Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. (WiiU/3DS) ~ Offisiell tråd ~


Det nye Super Smash Bros. kommer til Wii U og 3DS iløpet av 2014. Tittelen på det nye spillet ser ut til å bli «Super Smash Bros. for Wii U/3DS».

Det blir det fjerde spillet i serien så lang.

Super Smash er en av de mest populære seriene til Nintendo. Kjente karakterer fra deres univers sammen med eksterne karakterer sloss mot hverandre i et enkelt, men samtidig avansert kampsystem hvor hvert slag gjør det lettere å slå motstanderen ut av banen.

Av nykommere denne gangen finner vi Mega Man inspirert fra Nes-spillene, Villager fra Animal Crossing og Wii Fit-treneren.

Hva synes du om spillet så langt? Hvilke karakterer vil du gjerne se? Kan det bli bedre enn Brawl? Hvordan vil det bli på 3DS? Hvordan vil dere ha onlinen?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Spillet virker solid fra det lille som har blitt vist. Selv regner jeg med å skaffe meg WiiU versjonen, ser ingen trang til å eie begge.

Liker de nye karakterene, virker som de har hver sine unike kampstiler. Bare håper det ikke betyr at de fjerner en god del av dem som var i Brawl. Av nye karakterer, skulle jeg gjerne sett noen fra Xenoblade (eksempelvis Dunban eller Shulk), samt at My unit fra Fire Emblem Awakening hadde vært interessant (Kampstil med fokus på bruk av sverd og magi).

Når det kommer til mekanikkene, håper jeg de går for en blanding av Melee og Brawl, der de velger ut avanserte teknikker fra spillene, samt fjerner ting som tripping, og andre unødvendige tilfeldigheter/teknikker.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Liker godt samtlige av de nye karakterene. Virker som de alle har ganske kule movesets.

Villager har dog blitt sett på av mange som rimelig creepy, meg selv inkludert, og jeg brukte derfor rundt en halvannen time på denne Miiverse-posten: https://miiverse.nintendo.net/posts/AYQHAAABAACNUKEW3ApybQ

(Skamløs selvpromotering FTW!)
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Leste på Nindendolife.com at Nintendo ville holde tredjepartskarakterer til et minimum. Det er mulig vi får se Sonic igjen siden Sega har et kjærlighetsforhold til Nintendo for tiden, men Snake er det ikke sikkert at vi får. Lurer på hvilken andre karakterer Nintendo kan ta fra, egentlig. Blir det flere i Villager-gaten?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fant nettopp ut at man ikke kan bruke GameCube kontroll når man spiller på Wii U. Jeg kommer til å være helt elendig.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer JoEy_Odd:
Fant nettopp ut at man ikke kan bruke GameCube kontroll når man spiller på Wii U. Jeg kommer til å være helt elendig.


Pro controller.

Lagt til 2013-06-14 11:43:
Eventuelt kan denne være et alternativ
  • 0
Siterer Play:
Pro controller.


Har aldri spilt med en? Hvor like er de GC?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer JoEy_Odd:
Citerer Play ro controller.

Har aldri spilt med en? Hvor like er de GC?


Dunno, har ikke Wii U
  • 0
Siterer Play:
Dunno, har ikke Wii U


Ah, men får undersøke litt. Jeg klarer rett og slett ikke å spille Super Smash med Wii-kontroll.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Er jæææævla keen på spillet i seg selv (så mye at jeg vurderer Wii U-kjøp for dette alene), men noen som er enige i at tittelen (eller skal jeg si titlene?) er grisestygge? "Super Smash Bros. for Wii U" og "Super Smash Bros. for 3DS". Fysj..

"Halla, hva skjer?"
"Skal akkurat til å game Super Smash Bros for Wii U da."

Ruller ikke akkurat leeth på tunga.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Play
  • Play
Ser no mer ut som en arbeidstittel enn noe offisielt. De har ikke bekreftet tittelen vel? "for Wii U" ser da grådig enkelt ut, med font som ligner på arial black og greier.

"Noen som blir med i SSBfWU?"

...

  • 0
Likte Brawl svært godt, så om noen kompiser skaffer seg Wii U så blir det vell noen fine fredagskvelder med Smash Bros .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Play:
Ser no mer ut som en arbeidstittel enn noe offisielt. De har ikke bekreftet tittelen vel? "for Wii U" ser da grådig enkelt ut, med font som ligner på arial black og greier.


Det er bekreftet, liksom.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jepp, det er bekreftet. Så lenge spillet blir bra(noe det helt sikkert gjør) gir jeg fullt faen i tittelen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Sier allerede enten Brawl eller Super Smash, så å begrense det til SSB eller Super Smash må vel gå greit?
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Selv synes jeg SSB eller SSBU bør funke helt fint.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Har aldri spilt med en? Hvor like er de GC?


Både Gamepaden og Pro-kontrolleren er gode å spille med.
Her er Pro: http://blogs-images.forbes.com/erikkain/files/2012/06/Wii-U-Pro-C
ontroller1.jpg


Siterer Predator:
Det er bekreftet, liksom.


Skal spillene ikke ha noen undertitler?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Skal spillene ikke ha noen undertitler?


I følge Sakurai, nei, men dette slår meg litt som navn som vil bli brukt i Japan, mens vi her vil få en eller annen undertittel. Uansett er det ikke stort mer enn en bagatell. Spillene blir nok fantastiske uansett.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Spillet må jo ha en undertittel. N64-spillet kalte vi Super Smash, det på GC Melee og det på Wii Brawl. Skal vi si Super Smash igjen da? Folk kommer jo til å ta frem sin Nintendo 64 igjen hvis jeg spør om det.

Det må da finnes flere synonymer på å sloss.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det må da finnes flere synonymer på å sloss.


Super Smash Bros. Kerfuffle?
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Super Smash Bros. Kerfuffle?


Det er kanskje tvilsomt.

Hva med «Ninjafighter Turbo»?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Super Smash Bros. Punchtime Explosion!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Super Smash Bros. A fistfull of Coins
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Super Smash Bros. 4 First Blood: Part 2
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Super Smash Bros. 4: Chaos

Det er jo mye som foregår på skjermen.

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!