Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Jeg har alltid hatt som vane å bytte character ofte, så vil ikke si jeg mainer noen. Det er jo selvfølgelig noen jeg bruker oftere, men lista blir litt vel lang. Om jeg skal nevne noen så Fox, Luigi, Yoshi og forhåpentligvis også Ness kanskje?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Marth, Captain Falcon, Robin/MyUnit og Greninja er vel de som virker mest aktuell for øyeblikket. Uansett hvem jeg velger, så satser jeg på at jeg gjør det bra.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er vanlig at de endrer karakterenes bevegelsesmønster fra spill til spill, så jeg skal vente med å plukke en favoritt til jeg har spillet i hendene. Jeg har ofte spilt mye med Link, spesielt i 64-versjonen, men jeg synes han har blitt tregere, spesielt i Brawl. Da brukte jeg han ikke så mye. Kan ikke huske at jeg hadde noen spesielle favoritter, heller.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er vanlig at de endrer karakterenes bevegelsesmønster fra spill til spill, så jeg skal vente med å plukke en favoritt til jeg har spillet i hendene. Jeg har ofte spilt mye med Link, spesielt i 64-versjonen, men jeg synes han har blitt tregere, spesielt i Brawl. Da brukte jeg han ikke så mye. Kan ikke huske at jeg hadde noen spesielle favoritter, heller.


Jeg synes alt ble mye tregere i Brawl i forhold til Melee. Og Link og Zelda synes jeg i grunn alltid har vært ganske trege, så det er kanskje derfor jeg ikke liker å spille dem. Temposvake karakterer fungerer dårlig for min del.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det er ikke til å skjule at Brawl er en god del tregere enn Melee, noe som er grunnen til at jeg har hoppet over til Project M. SSB4 virker til å være en mellomting, selv om spillet definitivt heller mest mot Brawl.

Etter å ha lest litt om de ulike karakterene, kan det hende jeg går Shiek, ettersom det virker som hun har lav landing lag når hun angriper fra luften.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
SB4 virker til å være en mellomting, selv om spillet definitivt heller mest mot Brawl.


Jeg håper de øker tempoet litt igjen i hvertfall. Men det er klart at det blir videreført noe fra Brawl ja. Smash Balls opplegget har jeg i grunn aldri vært noe fan av, så det kunne de like godt fjernet for min del.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Smash Balls opplegget har jeg i grunn aldri vært noe fan av, så det kunne de like godt fjernet for min del.


Er bare til å spille uten å ha gjenstander på, i brawl kan du vel forsåvidt også ta av og på hver enkelt gjenstand.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Er bare til å spille uten å ha gjenstander på, i brawl kan du vel forsåvidt også ta av og på hver enkelt gjenstand.


Ja, man kan vel ikke det i online matcher?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, man kan vel ikke det i online matcher?


Om man spiller med venner kan man det, men ikke mot tilfeldige folk nei. Heldigvis kommer For Glory modusen, som er en grei forbedring.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Om man spiller med venner kan man det, men ikke mot tilfeldige folk nei.


Var det jeg mente å huske ja.

Siterer sonic og link:
Heldigvis kommer For Glory modusen, som er en grei forbedring.


Interessant den ja, selv om jeg for min del liker å spille med hvertfall et par items under kampene. Men det er jo en modus som gjør kampene mer rettferdige, så helt klart et godt tilskudd.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kan forresten være greit å nevne at Nintendo skal ha en SSB4 turnering for 3DS i dag. Kommer til å bli streamet her: http://www.twitch.tv/Nintendo

Sendingen begynner om rundt 12 timer om jeg ikke tar feil. Er snakk om at de kanskje annonserer noen veteraner på messen turneringen foregår på. Kanskje Wario? http://mynintendonews.com/2014/07/24/nintendo-eshop-listing-say
s-wario-is-going-to-be-in-smash-bros-3ds/
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Kan forresten være greit å nevne at Nintendo skal ha en SSB4 turnering for 3DS i dag. Kommer til å bli streamet her: http://www.twitch.tv/Nintendo


Håper de legger det ut senere slik at man ikke trenger å se det direkte.

