Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Destiny ~ Offisiell tråd ~


Ifølge utvikler Bungie er Destiny: "An action game from the creators of Halo, set in a mysterious future. Create a unique and powerful character, customize the way you look and fight, and explore what remains of our solar system.

Destiny features a compelling storyline, competitive multiplayer, cooperative gameplay choices, wide open public combat destinations, and third-person community spaces where you can repair and rearm before going out on your next adventure.


Spillet har en releasedato satt til 9 september 2014 og skal komme ut på Xbox 360, Xbox One, Playstation 3 og Playstation 4. En beta til spillet skal også komme ut over sommeren som er åpen til alle som har forhåndsbestilt spillet.

Destiny er Bungie sitt første spill etter deres adieu fra Halo serien i 2010 og de entret inn i en 10 år lang deal med Activision, som skal publisere alle deres nye IPer innenfor dette tidsrommet.

Mer info om spillet kan finnes på den offisielle hjemmesiden

Bungie.net

Gameplay trailer

Lengre gameplay
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Et veldig godt initiativ Joey! Og en godt forklarende og passe lang førstepost!

Jeg ser veldig frem til Destiny. Liker det vi har fått se så langt og all infoen har gjort det mer og mer fristende. Gjenstår vel bare å se om det faktisk blir så bra som det virker.
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg ser veldig frem til Destiny.


Selv om jeg skapte tråden forholder jeg meg faktisk ganske skeptisk til Destiny for øyeblikket. Ja, Halo-serien var selvfølgelig helt fantastisk og jeg har elsket nesten hvert minutt av det, men Destiny virker så altfor likt Halo. Det er som om Bungie er livredde for å tråkke ut av den "sci-fi-action" sjangeren de perfeksjonerte med Halo.

Det er jo også elementer fra MMORPG i Destiny, men jeg ser mer frem til f. eks. The Division, som jeg synes har et mye mer interessant premiss og som i bunn og grunn virker veldig likt Destiny.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Selv om jeg skapte tråden forholder jeg meg faktisk ganske skeptisk til Destiny for øyeblikket. Ja, Halo-serien var selvfølgelig helt fantastisk og jeg har elsket nesten hvert minutt av det, men Destiny virker så altfor likt Halo. Det er som om Bungie er livredde for å tråkke ut av den "sci-fi-action" sjangeren de perfeksjonerte med Halo.


Skjønner hvordan du tenker, men jeg synes at det er bra de holder seg innenfor "sci-fi-action" både med tanke på hva de alt har fått til der og hva de nå kan utrette.



Siterer JoEy_Odd:
Det er jo også elementer fra MMORPG i Destiny, men jeg ser mer frem til f. eks. The Division, som jeg synes har et mye mer interessant premiss og som i bunn og grunn virker veldig likt Destiny.


Her vil jeg si meg enig. The Division er mer interessant og frister mer enn Destiny.
  • 0
Ser kølla lame ut
  • 0
Det virker som et ganske interessant spill, på tross av at jeg fremdeles kun har spilt Halo 2. Vet at en kompis av meg ser veldig frem til det og han har jo da også beta-invite, siden han har forhåndsbestilt det. Tror jeg skal ta meg en tur bort til han og kikke litt før jeg vurderer det selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Bryr meg egentlig ikke noe om dette spillet.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Ser ut som spillet kommer 3 dager etter bursdagen min. Gleder meg.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hypen har for meg personlig dødd sakte ut de senere månedene, så jeg kansellerte forhåndsbestillingen min. Som for øvrig var til en behagelig pris, men ikke noe poeng i å bruke 500 på et spill man ikke finner underholdende nok.
Mvh. Julenissen
  • 0
Siterer larris:
Hypen har for meg personlig dødd sakte ut de senere månedene, så jeg kansellerte forhåndsbestillingen min. Som for øvrig var til en behagelig pris, men ikke noe poeng i å bruke 500 på et spill man ikke finner underholdende nok.


Du har vel spilt betaen? Ellers var det en ganske merkelig grunn du hadde der..

