''eh'' - Link
  • 0
Det burde kanskje kommet et rankingssystem i selve spillet. Jeg tror ikke Nintendo noen gang kommer til å lage det, fordi de generelt sett ikke er så konkurranseorienterte. Men det hadde absolutt vært passende for et spill som Smash. Ofte møter man jo folk som er på helt forskjellig nivå, både over og under seg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Noen som har noen gode tips til hvordan man bruker Bowser? Bruker han mest, og er det er helt klart han jeg er best med, men det er alltid rom for forbedringer.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Var på Garelaf 9 i helgen og ble slått ut av norges beste Bowser. Ble særlig tatt på senga av overraskende god rekkevidde på grab. God spacing og pivot grab da jeg fikk et snev av moment funka bra mot meg. Er man god til å lese motspilleren og treffer med en f-smash er mye gjort. Bowser kan KOe tidlig. Men har ingen konkrete tips da jeg nesten ikke har brukt Bowser, annet enn at øvelse gjør mester.
''eh'' - Link
  • 0
For de som ikke har fått med seg det, ESL har begynnt så smått med Smash 4: http://play.eslgaming.com/new-games/wiiu/news/258468
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
For de som ikke har fått med seg det, ESL har begynnt så smått med Smash 4: http://play.eslgaming.com/new-games/wiiu/news/258468

Jeg var med! Men jeg var ikke noe god i dag, så det gikk ikke så bra.. haha
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Hyrule og Peach's Castle er mer eller mindre confirmed nå
Oh yeah? Says you and what army?
^

Banene kom ut i dag, pris kr 16 pr bane.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Banene kom ut i dag, pris kr 16 pr bane.


Synes det blir dyrere og dyrere å eie Smash. Synes de burde gjøre mer som MK hvor de har store oppdateringer eller som i Splatoon hvor det kommer gratis ting etter hvert. Men de tjener jo mer penger på den måten.

Siterer Grallen:
Noen som har noen gode tips til hvordan man bruker Bowser? Bruker han mest, og er det er helt klart han jeg er best med, men det er alltid rom for forbedringer.


Har spilt litt Bowser, men er langt ifra god. Har et dødelig godt back-kick som kan være lurt å bruke eller true med iblant, og så ville jeg sjelden brukt grab, men side-B istedenfor. Men det gjør du kanskje allerede. Og når fienden er rett over deg, ville jeg prøvd på ned-B. Tror i alle fall det er da han setter seg på rumpa i full fart.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!