Siterer sonic og link:
http://mynintendonews.com/2014/07/24/nintendo-eshop-listing-say
s-wario-is-going-to-be-in-smash-bros-3ds/


Litt av en avsløring.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Håper de legger det ut senere slik at man ikke trenger å se det direkte.


Kommer til å bli streamet på twitch, så da regner jeg med det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Robin Robin Robin lucina LucinaLucina
  • 0
Nå er vi i gang med rykter, lekkede bilder og "inside-info" igjen. Gud bedre så lei jeg begynner å bli. Nesten så jeg vurderer å gå i hi frem til spillet lanseres...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har ikke lest meg opp noe spesielt på hvordan spillet kommer til å bli, fordi jeg har opplevd at det har ødelagt spillopplevelsen. Spesielt i et spill som Smash hvor de ulike karakterene man får tak i er et stort spenningsmoment.

Når var det slik at 3DS-versjonen skulle komme?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg har ikke lest meg opp noe spesielt på hvordan spillet kommer til å bli, fordi jeg har opplevd at det har ødelagt spillopplevelsen. Spesielt i et spill som Smash hvor de ulike karakterene man får tak i er et stort spenningsmoment.


Nei, merker jeg kanskje ikke burde gjort det jeg heller... Men når man henger så mye på nettet, så er det vanskelig å unngå.

Siterer remote:
Når var det slik at 3DS-versjonen skulle komme?


Den kommer 3. oktober i Europa og Nord-Amerika, mens 13. september i Japan. Så jeg føler det resterende innholdet i spillet bør bekreftes snart. Har fremdeles tro på et par nye karakterer, samt returnerende karakterer som Ness og Ganondorf.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Den kommer 3. oktober i Europa og Nord-Amerika, mens 13. september i Japan. Så jeg føler det resterende innholdet i spillet bør bekreftes snart. Har fremdeles tro på et par nye karakterer, samt returnerende karakterer som Ness og Ganondorf.


Det er jo snart! Jeg kjenner at jeg gleder meg. Må få kameratene mine til å kjøpe det også, men tror de gjør det av fri vilje.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det er jo snart! Jeg kjenner at jeg gleder meg. Må få kameratene mine til å kjøpe det også, men tror de gjør det av fri vilje.


Det nærmer seg med stormskritt ja. Tipper Wii U versjonen får lanseringsdato innen kort tid også.

Jeg har enda ikke helt bestemt meg om jeg skal ha 3DS versjonen men. Forestiller meg ikke den helt optimale opplevelsen på en håndholdt konsoll, så jeg tror jeg sparer godsakene til Wii U versjonen kommer i stedet. En måned ++ skal jeg nok klare å vente uansett.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Ny Character leak!

OBVIOUS SPOILER!
https://www.youtube.com/watch?v=WdPXbMzR7Zk&list=UUsKwxhG
3ioc6FDKupmlVHZQ

Se hele spillelisten.


Bare få det bekreftet nå, så kan jeg dø lykkelig.

Siterer Linebeck:
Så, Shulk og Bowser Jr. SEEMS LEGIT


Hva er så urealistisk med det? Kan godt hende de videoene der er fake også, men da er det i så fall noen som er veldig gode på å redigere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Kakashi sensei:Ny Character leak!

OBVIOUS SPOILER!
https://www.youtube.com/watch?v=WdPXbMzR7Zk&list=UUsKwxhG
3ioc6FDKupmlVHZQ

Se hele spillelisten.

Bare få det bekreftet nå, så kan jeg dø lykkelig.

Siterer Linebeck å, Shulk og Bowser Jr. SEEMS LEGIT

Hva er så urealistisk med det? Kan godt hende de videoene der er fake også, men da er det i så fall noen som er veldig gode på å redigere.
Jeg mente det faktisk bokstavelig
  • 0
Siterer Linebeck:
Jeg mente det faktisk bokstavelig


Ja men da så. Da er det jo ikke noen sak.

Men det må jo ligge noe i de siste lekkasjene. Nå er jo til og med videoene fjernet fra Youtube pga. opphavsretten til Nintendo. Og det må vel eventuelt ha krevd et helsikkes arbeid for å lage to nye "falske" karakterer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Agnés, Tiz, RINGABEL og Edea må komme med i smash
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!