Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Watch Dogs ~ Offisiell tråd ~


Siterer Victorfinne:
Tror nok PS4 versjonen blir bedre, men er vel andre ting som er kule på Wii U versjonen. De gjør vel noe med gamepaden og som du ikke finner i de andre versjonene, men det vet jeg ikke.


Gamepaden har jo et potensiale, men så spørs det jo helt på hvor mye den faktisk blir inkludert. PS4 virker som den "safeste" versjonen, med tanke på at du også får litt bonusinnhold. Men jeg har heller ikke så hastverk at jeg ikke klarer å vente på Wii U. Så vi får se hvor gira jeg er når det begynner å nærme seg lansering.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Usikker på om eg skal ha det til Xbox 360 eller PS4 (når eg får den). Det er vanskelig å velge, pga eg må kjøpe en PS4 først. (OMG right?)
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Usikker på om eg skal ha det til Xbox 360 eller PS4 (når eg får den). Det er vanskelig å velge, pga eg må kjøpe en PS4 først. (OMG right?)


Jeg ville ventet til PS4. Med tanke på at du nok får en mye bedre opplevelse av det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Jeg ville ventet til PS4. Med tanke på at du nok får en mye bedre opplevelse av det.


Så sant, så sant.

Men da må eg ut med 4300 kr.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Men da må eg ut med 4300 kr.


Du får den ned til 3999 visse steder. Men skjønner at det er litt mye for et spill. Har selv bestilt det til X360 for 7 måneder siden. Men siden PS4/X1 skal i hus, så skaffer jeg det nok til den og, om spillet virkelig leverer.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer TheHacker:AIDEN ER DRIT KJEKK!!!!

Joda.

Siterer bent_a varet er ja. Har forhåndsbestilt et eksemplar til ps4.

Du får gi beskjed om hva du mener om spillet når du har fått det og fått spilt det litt
Siterer Victorfinne:
Siterer TheHacker:AIDEN ER DRIT KJEKK!!!!

Joda.

Siterer bent_a varet er ja. Har forhåndsbestilt et eksemplar til ps4.

Du får gi beskjed om hva du mener om spillet når du har fått det og fått spilt det litt
Lol hvorfor skrev du "Joda"
You are being watched_
  • 0
Gleder meg enormt til Watch Dogs. Konseptet er orginalt og tilføyer sankasse sjangeren endelig noe nytt.
  • 0
Siterer KingCrimson:
Gleder meg enormt til Watch Dogs. Konseptet er orginalt og tilføyer sankasse sjangeren endelig noe nytt.


Enig. Gleder meg til å prøve ut de her hackeegenskapene.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer KingCrimson:
Konseptet er orginalt og tilføyer sankasse sjangeren endelig noe nytt.


Sånn det virker, gjenstår bare å se om det virkelig klarer å utnytte dette på en veldig bra måte. Skulle det feile, så blir fallhøyden stor, veldig stor!
  • 0
Litt i overkant av 3 uker til release og ingen som er gira?

Er ikke overhypet selv faktisk, Mario Kart 8 har stjelt alt. Jeg skal nok kjøpe det, men tror ikke det blir før enten midten av eller etter sommeren.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
HAPPY BORTHDAY AIDEN!!!! I LOVE U!!! You are EveryThing to me<3
You are being watched_
  • 0
Det er ikke lenge til lansering nå. Begynner å bli litt spent.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Det er ikke lenge til lansering nå. Begynner å bli litt spent.


Lurer på hvordan spillet faktsk blir og hva som blir forskjellig mellom de ulike versjonene.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke har noen slags form for hype rundt dette spillet? Jeg mener, sånn i det hele tatt. Det eneste jeg har sett av trailere og gameplay, er egentlig de første snuttene som ble vist på E3. Annet enn det har jeg bare sett noen tilfeldige skjermbilder i diverse nyeter på GR og andre steder.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke har noen slags form for hype rundt dette spillet? Jeg mener, sånn i det hele tat


Jeg er i samme båt selv. Eller, jeg var ganske giret en stund, men nå har hypen forsvunnet helt. Gidder ikke å kjøpe spillet på lansering, så det blir nok ikke noe før langt utpå sommeren, om ikke nærmere høsten.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Husker jeg var skikkelig hypet på E3 2012. Nå føler jeg ingenting.. Men det var jo en grunn til at jeg ble hypet i det hele tatt, så jeg kjøper det når jeg skaffer meg xbox one. Å håper på at jeg forstår hvorfor jeg ble så hypet.
The D' is silent.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kan noen forklare meg hvorfor jeg ikke har noen slags form for hype rundt dette spillet?


Undrer på det samme selv, for det gjelder meg også. Var så utrolig hyped på spillet da de viste det frem første gang, men nå gleder jeg meg egentlig mer til The Division. Er bare likegyldig, egentlig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Sjæl. Jeg var veldig oppspilt etter at det ble annonsert på E3 i 2012 og veldig klar for at det skulle komme i fjor høst, men så ble det utsatt og interessen min dempet seg betraktelig. De siste dagene har det bygget seg opp litt forventninger igjen, så vi får se hvordan det blir.
  • 0
Siterer LesMiserable:
De siste dagene har det bygget seg opp litt forventninger igjen, så vi får se hvordan det blir.


Krysser fingrene for at det blir dritbra. Liker å tro at ubisoft vet hva de driver med.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Liker å tro at ubisoft vet hva de driver med.


Er sjeldent skeptisk til det selskapet, så jeg tviler egentlig ikke på at spillet blir bra. Problemet er heller at jeg har mistet store deler av interessen for det :/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Fikk spillet til PS4 i går, fått spilt det et par timer nå, så langt veldig fornøyd med både grafikk og hva slags gameplay det kan by på.
  • 0
Siterer Maximalyd:
Fikk spillet til PS4 i går, fått spilt det et par timer nå, så langt veldig fornøyd med både grafikk og hva slags gameplay det kan by på.



Er det underholdene gameplay ? Eller spiller du i noen timer før du blir litt lei ?
Er litt skeptisk til spillet. Vil gjerne ha et spill som gir meg samme følelsen som Assassins creed, der jeg kan sitte i 10+ timer uten å bli lei.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Er kun 3 timer inn i spillet så har ikke dannet meg et fullt bilde ennå, virker som et variert og artig gameplay så langt, tror dette spillet skal klare å underholde meg en god stund fremover uten at jeg blir lei, får se hvordan det utvikler seg og man har klart å låse opp litt flere oppgraderinger som det er mange av.

God kvalitet på figuren som følger Dedsec Edition forresten.
  • 0
Siterer Maximalyd:
Fikk spillet til PS4 i går


Med tanke på at du fikk det så tidlig, og at du i tillegg har DEDSEC Edition, hvor bestilte du fra?
  • 0
Siterer SirThomas:
Med tanke på at du fikk det så tidlig, og at du i tillegg har DEDSEC Edition, hvor bestilte du fra?


Det har jeg og lyst til å vite! Venter fortsatt i spenning på om jeg får det på dagen neste uke, eller om jeg ender opp med å måtte vente.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!