Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Et norsk Destiny-community


Hei, Jeg er en Halo fan som er veldig gira på det nye spillet til Bungie som heter Destiny. Bungie har sagt at du vil omgås med spillere hele tiden. Dette gjør med veldig gira på spillet. Vis noen av dere spilte Halo 1,2 og 3 husker dere sikkert hvor bra det norske "Halo-Samfunnet" var. Dette er noe jeg savner veldig mye. Derfor har jeg og noen kompiser prøvd å gjøre noe med det, Vi har startet opp en Facebook side hvor framtidlige Destiny spillere kan samles. Om dette går bra har vi plannlagt å lage nettside. (Inspirert av HaloNorge)

Vi ser at norske Call of Duty spillere har de siste årene bygd opp et ganske bra community. Det er noe lignene vi har lyst å skape får Destiny. Vi skal prøve å bidra så godt vi kan med denne facebook siden

Jeg liker ikke å "reklamere" for facebook siden på forum, men jeg gjør dette fordi vi sliter med å finne folk i vår målgruppe

Fram til lanseringen av Destiny skal vi poste nyheter på siden, evnt giveaways & konkuranser osv.

Om du ikke vet hva Destiny er så er de et slags FPSMMO.


Håper dere sjekker ut siden om dere er interessert

Link: https://www.facebook...9837365?fref=ts


-Halloweed343
  • 0
Destiny er ett spill jeg virkelig ser frem til med tanke på att det er det noenlunde samme utviklerteam som lagde H3. Linken er død btw.

Og ja husker det gamle Halo communtiet, det var gode saker det.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Ser virkelig ut til å bli bra! Gleder meg til å se mer!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!