Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Saints Row IV ~ Offisiell tråd ~


Siterer Victorfinne:
Syns skytesystemet var helt forferdelig, mens kampsystem var helt fantastisk. Det var vel bare meg, men jeg syns IV har bedre skytesystem. Og det sier litt.


Konseptet med SR er at serien er full av spenning og morsomhet. Spillene er dekket av uendelig med humor og gøyhet. Bilsystemet i SR er bedre enn det som var i GTA IV (for noe elendige greier, bilene sladder, krænser og en mister styring i hver enkelt sving). Når det kommer til skytesystemet så syns eg SR: The Third ikke hadde noe problemer med det, virket normalt. Når det kommer til kampsystemet i SR så har det hele tiden vert perfekt, men det kan dabbe opp og ned noen ganger. Eg sier dette pga eg ikke har spilt SR: IV og kan derfor ikke se for meg hvordan kamp/skyte/bil-systemet virker.

Eg vil sikkert tru at SR IV har noen forbedringer i forhold til SR: The Third, det vil være normalt. Men GTA slår SR når det gjelder realitet og "normale" greier, ettersom SR er full av spenning og morsomhet, hysterisk morsom og overnaturlig, altså ikke et normalt spill. Derfor velger eg SR fremfor GTA, nemlig fordi serien er mer gøy og morsom.
  • 0
Tror nok SR IV er ganske så lik som SR III når det gjelder bilsystem,kampsystem og skyting.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tror nok SR IV er ganske så lik som SR III når det gjelder bilsystem,kampsystem og skyting.


Får bare håpe det er noen små forandringer hvertfall. Trenger ikke mer enn det, ettersom SR: The Third var hysterisk morsom og alt virket greit.
  • 0
If it ain't broke, don't fix -> eller noe sånt. Sikkert det de tenker på, men grafikken og masse annet er jo oppdatert.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
If it ain't broke, don't fix -> eller noe sånt. Sikkert det de tenker på, men grafikken og masse annet er jo oppdatert.


Det sier seg selv. Grafikken er noe som hele tiden vil bli oppdatert i et spill. Ettersom holdbarheten i SR er like lang i hvert enkelt spill i serien. Dem tenker ikke på store forandringer i selve spillet, men bare annen setting osv... Spillene er like gøye alle sammen, med unntak av SR IV som eg ikke har spilt enda. Kan ikke vente lenger nå. Fuck sake!
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Grafikken er noe som hele tiden vil bli oppdatert i et spill.


Vel, det gjelder ikke alle spill.

Siterer xXAkresSXx94:
Spillene er like gøye alle sammen,


Kan love deg at SR IV tar moro til et nytt nivå med superkreftene.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tror nok SR IV er ganske så lik som SR III når det gjelder bilsystem,kampsystem og skyting.


Største forskjellen er nok det at man nå har superkrefter, noe som tilfører en del nye elementer og mer variasjon i spillet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
For dere old school fans av de originale (SR 1 og 2), hav er deres mening om SR4?
Jeg for min del mislikte SR3 veldig mye, er SR4 veldig likt SR3?

Designet er dessverre likt, det vet jeg. Men noe annet?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg har ikke spilt stort av spillene før SR3, men av det lille jeg spilte av SR2 vil jeg si at SR4 er bedre. Dog, det kommer mye ned på det tekniske.

Jeg kunne ikke fordra bilfysikken og det generelt tekniske i SR2, derfor foretrekker jeg SR4. SR4 trekker seg vekk fra gjengkriger o.l., men igjen, er ikke "historien" i Saint's Row-spillene bare en unnskyldning for å herje rundt i galskapen?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Creteck:
For dere old school fans av de originale (SR 1 og 2), hav er deres mening om SR4?


I forhold til SR3, så var SRIV en virkelig positiv overraskelse. Det å putte inn superkreftene gjorde virkelig susen. Ikke like godt som SR2, men fortsatt et veldig bra spill!
  • 0
Det er så hyggelig å høre de gode kommentarene deres om SR IV.

Siterer ElGamer:
Vel, det gjelder ikke alle spill.


Skeptisk.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det er så hyggelig å høre de gode kommentarene deres om SR IV.


Du har jo ikke spillet. Seriøst, kjøp det asap. Spill gjennom før GTA V kommer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Du har jo ikke spillet.


Var ikke det som var poenget.

Siterer The Cookiemonster:
Seriøst, kjøp det asap. Spill gjennom før GTA V kommer.


Må vente til eg får lønn. Kan ikke noe for det.
  • 0
'Merica er latterlig overpowered. Tok en av de "minibossene" som dukker opp nå og da uten noen problemer med 'Merica og freeze blast. Utrolig lett.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tok en av de "minibossene" som dukker opp nå og da uten noen problemer med 'Merica og freeze blast. Utrolig lett.


Merica er sykt OP! Og utrolig morsomt å bruke. Er sånn utrolig typisk 'Muricansk overdrivelse!
  • 0
Siterer ElGamer:
Merica er sykt OP! Og utrolig morsomt å bruke. Er sånn utrolig typisk 'Muricansk overdrivelse!


Like, jeg holdt knapt inne avtrekkeren de to gangene jeg trykket. Kombinasjonen med automatgevær og rakettkaster/flammekaster er utrolig effektiv. Dyr i drift da, den suger ut ammunisjon så det holder.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Dyr i drift da, den suger ut ammunisjon så det holder.


Nå rank 50 på EXP-ranken, og du vil ikke ha noe problem lenger med at den er dyr.
  • 0
20 timer så langt er vell ikke en gang halveis i stoyren, so far so good.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Da var spillet skaffet! Til PC selfølgelig i og med at det er best. Spiller med en PS3 kontroll riktig nok på PC'n. Har det veldig gøy med dette spillet. Morsomt, mye action og jeg liker faktisk Steelport bedre nå! Damn! Bare GTA V igjen før jeg kan gi spillene sin dom!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer ElGamer:
Nå rank 50 på EXP-ranken, og du vil ikke ha noe problem lenger med at den er dyr.


Akkurat det er et stykke unna. Jeg er i 30-noe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er ferdig med dette spillet på PC. Veldig morsomt spill som byr på mye underholdning. Liker ikke skytingen, og heller ikke bilkjøringen. Spillet blir litt for useriøst til tider.

7.3/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Skal kjøpe det om ikke så lenge. 11 - 12 dager til. DAAAAAAMN!
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Skal kjøpe det om ikke så lenge. 11 - 12 dager til. DAAAAAAMN!


Da er det ikke lenge til Pokemon X og Y kommer! HEEEEEELLLLLLL YEAAAAAH! Uansett, gled deg til SR IV. Det er et veldig bra spill, men ikke noe supert liksom.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Da er det ikke lenge til Pokemon X og Y kommer! HEEEEEELLLLLLL YEAAAAAH! Uansett, gled deg til SR IV. Det er et veldig bra spill, men ikke noe supert liksom.


Blæ. Liker ikke Pokèmon. Men eg gleder meg til SR IV ja. CAAAAAN`T WAAAIT!
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
CAAAAAN`T WAAAIT!


Hell yeah.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!