Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Legend of Zelda: Breath of the Wild ~ Offisiell tråd ~


Siterer Subject 17:
Litt off topic, men oppdaget nylig at Eldin Bridge er rett over Lake Hylia. Y no one tell? Lurer på om vi får se noen av de "kjente" plassene i det nye spillet.


De viste vel et lite glimt av Eldin Bridge i den nyeste gameplay videoen for litt siden. Men jeg er ganske sikker på at vi får et gjensyn med mange kjente stedsnavn i det nye spillet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg virker sikkert veldig fjern nå, men hvor i pokker får jeg sett dette nyeste gameplayet alle snakker om? Det eneste jeg klarer å finne er det første gameplayet som ble vist.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg virker sikkert veldig fjern nå, men hvor i pokker får jeg sett dette nyeste gameplayet alle snakker om? Det eneste jeg klarer å finne er det første gameplayet som ble vist.


Dette er vel den siste som ble vist.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer dark samus nemesis:Jeg virker sikkert veldig fjern nå, men hvor i pokker får jeg sett dette nyeste gameplayet alle snakker om? Det eneste jeg klarer å finne er det første gameplayet som ble vist.

Dette er vel den siste som ble vist.


Har faktisk ikke sett dette før. Herregud og jeg gleder meg. Må nesten skaffe meg en WiiU bare på grunn av dette spillet.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Har faktisk ikke sett dette før. Herregud og jeg gleder meg. Må nesten skaffe meg en WiiU bare på grunn av dette spillet.


Ja. Nå er vel et bra tidspunkt å skaffe seg en Wii U på. Smash Bros., Mario Kart 8, Bayonetta 2, WW HD, Super Mario 3D World og så kommer Xenoblade Chronicles X og Zelda. Helt fantastisk
  • 0
Siterer albaga:
Har faktisk ikke sett dette før. Herregud og jeg gleder meg. Må nesten skaffe meg en WiiU bare på grunn av dette spillet.


Zelda er en konsollselger ja.

Men det er forsåvidt spillene som SirGalahad nevner også. Ingen grunn til å ikke kjøpe en Wii U.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men det er forsåvidt spillene som SirGalahad nevner også. Ingen grunn til å ikke kjøpe en Wii U.


Kan også nevne Starfox, Splatoon, Hyrule Warriors, Pikmin 3 og mange andre. Wii U har begynt å få et imponerende spillbibliotek.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Dette er vel den siste som ble vist.


Ah, det. Jeg trodde det var snakk om noe enda nyere. Det klippet har jeg sett to-tre ganger nå. Men takker for linken uansett.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men det er forsåvidt spillene som SirGalahad nevner også. Ingen grunn til å ikke kjøpe en Wii U.


Jepp. Enda større grunn til å kjøpe konsollen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Jepp. Enda større grunn til å kjøpe konsollen.


+ den er ikke så alt for dyr.
  • 0
faaaak, nintendo....
  • 0
Ikke overraskende at det utsettes, men håper vi i alle fall får se mer til det til E3.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
Beklager,remote,men Nintendo har allerede bekreftet at spillet ikke vil vises frem under E3-messen heller. Tror nok vi tidligst får se det igjen under Tokyo Game Show
  • 0
At Zelda utsettes er mer positivt enn det er negativt for min del. Gleder meg selvfølgelig som en gal til å spille det, men om Nintendo kan gjøre det enda bedre, så kan de ta seg all tid i verden.

I tillegg gjør det at jeg kan spille Phantom Pain og Xenoblade X i hjel, uten et like stort tidspress. Tror det kunne blitt temmelig tettpakket om Zelda faktisk hadde kommet i år.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er veldig glad for at det ble utsatt jeg også. Tror neppe jeg kommer til å kjede meg på spillfronten i år, for å si det slik.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Er veldig glad for at det ble utsatt jeg også. Tror neppe jeg kommer til å kjede meg på spillfronten i år, for å si det slik.


Er helt enig. Mye bra som kommer i år.

