Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mario Kart 8 / Deluxe ~ Offisiell tråd ~


Siterer Victorfinne:
Mario Kart 8 er lett årets spill så langt!

Og det vil det bli
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Siterer Victorfinne:Mario Kart 8 er lett årets spill så langt!
Og det vil det bli
Vi får se. Vi får Smash Bros. til slutten av året, men tror nok det er Mario Kart som stikker av med tittelen! Hyrule Warriors og Bayonetta ser begge bra ut, men tror ikke de har sjansen til å slå MK8.

Og for å være ærlig, vet jeg ikke om et eneste spill som kommer til 3DS, annet enn Pokémon remakene... D: Kanskje litt bra og, da jeg får tid til å arbeide meg videre gjennom spillene jeg allerede har!
  • 0
Siterer thosol01:
Og det vil det bli


Tja, fortsatt skeptisk til om det vil bli det på noen offisiell liste, men for min egen del er det godt mulig. Smash Bros. er vel den største utfordreren, eller så har du andre potensielle spill som Tales of Xillia 2 og AC: Unity.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
AC: Unity.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har dette dabbet av litt allerede? Vi har jo enda til gode å arrangere en GR-turnering. Skrik ut om noen er interesserte i å få til noe en dag.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har dette dabbet av litt allerede? Vi har jo enda til gode å arrangere en GR-turnering. Skrik ut om noen er interesserte i å få til noe en dag.


Vi har jo spilt sammen noen ganger, men hadde vært gøy å få med alle som har spillet herfra.

Har ikke spilt MK8 på en stund sånn, men kommer nok tilbake til det!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Hvem har jeg ikke på MiiVerse? Tror det er en del. Jeg heter GR-Bikila. Hadde vært morsomt å spille mot noen av dere!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hvem har jeg ikke på MiiVerse? Tror det er en del. Jeg heter GR-Bikila. Hadde vært morsomt å spille mot noen av dere!


Tror jeg sendte deg en venneforespørsmål, men om du svarte husker jeg ikke. Du kan jo sjekke.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tror jeg sendte deg en venneforespørsmål, men om du svarte husker jeg ikke. Du kan jo sjekke.


Hvis det var lenge siden, tror jeg at jeg har godtatt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hvis det var lenge siden, tror jeg at jeg har godtatt.


Er nok rundt et år siden så det tror jeg og. Skulle bare sjekke for å være sikker.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Et spill som familien Sandnes har spilt mye så er det nettopp Mario Kart 8. Et herlig spill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvor mange rankingpoeng har dere? Jeg trives godt i online fordi man alltid får utfordringer. 150 cc kan bli for lett noen ganger, og siden DS-spillet har jeg savnet en 200 cc. Et godt onlinesystem er i alle fall en bedre erstatning.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hvor mange rankingpoeng har dere? Jeg trives godt i online fordi man alltid får utfordringer. 150 cc kan bli for lett noen ganger, og siden DS-spillet har jeg savnet en 200 cc. Et godt onlinesystem er i alle fall en bedre erstatning.


En stund siden jeg har spilt nå, så er litt usikker. Bikket vel over 2500 eller noe sånt før jeg ga meg. Tenker jeg begynner litt igjen når DLC'en kommer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
En stund siden jeg har spilt nå, så er litt usikker. Bikket vel over 2500 eller noe sånt før jeg ga meg. Tenker jeg begynner litt igjen når DLC'en kommer.


Jeg trodde jeg hadde gått litt lei av online, men sist jeg var hjemme, var jeg likevel hekta igjen. Tror jeg ligger på noe av det samme. Gleder meg også til dlc-en kommer. Flott at de oppdaterer spillet slik.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg trodde jeg hadde gått litt lei av online, men sist jeg var hjemme, var jeg likevel hekta igjen.


Gikk egentlig ikke lei jeg heller, det er bare det at jeg har for vane å veksle litt for mye mellom flere spill. Så derfor ble MK8 lagt litt til siden for en periode. Men som sagt, tenker jeg prøver meg på noen runder igjen snart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Gikk egentlig ikke lei jeg heller, det er bare det at jeg har for vane å veksle litt for mye mellom flere spill.


Høres ut som et kjent fenomen!

Siterer Lazara the Last:
Mario Kart 8 DLC leaked! Ser awesomet ut! Dog, skulle ønske nyhetene hadde nådd meg gjennom en Nintendo Direct, og ikke disse kjedlige avsløringene...


Wow! Hadde ikke forventet de karakterene! Tror jeg må slå til på dlc-ene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Mario Kart 8 DLC leaked! Ser awesomet ut! Dog, skulle ønske nyhetene hadde nådd meg gjennom en Nintendo Direct, og ikke disse kjedlige avsløringene...

http://mynintendonews.com/2014/08/26/mario-kart-8-dlc-has-been
-leaked-by-nintendo-includes-new-characters-and-courses/


Nå ble jeg brått veldig giret på å spille litt igjen. Link i Mario Kart skriker jo awesomeness lang vei. (Eller egentlig skriker det: Hyeeh kyaah hyaaah haa hyet haa haa heeeeeee)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Har allerede kjøpt 2-pack DLC-en. Veldig bra pris for det innholdet man får. Glad for at de lager baner basert på Zelda og F-Zero. I tillegg kan jeg nå velge 8 forskjellige farger for my main man Shy Guy. Virkelig gøy å spille online igjen. Trodde jeg muligens hadde gått lei, men det hadde jeg tydeligvis ikke.
  • 0
Siterer Jurginator:
Har allerede kjøpt 2-pack DLC-en. Veldig bra pris for det innholdet man får. Glad for at de lager baner basert på Zelda og F-Zero. I tillegg kan jeg nå velge 8 forskjellige farger for my main man Shy Guy. Virkelig gøy å spille online igjen. Trodde jeg muligens hadde gått lei, men det hadde jeg tydeligvis ikke.


Hvor mye kostet det?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Hvor mye kostet det?


Begge pakkene sammen koster 11.99 $. Ellers koster en pakke 7.99 $ alene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jurginator:
Har allerede kjøpt 2-pack DLC-en. Veldig bra pris for det innholdet man får. Glad for at de lager baner basert på Zelda og F-Zero. I tillegg kan jeg nå velge 8 forskjellige farger for my main man Shy Guy. Virkelig gøy å spille online igjen. Trodde jeg muligens hadde gått lei, men det hadde jeg tydeligvis ikke.

Det virker som en meget bra pris, men selv om jeg stoler på Nintendo at de kommer til å lage noe bra, er jeg motstander av å betale på noe på forhånd. Vet vi om tilbudet (to for nedsatt pris) fortsatt vil gjelde etter at første del av dlcen er gitt ut?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Begge pakkene sammen koster 11.99 $. Ellers koster en pakke 7.99 $ alene.


Grei pris det.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Det blir gøy med hundre millioner nye baner! Gler mæ.
''eh'' - Link
  • 0
Skal se om jeg ikke kan få kjøpt det i helga når jeg skal hjem en tur.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!