Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Trodde aldri den "leaken" var sann, men det ser jammen ut som den er det.

Ser helt greit ut. Jeg er veldig overrasket (negativt) at Spoiler:Dr. Mario og Dark Pit ble med siden de sannsynligvis er kloner av Mario og Pit, men men. Glad for at Shulk er med selv om jeg ikke har spilt Xenoblade. Inkluderingen av Bowser Jr. ser jeg også på som positivt, da jeg er en få som faktisk liker ham. Duck Hunt er noe rare greier, men de fikk Mr. Game & Watch til å fungere, så jeg er ikke veldig bekymret
  • 0
*Lukker øynene*
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
^ Enig med deg! *løper bort og gjemmer seg*
  • 0
Siterer remote:
*Lukker øynene*


Siterer Lazara the Last:
^ Enig med deg! *løper bort og gjemmer seg*


Hehe, på en måte er det forståelig, men på en annen også ikke. For så vanvittig mye gull det var å finne rundt omkring i ulike kommentarfelter på nettet i går. Jeg holdt på å le meg sønder og sammen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Hehe, på en måte er det forståelig, men på en annen også ikke. For så vanvittig mye gull det var å finne rundt omkring i ulike kommentarfelter på nettet i går. Jeg holdt på å le meg sønder og sammen.


Jeg har lukket øynene så jeg aner ikke hva du snakker om.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
http://www.smashbros.com/en-uk/characters/shulk.html

Hypen har steget over kritisk febernivå. Heeeeeyaeyyeyayeyayy,
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
http://www.smashbros.com/en-uk/characters/shulk.html

Hypen har steget over kritisk febernivå. Heeeeeyaeyyeyayeyayy,


Leaken virker til å stemme med andre ord.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Da er visst leakene sanne
  • 0
Siterer sonic og link:
Leaken virker til å stemme med andre ord.


Og Dunban og Riki er tydeligvis med i Final Smashen hans. Herregud eg døyr.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Og Dunban og Riki er tydeligvis med i Final Smashen hans. Herregud eg døyr.


Hehe. Det eneste jeg mangler nå, er at man kan skifte til japanske stemmer. Er ikke vant til Shulk sin britiske stemme.

EDIT: Og Metal Face kan kanskje bli en stage boss.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ja, den engelske stemmen føltes utrolig merkelig, men får vel heller bare bli vandt til det, tviler på vi får japansk språk med i Super Smash Bros.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Hehe. Det eneste jeg mangler nå, er at man kan skifte til japanske stemmer. Er ikke vant til Shulk sin britiske stemme.


Siterer Kakashi sensei:
Ja, den engelske stemmen føltes utrolig merkelig, men får vel heller bare bli vandt til det, tviler på vi får japansk språk med i Super Smash Bros.


Dere får ta en ny gjennomspilling på engelsk
De engelske stemmene i det spillet holder skyhøyt nivå.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er det bare meg eller annonserer de alle karakterene som skal være med i spillet? Halve moroa er jo å ikke vite hvem som er med før de kommer som approaching challenger...

Siterer sonic og link:
Det eneste jeg mangler nå, er at man kan skifte til japanske stemmer.

Det var noe av det første jeg tenkte på da jeg så videoen! "Han snakker Engelsk jo!.."
Selv om det er bra stemmeskuespill ville jeg aldri byttet ut de Japanske stemmene i en ny gjennomspilling av Xenoblade. Det blir som å plutselig spise pølse i lompe uten ketsjup!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Er det bare meg eller annonserer de alle karakterene som skal være med i spillet? Halve moroa er jo å ikke vite hvem som er med før de kommer som approaching challenger...


Det skal være noen få karakterer til som ikke er blitt annonsert, og jeg tviler på at de kommer til å få annonsert alle i tide, med tanke på at det er under 2 uker til spillet lanseres i Japan.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Det blir som å plutselig spise pølse i lompe uten ketsjup!


Ja det er godt det og.

Siterer Royality-indeed:
Er det bare meg eller annonserer de alle karakterene som skal være med i spillet? Halve moroa er jo å ikke vite hvem som er med før de kommer som approaching challenger...


Med alle leaksene som har florert på internett, omtrent helt siden spillet ble annonsert, så bryr i hvertfall ikke jeg meg noe særlig lenger. De kan annonsere resten for min del, har feberhype for spillet uansett. Shulk is confirmed. Xenoblade in Smash Bros. My life is complete.

Men som SoL nevner, så lanseres den japanske versjonen neste lørdag. Så om det er flere karakterer igjen (som jeg er ganske sikker på at det er), så må de virkelig kjappe seg. Eller så blir de vel unlockable på en eller annen måte senere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg synes at det er kult at Shulk kommer med i Smash. Jeg har ikke spilt Xenoblade, men når det kommer til3DS spiller jeg det kanskje.



PS:Jeg er forelska i Chrom
  • 0
Siterer Linebeck:
PS:Jeg er forelska i Chrom


Synes det er på kanten til tragisk at han kun har fått en rolle som Final Smash, men det får vel så være. Er relativt fornøyd med representantene fra Awakening uansett. Lucina virker interessant og jeg tror nok jeg kommer til å veksle en del mellom henne og Marth. Avataren virker ikke alt for interessant for min egen del, men det er en veldig unik karakter og jeg er glad de valgte å inkludere han/henne i det nye spillet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Skulle gjerne sett Ganondorf komme tilbake, men med et nytt moveset, og ikke som en treigere Captain Falcon. Hvis de bruker Twilight Princess-modellen, med det sverdet, kunne jo Demise blitt et alternativt skin.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Gamezfan:
Skulle gjerne sett Ganondorf komme tilbake, men med et nytt moveset, og ikke som en treigere Captain Falcon. Hvis de bruker Twilight Princess-modellen, med det sverdet, kunne jo Demise blitt et alternativt skin.


Er vel 98,7 % sikkert han returnerer. Et nytt moveset hadde ikke vært feil nei, men jeg stiller meg heller tvilsom til det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Owain burde bli Lucina sin final smash
  • 0
Siterer Linebeck:
Owain burde bli Lucina sin final smash


Det får meg til å tenke over om vi har sett FS'en til Lucina enda i det hele tatt. Jeg tror faktisk ikke det, med mindre det er samme som Robin sin.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Demoen har kommet ut i USA
  • 0
Siterer Linebeck:
Demoen har kommet ut i USA


Håper 1000 youtubevideoer blir lagt ut snart.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
5 dager til spillet lanseres i Japan. Lurer på om vi får se noe mer denne uken, eller om det kommer til å bli noen unlockables eller DLC.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Noen har tydeligvis fått tak i den ferdige utgaven tidligere enn andre og lagt ut bilder av det som skal være resterende og opplåsbare karakterer. Det ser ganske reelt ut, så de som føler de har lyst til å se siste rest av karakterer: værsågod. Hvis ikke, styr unna.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!