Når jeg tenker over det. Tidenes spill lansering ville vært hvis både Kingdom Hearts 3 og Zelda kom ut samtidig, fy faen. Legandarisk.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har ingenting i mot utsettelsen. Mer tid i ovnen gjør sikkert at dette ender opp som et enda bedre spill. Kan bli Aonumas siste, og da fortjener han å få tid nok til å produsere et virkelig magnum opus. Tviler på at det kommer til noen annen konsoll enn Wii U med det første. Regner med NX er en håndholdt konsoll, og at det blir enda noen år før neste stasjonære konsoll blir annonsert.

Wii U kom jo nettopp ut, hva pokker er folk nervøse for?
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Wii U kom jo nettopp ut, hva pokker er folk nervøse for?


Ingenting. Jeg har brukt Wii U like mye som PS4. Om ikke mer.

Og hvis Nintendo har planer om å la Wii U leve like lenge som Wii, så tror jeg ikke vi får se NX før nærmere 2018.

Siterer albaga:
Når jeg tenker over det. Tidenes spill lansering ville vært hvis både Kingdom Hearts 3 og Zelda kom ut samtidig, fy faen. Legandarisk


Vel, muligheten er jo til stede nå. Kanskje får du med Final Fantasy XV på kjøpet også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jompapa:
Regner med NX er en håndholdt konsoll, og at det blir enda noen år før neste stasjonære konsoll blir annonsert.


Det håper for all del jeg også. Hadde ikke hatt noe imot det faktisk. Du roer faktisk ned nervene mine. Jeg hater ryktene om at det skal være en ny Wii U.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det håper for all del jeg også. Hadde ikke hatt noe imot det faktisk. Du roer faktisk ned nervene mine. Jeg hater ryktene om at det skal være en ny Wii U.


3DSen er jo fire år i år. La oss si at NX blir annonsert på E3 neste år, da vil 3DSen ha vært ute i fem år, og med sikkert ett år til før lansering ender vi opp med seks år fra 3DSens lansering til en ny konsoll dukker opp. I tillegg vil jeg tro at 3DSen vil henge med i noen år til, slik DSen gjorde etter at 3DSen va lansert.

DSen klarte seg i fem år før 3DSen ble annonsert, seks år før den ble sluppet på markedet.

Å bytte ut en konsoll til hjemmebruk etter bare tre år er derimot en litt annen sak. Dette ville svekket mye av omdømme til Nintendo, og det ville vært vanskelig å trekke inn kunder dersom man ikke har troverdighet til at de vil stå bak produktene sine i mer enn et par-tre år.

En annen mulighet er at dette kan være en del av QOL-plattformen, men slik jeg ser det gir en ny håndholdt for mye mening til å ikke stemme i dette tilfellet.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer Jompapa:
Å bytte ut en konsoll til hjemmebruk etter bare tre år er derimot en litt annen sak. Dette ville svekket mye av omdømme til Nintendo, og det ville vært vanskelig å trekke inn kunder dersom man ikke har troverdighet til at de vil stå bak produktene sine i mer enn et par-tre år.


Ja, det høres veldig merkelig ut. Det er som å anerkjenne nederlag, og det i en tid hvor konsollen gjør det bedre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fin liten film der Link skal kjøpe seg et skjold. Ganske pent laget syns jeg. Source Film Maker.

https://www.youtube.com/watch?v=it2sk2nzbnY

Minner meg om Ocarina of Time der man gikk inn i huset ved utgangen av Castle Town og knuste potter for å få nok penger. Good times. Har lyst til å spille Zelda kjenner jeg.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Fin liten film der Link skal kjøpe seg et skjold. Ganske pent laget syns jeg. Source Film Maker.


Det der var jaggu ikke dårlig nei. WTB full Zelda movie.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hehe, morsomt at de viser noen som faktisk har en jobb å legge rupees inni vasene. Synes det var bra laget. Det viser potensial for mer slike ting.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Vel, da blir det Twilight Princess all over again. Kvalitetsmessig har jeg ikke noe imot at spillet utsettes til neste år, men på den annen side, så får det meg virkelig til å lure på hva annet Nintendo skal trylle frem på godt oppunder ett år...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!