Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mario Kart 8 / Deluxe ~ Offisiell tråd ~


Denne Crazy Eight er virkelig en løsning på dagens problemer. Trodde jeg skulle tape på Spoiler:Cloudtop Cruise etter å ha blitt banket av bananer, skjell og høytalere.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer ElGamer:
Kjenner veldig godt til den. Seneste i stad mistet jeg alt bare meter fra målet. Et rødt skjell traff meg rett før jeg passerte mållinja, og bang, så ble det 4. plass på meg.


Skal sies at dette spillet har klart å balansere items og kjøring ganske godt. Føler det går litt mer på egne ferdigheter og ikke bare spamming av items her (selv om tendensene fremdeles er til stede...)

Forresten om noen er gira på noen runder, er det bare å joine nu.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Joiner nå, sammen med søstra mi! Se etter Lazara
  • 0
Siterer Glorfindel:
Forresten om noen er gira på noen runder, er det bare å joine nu.


Får ikke lov til å bruke TVen WiiUen er kobla til nå, og siden jeg ikke har TV lenger selv, så får jeg ikke flytta WiiUen heller. Så må nok spare de rundene til i morra

Siterer Glorfindel:
Skal sies at dette spillet har klart å balansere items og kjøring ganske godt. Føler det går litt mer på egne ferdigheter og ikke bare spamming av items her (selv om tendensene fremdeles er til stede...)


Enig i det. Alt avhenger mye mer på hvordan en selv klarer å utnytte både banene, kjøretøyet og itemsa. Noe som gjør at ting faller mer på dine egne skuldre, noe som igjen gjør følelsen av tap enda større.
  • 0
Av det jeg har prøvd så langt, må jeg si at det er bedre enn Wii- og 3DS-versjonene. Det er litt bedre balanse mellom flaks og ferdigheter, noe jeg liker. Men DS-versjonen er fortsatt det beste spillet i mine øyne.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Av det jeg har prøvd så langt, må jeg si at det er bedre enn Wii- og 3DS-versjonene. Det er litt bedre balanse mellom flaks og ferdigheter, noe jeg liker. Men DS-versjonen er fortsatt det beste spillet i mine øyne.


Rent teknisk synes jeg dette er det beste av alle jeg har spilt. Er dog ikke sikker på om det klarer å danke ut nostalgifaktoren til Double Dash. Når du nevner DS, så kommer jeg på at jeg (utrolig nok) ikke har det i spillhyllen. Begynner derfor også å lure på om jeg i det hele tatt har spilt det. Det burde jeg vel i så fall ha gjort noe med...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Får etter all sannsynlighet spillet i dag. Så om noen har lyst til å spille er det bare å si ifra.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Får etter all sannsynlighet spillet i dag. Så om noen har lyst til å spille er det bare å si ifra.


Tror ikke jeg har lagt deg til på Wii U. Hva heter du? Eventuelt legg meg til: Glorfindel180
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tror ikke jeg heller har deg, legg meg til! NNID: LazaraTheLast
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer Kakashi sensei:Får etter all sannsynlighet spillet i dag. Så om noen har lyst til å spille er det bare å si ifra.

Tror ikke jeg har lagt deg til på Wii U. Hva heter du? Eventuelt legg meg til: Glorfindel180


Niklas2912. Legger dere til nå.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Tror ikke jeg heller har deg, legg meg til! NNID: LazaraTheLast

La deg til

Jeg har laget en privat turnering for oss her på GR, så om dere vil så kan vi ta noen runder sammen
Jeg har satt tiden for turneringen å være fra kl. 2000 - 2200 ikveld, men kan endre på det om noen ønsker andre tider.

Navn: GR-turnering

Kode: 0929-9495-5466
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Niklas2912. Legger dere til nå.

På tide at jeg legger deg til også. Du deler bruker med bror din?
Jeg heter fortsatt Rastabru, bare å legge meg til folkens!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer projecthammer:
Jeg har satt tiden for turneringen å være fra kl. 2000 - 2200 ikveld, men kan endre på det om noen ønsker andre tider.


Jeg er med, så fremt jeg får TVen i den tidsperioden der

For de som vil legge meg til, så er IDen: EpicElGamer
  • 0
Legger til dere over ^
Passer ikke så godt for meg de neste 3 dagene pga skole, men kan hende jeg sjekker innom turneringen i kveld!

Lagt til 2014-06-02 20:20:
Fikk spilt litt, joiner kanskje senere også. Håper det blir flere folk!
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Siterer Kakashi sensei:Niklas2912. Legger dere til nå.
På tide at jeg legger deg til også. Du deler bruker med bror din?
Jeg heter fortsatt Rastabru, bare å legge meg til folkens!


Ja.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Var litt opptatt i hele går og blir det forsåvidt ut uka også. Men så fort tiden strekker til, så er jeg lett med på en turnering. Helgene passer kanskje best.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Viser seg at jeg er permitert fra skolen fra og med fredag, så har god tid til turnering!
  • 0
Tror de fleste dagene går fint for min del.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Noen her som er våkne og gira på litt svidd gummi? I så fall er det bare å joine.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Noen her som er våkne og gira på litt svidd gummi? I så fall er det bare å joine.


Skal dessverre til å legge meg. Må bli en annen gang. Men hadde vært tøft med en liten GR turnering eller lignende i fremtiden.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har blitt utrolig glad i dette spillet, og tror nok kanskje det er det sterkeste og beste spillet i serien i mine øyne, men jeg har bare spilt rundt 25 timer så jég vet ikke enda.

Add meg de som vil spille online! Navnet mitt på Wii U er Victorfinne
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Har blitt utrolig glad i dette spillet, og tror nok kanskje det er det sterkeste og beste spillet i serien i mine øyne


För en romantisk beskrivning.
  • 0
Mario Kart ja. Husker jeg var knallgod i Mario Kart DS. Good times, good times.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mario kart 8 har offisielt solgt 2 millioner. Kilde: mynintendonews.com

Dette ble skrevet:Two million copies of Mario Kart 8 have reportedly been sold. The figure comes from Nintendo's 74th Annual General Meeting of Shareholders, where the company also announced that Wii U hardware sales are "picking up." Nintendo previously confirmed that the racing game sold more than 1.2 million units across Japan, Europe and the Americas during its first weekend on the market.

Lagt til 2014-06-27 10:51:
Edit: 2millioner.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer SirThomas:
För en romantisk beskrivning.


Mario Kart 8 er lett årets spill så langt!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!