Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


En uke igjen \o/
heyeyeyayay.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
JEG VIL HA TEDDIE I SMASH
JEG VIL OGSÅ HA IZANAGI
OG NARUKAMI, I GUESS
  • 0
Siterer Linebeck:
JEG VIL HA TEDDIE I SMASH
JEG VIL OGSÅ HA IZANAGI
OG NARUKAMI, I GUESS


Akkurat det spørs vel meneh...du får sende mail til Nintendo å be de legge de til i en DLC.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Linebeck:JEG VIL HA TEDDIE I SMASH
JEG VIL OGSÅ HA IZANAGI
OG NARUKAMI, I GUESS

Akkurat det spørs vel meneh...du får sende mail til Nintendo å be de legge de til i en DLC.

Skal gjøre det.....
i morgen
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Link er helt klart bedre i Smash 4 enn Brawl.


Jeg har ingen detaljekunnskaper om endringene, men jeg synes også Link virket bedre enn i Brawl. Han var veldig god i første Smash og ble gjort dårligere for hvert spill, men nå tror jeg at jeg kommer til å bruke han mye oftere. Gleder meg til 3. oktober.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Smus Arn og Lik r kul
  • 0
6 dager igjen!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har greid å fikse circlepaden min! Den ble revet av, men takket være superlim er den på igjen.
  • 0
Siterer Glorfindel:
6 dager igjen!


So close... Etter å ha sett flere turneringer fra spillet kan jeg ikke annet enn å glede meg! Blir Smash hele helgen fra og med fredag!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg må tjene penger hos farmor for å få råd til spillet.
  • 0
Det er flott at spillet kommer rett før jeg har eksamen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
5 dager.




myes
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Skal gå ned på GameStop på Gunerius og kjøpe spillet med en gang butikken åpner
  • 0
Siterer Linebeck:
Skal gå ned på GameStop på Gunerius og kjøpe spillet med en gang butikken åpner


Frister nesten å dra på nattlansering >:^)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er det nattlansering?
Gamestop åpner ikke før klokken 9.
  • 0
4 dager igjen!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
4 dager igjen!


Gleder meg utrolig til jeg er ferdig på skolen på fredag!!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Damn, someone got here #first...

Anyways:

Siterer Kakashi sensei:
4 dager igjen!


Siterer Linebeck:
Er det nattlansering?
Gamestop åpner ikke før klokken 9.


Noen steder skal det visst være det.

Siterer Victorfinne:
Gleder meg utrolig til jeg er ferdig på skolen på fredag!!!


Gleder meg utrolig til å ikke ha skole på fredag i det hele tatt
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gleder meg utrolig til å ikke ha skole på fredag i det hele tatt


Har ikke skole selv, men har innlevering til søndag..... Uansett, så gleder jeg meg stort til spillet. Kommer nok for det meste til å spille som Shiek og Captain Falcon. Ser fram til å spille mot folk online!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Glorfindel:
En uke igjen \o/
heyeyeyayay.


nei det er fire dager. Smart ass.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer sonic og link:
Kommer nok for det meste til å spille som Shiek og Captain Falcon. Ser fram til å spille mot folk online!


Jeg gruer meg til å spille mot folk online.
Neida.
Joda.
Neida.

Siterer Victorfinne:
nei det er fire dager. Smart ass.


Sjekk datoen det er skrevet a, ditt fuglenek.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har meldt meg inn på to konkurranser allerede.
En på Donald.no og en på Court-Records.net

Håper ikke jeg blir banket opp av mine nett-venner fra de forumene....



Arrgh. Jeg må mestre Robin, Shulk, Snoop Dogg, Greninja, Lucina og Bowser Jr. før konkurransene.


Jeg er glad for at de tok et kostyme til Shulk hvor han bare går i underbukse. (#fanservice)
Lucina er <3.
  • 0
Siterer Glorfindel:
ditt fuglenek.


MODERATOR!!!!!!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
MODERATOR!!!!!!!


Persona!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!