Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Folklore


Folklore var ett spill jeg aldri hadde hørt om før jeg fant noen videoer når jeg cruisa gjennom GameTrailers, og etter ett par trailere ble det klart for meg at dette spillet skulle stå i hylla mi! Om spillet da blir som det er på trailerene ofcourse.

Hele spillet kan du velge to personer å spille med, som du velger for hvert kapittel som går.
Om du kikker innom noen trailerene så får du vite mer om dem, og om spillet så have fun!

Mengder av trailere finnes her: http://www.gametrailers.com/game/4861.html
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Den øverste traileren hadde bad stemmeskuespill!

Er dette PS3-eksklusivt?
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Levaiathan:
Den øverste traileren hadde bad stemmeskuespill!

Ja, haha "Miss? Noooooo!" XD

Men ser fett ut dette spillet!
  • 0
Siterer Levaiathan:
Den øverste traileren hadde bad stemmeskuespill!

Er dette PS3-eksklusivt?

Er faktisk ikke helt sikker på det. Den som lever får se
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Det står PS3 på et av trailer navnene og ikke noe om xbox 360, så dette kan se ut som et PS3 eksklusivt spill
:temurof i rutangis
  • 0
det er PS3 eksklusivt...

men dette spillet synes jeg ser så grusomt kjedelig ut, og en dårlig etterligning av FF, som jeg heller ikke liker, og vips så var det bestemt! DETTE SKAL JEG IKKE HA
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Hmf... I'm with you there PS3 Er Best
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Men jeg, som aldri har spilt ett FF spill, så virker det iallefall bra
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Playstation-fan(ikke boy ), og har aldri spilt FF?
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
det er meget forstyrrende, jeg vet.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Folklore er PS3 eksklusivt som bare det!! XDD Gamerepublic er utgivere, et mirakel skal til om Nintendo eller Microsoft klarer å snabbe til seg dem (siden Gamerepublic og Sony har er nært samarbeid)

Uansett jeg elkser grafikken og intro sangen av abingdon boys school!! Kan hende jeg kjøper singelen med den sangen 8D!! (de har også laget en del sanger for animés som Darker than Black, D. Grey Man og Death Note)


Men seriøst!? Etterligning av Final Fantasy!??!! Hahahhaaha~ gameplayet er ikke likt i det hele tatt Det er Hack and slash spill med RPG elementer i seg! XDD Hahahaa... Final Fantasy etterligning lal...

Jeg kommer garantert til å kjøpe meg dette on jeg vinner i lotto eller flaks slik at jeg kan kjøpe med PS3, eller om to-tre år når prisen har gått ned... synd det er så lenge til D: Kan hende jeg skaffer meg PS3 om det bli no' "PS3+Tekken 6" pack
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Ehhhh...Tror ikke dette er noe for meg
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
dette er et japansk spill i alle fall! skjønner ikke hvorfor de liker sånn over-the-topp urealistiske greier så veldig mye
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Ninkekun, vil bare si at du skriver utrolig rotete
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Siterer mr-47:
dette er et japansk spill i alle fall! skjønner ikke hvorfor de liker sånn over-the-topp urealistiske greier så veldig mye


Vel ikke alt er over the topp -.- Jeg liker ikke slike spill selv, men spill med god fantasi er gode, så lenge ikke alt blir overdrevet om du skjønner hva jeg mener? xD Spill som er kun realistisk er jo så dødens kjedelig ...
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Dette så bra ut, da. Bra grafisk, og kanskje en bra historie...
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer mr-47:
skjønner ikke hvorfor de liker sånn over-the-topp urealistiske greier så veldig mye

Gi meg ett spill som er realistisk og bra!
Det skal du jammen meg lete lenge etter.
Hadde spill vært 100 % realistiske hadde jeg vært satanist.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Citerer mr-47:
skjønner ikke hvorfor de liker sånn over-the-topp urealistiske greier så veldig mye

Gi meg ett spill som er realistisk og bra!
Det skal du jammen meg lete lenge etter.
Hadde noen spill vært 100 % realistiske hadde jeg vært satanist.


Øøh... satanist faktisk, hva i all verden har det å gjøre med realisme? <_<
Men spill som er realistiske - "spill" det heller i virkeligheten =D
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Satanist=Person sint på livet
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Satanist=Person sint på livet

Idiot...Satanist = en som tror på satan og hyller ham
Realisme? Tales of Symphonia, Halo, Gears of war, asså SPILL i det hele tatt, realisme? Wtf...Hadde det vært helt realistisk trengte vi jo ikke å spille det, da kunne vi jo gjort det i virkeligheten...
"Dear brother, i do not spread rumours, I create them" Lucien Lachanse, Dark Brotherhood. A retard in a dumpster can make the same noise as Slipknot!
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Satanist=Person sint på livet


Mer emo style
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Gleder meg til dette spillet, jeg og Ninke sikla litt på trailerne for noen dager siden.

Og vær så snill, back to topic her.
  • 0
Ikke bare spillet, men sangen også, ne? <3_<3
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Nei, dette spillet når ikke opp til de andre RPGene til høst.
Blue dragon, eternal sonata, lost odyssey, mass effect, naruto: rise of a ninja, fable 2, last remnant og mange fler som kun er eksklusive til x360.
Dette er langt ifra et etterligningspill etter FF.

Dette er en ps3 eksklusiv :
http://www.gametrailers.com/player/22732.html

"White knight story"
Lag heller en tråd til dette spillet.
  • 0
Fordi dette spillet ser bedre ut (>^_^)>
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!