Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xbox One ~ Offisiell tråd ~


Siterer Glorfindel:
Kanskje ikke helt riktig tråd, men vi overlever vel. 360 kontrolleren har utskiftbare batterier, så du må nok bytte de selv, med mindre du kjøper oppladbare. Den bruker AA-batterier.


God dammit... vell flaks at jeg faktisk har oppladbare batterier.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer ElGamer:
Bestilte for ca en måned siden sjæl. Gleder meg som en liten unge til den dukker opp i posten i starten av september.


Noen spill utenom?
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Noen spill utenom?


Ikke enda, har derimot alt skaffe meg Trials Fusioon: Deluxe Edition på tilbud for 89,- i Danmark. Så skal vel bestille noen "må ha" spill straks. Blant annet Destiny som kommer rett etter Xboxen.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ikke enda, har derimot alt skaffe meg Trials Fusioon: Deluxe Edition på tilbud for 89,- i Danmark. Så skal vel bestille noen "må ha" spill straks. Blant annet Destiny som kommer rett etter Xboxen.


Ok. Trur ikke det blir noe Destiny på meg, men heller andre spill.
Rainbow Mushroom
  • 0
DEAD ISLAND 2 NOTHING MORE... neh ikke så mange spill som jeg har lyst på blir vel ac unity GTA V, COD AW, Far cry 4, Crackdown, mer en de vet jeg ikke.
  • 0
Søker flere venner å spille Diablo 3 Ultimate Edition eller Battlefield 4 (eller andre spill) med. Ønsker voksne (ikke alders-betinget men oppførsel-betinget) folk på vennelista så hvis du tror det inkluderer deg ta gjerne kontakt
  • 0
Siterer Eivind K Johannessen:
DEAD ISLAND 2 NOTHING MORE


Dead Island 2 er et må kjøp neste år! Den første traileren fra E3, må være den beste jeg har sett på evigheter. Så med DI2, Dying Light og DR3, så blir mye zombie for meg på X1!
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Eivind K Johannessen EAD ISLAND 2 NOTHING MORE

Dead Island 2 er et må kjøp neste år! Den første traileren fra E3, må være den beste jeg har sett på evigheter. Så med DI2, Dying Light og DR3, så blir mye zombie for meg på X1!


jeg hadde DR3 men skjønte ikke noe særlig av det så jeg solgte det. Men det er murlig jeg kjøper det i fremtiden igjen. Jeg har da XO1 fra før så om noen vill spille noe så legg meg gjerne til I99 EivindJ 99I
  • 0
Siterer Eivind K Johannessen:
Jeg har da XO1 fra før så om noen vill spille noe så legg meg gjerne til I99 EivindJ 99I


Venter fortsatt på Xboxen som jeg får om ikke altfor lenge. Så legger deg til når den er på plass.

Har også avbestilt min tidligere X1 bestilling nå. Sparte 300 kroner for å legge om bestillingen til Coolshop isteden for CDON.
  • 0
jeg kjøpte min fra en netside som heter ps.no
  • 0
Siterer Eivind K Johannessen:
jeg kjøpte min fra en netside som heter ps.no


Ja, greit når en først skal ha import-versjonen.
  • 0
Må si jeg er veldig fornøyd så langt med Xbox One. Har dessverre ikke fått spilt like mye som ønsket, men med både jobb og at jeg også må laste ned spillene jeg har så langt får det til å gå tid bort fra gaming. Spesielt med et treigt nett som jeg har her. Samtidig elsker jeg modusen som tillater den å laste ned programmer og spill uten å være slått på. Sparer ekstremt mye tid når den kan laste ned om natta uten å lage en lyd!

Men ellers, må jeg jo finne noen å game med. Så hva er GT til folk her da? Om dere da vil bli venner med meg
  • 0
Siterer ElGamer:
Men ellers, må jeg jo finne noen å game med. Så hva er GT til folk her da? Om dere da vil bli venner med meg


Oh a Zombie ;)
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Oh a Zombie ;)


You a zombie? What? I didn't know that ;)
  • 0
Fikk min Xbox One Day One Edition i dag og den er fantastisk så langt
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Fikk min Xbox One Day One Edition i dag og den er fantastisk så langt


Godt å høre at du og er fornøyd. Eneste tingen jeg har imot den akkurat nå, er at jeg mangler spill jeg virkelig finner interessante å spille, men det er ikke Xboxen sin feil.

Og hva heter du da?
  • 0
MetroAirNinja eller noe sånt.

Har ikke overført Xbox 360 gamertagen min enda

Du da?
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
MetroAirNinja eller noe sånt.


Haha, det var litt av et navn!

Siterer Akres:
Har ikke overført Xbox 360 gamertagen min enda


Ganske greit å kunne gjøre det. Så har jeg en konto på både X360 og XOne.

Siterer Akres:
Du da?


Er EpicElGamer, som har vært brukernavnet mitt i drøyt 6 år nå.
  • 0
Siterer ElGamer:
Haha, det var litt av et navn!


Det var visst MetroAirFace

Siterer ElGamer:
Ganske greit å kunne gjøre det. Så har jeg en konto på både X360 og XOne.


Ja, det er det.

Siterer ElGamer:
Er EpicElGamer, som har vært brukernavnet mitt i drøyt 6 år nå.


Ok. Legg til MetroAirFace du da
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Ok. Legg til MetroAirFace du da


Will do
  • 0
Hei.
Noen som vet eller tror at Xbox One kommer som bundle med Far Cry 4???
  • 0
Siterer RAB68:
Hei.
Noen som vet eller tror at Xbox One kommer som bundle med Far Cry 4???


Det kan være godt mulig.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Superbra tilbud på Xbox One. Her gjelder det å slå til om man er interessert: http://cdon.no/spill/xbox_one_500gb_%2b_halo_master_chief_coll
ection-32793900


Dayum, not bad. Frister nesten å skaffe en, men jeg har svært lite behov for en X1 enn så lenge.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!