Har bestilt denne selv, gleder meg, men hvis det ferdige spillet blir like lineært og litt tynt som betaen har hypen uten tvil ødelagt spillet.. Gjenstår å se neste uke!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Noem som vet når Destiny kan spilles/når serverne åpnes her i Norge? Noen steder står det 00.01 andre steder 08.00 og 12.00 Mandag...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Åpnet vel ved midnatt
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Klokken er nå kvart over 8 og det er fortsatt ikke tilgjengelig... noen som vet når det åpner?
  • 0
Siterer Cherno:
Åpnet vel ved midnatt
Jeg spilte fra 01.00 og utover og bortsett fra en gang jeg mistet kontakt med serverne så har jeg ikke hatt noen problemer eller bugs i spillet,så jeg er storfornøyd!
Løper rundt under brukernavnet Animorpher med knallrødt hår,ha,ha.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Så hva synes dere som har Destiny om det? Er jo ingen anmeldelser ute ennå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Så hva synes dere som har Destiny om det? Er jo ingen anmeldelser ute ennå.


Kommer nok innen uken. Eller neste.

Selv synes jeg ikke spillet ser så veldig spennende ut, men er sikkert det. Håper dere som har det koser dere veldig Kanskje jeg plukker det opp en gang.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har runnet historiedelen og er for øyeblikket lvl 21. Historien var skuffende dårlig, men det er tydelig at Bungie skal utbrodere den videre. Når man blir lvl 20, som er "maks" lvl, begynner egentlig spillet, slik Bungie ser det. Da skal man kjøre gjennom de samme striksa på vanskeligere vanskelighetsgrad for å få bedre våpen og utstyr. Merker at det blir litt vel kjedelig i lengden, men om Bungie pumper ut nytt innhold med nye ting å gjøre kommer jeg nok til å spille det en del fremover.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Jeg krever at en eventuell oppfølger skal hete Destiny's Child.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Venter nok til spillet er på tilbud.
Rainbow Mushroom
  • 0
Noen som har lyst til å spille Destiny med meg på xbox one? Har ingen venner som har det så synes jeg det er litt kjedelig å spille alene. Er bare lvl 9.

gamertag: Eilala
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Syns denne tråden burde bli aktiv igjen.

Så da kan eg begynne...

Ei stund siden eg spilte Destiny, var då Hunter og lvl 27-28 vil eg tru. Solgte Xbox One så eg kan ikkje sjekke. Men ja, eg skal nå kjøpe min andre Xbox One, og da vil spill nr 1 trulig være Destiny. Og det med gode grunner.

Eg syns Bungie gjorde ein fantastisk jobb med Destiny, lagde eit spill som overgår det meste. Ettersom eg likte grafikken og stilen på spillet, siden det minnet meg om Halo. Et annet pluss er historien og mulighetene i spillet. Ikkje kan du bare velge blant gode og kule karakterer, men også ha plenty med muligheter utover i spillet, men mye gode våpen, spesielt sniper, og spesial våpenet/trikset, (hva nå enn det kalles..). Men ja, historien er fantastisk, kunne vert lengre og litt mer av det gode (ehh... vet ikkje heilt). Siden det er ei stund siden eg spilte det så husker eg ikkje alt lengre, men det kommer etterhvert som eg spiller det etter eg har fått Xbox One i huset.

Det å besøke andre planeter og ikkje minst ha sitt eget romskip! Knallbra det. Hehe. Over til det andre kanskje? Eg vet ikkje hvorfor denne tråden stoppet og dødde bare sånn plutselig, men nå er det hvertfall liv i den. Trudde det var mange som likte Destiny.
Rainbow Mushroom
  • 0
Spiller fortsatt Destiny nå og da, men ikke langt på nær som da jeg starta. Har det til ps3, og lurer på å investere i grunnspill + The Taken King bundlen til ps4 når den kommer, hva med deg?
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0
Laget nylig en norsk Destiny-klan, men å finne norske spillere på nettet er vanskeligere enn en skulle trodd.

https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/1253846

Join for å finne fireteams til raids og Nightfalls eller bare for å spille med andre.

Hvis du aldri har spilt Destiny før, eller hvis du pleide å spille, men gikk lei er nå den beste tiden å begynne/komme tilbake. The Taken King er en expansion med stor E. Masse nytt content og spillet har fått en skikkelig overhaling.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!