Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


HVa kan man si om siste Smash DLC pakken da? De kostymene er depressivt dyre, men de var også utrolig lekre.

Herlig gjennsyn med Hyrule Castle og Peach Castle 64. Det at man kan ha 8 player Smash med alle startkarakterne fra orginalen er bare fantastisk.

Chrom kostymet var utrolig stilig, samme var FLying Man. Men de Mii kostymene er egentlig ikke verdt det til den prisen.
  • 0
Siterer stikox93:
HVa kan man si om siste Smash DLC pakken da? De kostymene er depressivt dyre, men de var også utrolig lekre.


Synes også det var himla dyrt. Jeg kommer ikke til å kjøpe noen kostymer, men Hyrule Castle bringer virkelig tilbake mange gode minner. Men jeg synes banene er alt for dyre. Jeg må si at jeg misliker hvordan de gjør det. Hvis jeg skal kjøpe noe, må det være verdt pengene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Synes også det var himla dyrt. Jeg kommer ikke til å kjøpe noen kostymer, men Hyrule Castle bringer virkelig tilbake mange gode minner. Men jeg synes banene er alt for dyre. Jeg må si at jeg misliker hvordan de gjør det. Hvis jeg skal kjøpe noe, må det være verdt pengene.


Vet ikke om jeg vil si meg enig i at banene er så dyre. 16 kr for bana på både 3DS og Wii U er ikke ille. Man har det mer artig med banen enn med de kostymene. Men vel om vi sammenligner med foreksempel DLCen til Mario Kart 8 og Hyrule Warriors, ja da er det dyrt.
  • 0
Siterer stikox93:
Vet ikke om jeg vil si meg enig i at banene er så dyre. 16 kr for bana på både 3DS og Wii U er ikke ille. Man har det mer artig med banen enn med de kostymene. Men vel om vi sammenligner med foreksempel DLCen til Mario Kart 8 og Hyrule Warriors, ja da er det dyrt.


Skal vurdere igjen om jeg kjøper de to banene, men kostymene bryr jeg meg ikke om. Sist pakke kjøpte jeg alt, fordi det ikke var så mye dyrere å kjøpe hele pakka versus de tre karakterene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Turneringsmodusen er faktisk ganske kul. Ikke den normale, men den klassiske. Har ikke skjønt vitsen med førstnevnte ennå. Det eneste som er dumt, er at det er så lenge mellom det de fleste spillerne vil ha: én mot én for glory. Synes de burde inkludere flere slike i miksen. Har også opplevd en evig lasteskjerm i venterommet før turneringen. Dette innebærer at jeg må skru konsollen av og på, og jeg blir utestengt fra online i en del minutter.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Turneringsmodusen er faktisk ganske kul. Ikke den normale, men den klassiske. Har ikke skjønt vitsen med førstnevnte ennå. Det eneste som er dumt, er at det er så lenge mellom det de fleste spillerne vil ha: én mot én for glory. Synes de burde inkludere flere slike i miksen. Har også opplevd en evig lasteskjerm i venterommet før turneringen. Dette innebærer at jeg må skru konsollen av og på, og jeg blir utestengt fra online i en del minutter.

Enig. Definitivt et skritt i riktig retning og modusen kan fort erstatte vanlig for glory. De gangene jeg har vært med har det i hvert fall vært høyere nivå og det virker som folk tar det mer seriøst. Men igjen, utrolig mye ubrukt potensiale. (ny trend?) Jeg søkte litt på det nå, og ja. Haha, jeg er ikke alene. http://kotaku.com/fans-dont-think-smash-bros-new-tournament-m
odes-are-go-1721427158
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Nå kjøres det turneringer på Blindern i Oslo jevnlig, alle er velkomne. Søk opp Smash 4 Norway på facebook.
''eh'' - Link
  • 0
Trondheim har også turneringer bortimot hver uke med mindre det er ferier.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Trondheim har også turneringer bortimot hver uke med mindre det er ferier.


Jepp, deltar en gang i blant! Artig å møte likesinnede Smashere.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Jepp, deltar en gang i blant! Artig å møte likesinnede Smashere.


Har ikke testet det ut ennå, men må absolutt prøve. Det må jo være noen på mitt nivå der. Dvs. lave nivå. Neida, jeg er ikke så dårlig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Har ikke testet det ut ennå, men må absolutt prøve. Det må jo være noen på mitt nivå der. Dvs. lave nivå. Neida, jeg er ikke så dårlig.

Haha! Men ja, anbefaler alle som er i nærheten av disse turneringene å ta en tur. Det er veldig gøy og lærerikt
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Haha! Men ja, anbefaler alle som er i nærheten av disse turneringene å ta en tur. Det er veldig gøy og lærerikt


Jeg må få gjort det en gang. Lover.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Pressfire.no har opprettet et system for turneringer, og hadde sin første igår. En del bugs som må rettes opp, men de fikk gjennomført.

Vinneren i går fikk et spill til Wii U.
''eh'' - Link
  • 0
Håper alle fortsatt spiller! Det ser ut til at Smash4 communityet i Norge begynner smått å bli større, og det er jo bra.
Men siden vi aldri får til noen turnering her, ( ) hadde det kanskje vært en idé med en GR-liga? Da slipper vi fort det problemet med at vi ikke kan til samme tid. Jeg føler i hvert fall det fort kan bli morsomt
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Hvordan ville en slik liga fungert?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det kan være et vanlig round robin-oppsett hvor man f.eks spiller 2 kamper mot hverandre. 3 poeng for seier, og 1 for uavgjort. Da kan man spille når det passer, helt til alle har spilt mot alle. Blir som i fotball egentlig. Også om vi ønsker, ha 2 runder slik at man møter hverandre to ganger. Om man vil ha hevn eller noe, haha.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Høres greit ut det, jeg kan godt være med for å si det slik. Passer best i helgene eller sent på hverdager.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Er med jeg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg vil også være med isåfall! Ikke at jeg er så god men

Har også tatt en titt på alt dlc, kommer ikke til å kjøpe noe for å si det sånn...
  • 0
Så bra! Også et nytt fjes!
Jeg finner frem Challonge eller noe når vi har fått spredt ordet litt.

Siterer Susanne:
Har også tatt en titt på alt dlc, kommer ikke til å kjøpe noe for å si det sånn...
Nei, ikke sant. Frister ikke i det hele tatt.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg blir med.
''eh'' - Link
  • 0
Jeg er med jeg Takk for påminnelsen i gjesteboka, Royality-indeed.

Lagt til 2015-09-23 21:22:
Siterer Subject 17:
Nå kjøres det turneringer på Blindern i Oslo jevnlig, alle er velkomne. Søk opp Smash 4 Norway på facebook.


På Blindern? Really? Hvor holdes det? Er det på det spillerommet under studenthjemmet? Var nemlig der denne helgen og spillte Mario Kart Wii og festa
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Lørdagens turnering er arrangert av Uniplay. Postscript på IFI Åpner kl 12. Kommer sannsynligvis til å være der fremover.

Lagt til 2015-09-23 21:45:
Romnummer er 2458.
''eh'' - Link
  • 0
Er lett med på en liga jeg. Så må vel bare begynne å spille igjen da, for å pusse klar skillsa (som er fraværende).
  • 0
Siterer P-Dude:
Jeg er med jeg Takk for påminnelsen i gjesteboka, Royality-indeed.
Haha, var ikke det koselig med litt aktivitet i gjesteboka? Blir jo så sjeldent for tiden

Uansett, herlig folkens! Nå er vi 10 stykker. Jippi! Jeg skal få opp en bracket og litt slikt ganske snart.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!