Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Mario Kart 8 / Deluxe ~ Offisiell tråd ~


Mario Kart 8 er det siste tilskuddet til den populære gokartserien: Mario Kart. Spillet lanseres eksklusivt til Wii U.

Mario Kart 8 byr på mer fartsfylt og surrealistisk gokart-moro med nye baner, nye kjøretøy og nye karakterer. Spillet viderefører hangglidingen og undervannskjøringen fra Mario Kart 7 og returnerer også motorsyklene vi ble kjent med i Mario Kart Wii. I tillegg introduserer dette spillet anti-gravitasjon, som lar deg kjøre sidelengs og opp opp ned.

Til nå er disse 24 spillbare karakterene bekreftet.

Tenkte denne tråden kan være et samlingspunkt for de som skal kjøpe spillet. Har du lyst til å spille med andre GR-medlemmer, spør her. Kanskje kan vi til og med opprette noen offisielle heftige GR-turneringer.

Offisiell E3-trailer

Nintendo Direct trailer

Lanseringsdato: 30. mai.

Let's-a go!
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Flott tråd. Har ikke skaffet meg Mario Kart de siste årene siden alle var en nedtur fra DS-spillet, men jeg skal se om jeg skifter mening nå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gleder meg. Ikke bare ser det lekkert ut, men som en som har spilt så godt som alle spill i serien siden Mario Kart 64 ser jeg frem til mer gokart moro i mai.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer remote:
Har ikke skaffet meg Mario Kart de siste årene siden alle var en nedtur fra DS-spillet, men jeg skal se om jeg skifter mening nå.


Double Dash er nok kanskje min favoritt enda. Eller så synes jeg Mario Kart Wii og Mario Kart 7 også var helt greie. Den blandingen av å kjøre overalt i Mario Kart 8 gleder jeg meg i hvertfall veldig til.

Siterer Kakashi sensei:
Gleder meg. Ikke bare ser det lekkert ut, men som en som har spilt så godt som alle spill i serien siden Mario Kart 64 ser jeg frem til mer gokart moro i mai.


Blir helt klart et av årets høydepunkt. Spesielt om vi blir flere som konkurrerer. Spillet kommer egentlig på et ganske passende tidspunkt også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
@Remote
For meg var DS Mario Kart en skikkelig skuffelse! Mario Kart Wii har jeg ikke prøvd enda, men må si Mario Kart 7 er min favoritt. Og Mario Kart 8 ser mye, MYE bedre!
  • 0
Gleder meg som en unge!

Det ser ut som de har tatt det beste fra tidligere Mario Kart spill og puttet det i Mario Kart 8. Pluss den nye gimmicken. Banene ser utrolig morsomme ut også.

Kommer nok til å spille en del online, og med "en del" mener jeg jævlig mye.
  • 0
Siterer Lazara the Last:
For meg var DS Mario Kart en skikkelig skuffelse!


Nå blir jeg litt usikker på om jeg i det hele tatt har spilt DS spillet o.O
Det beste med Mario Kart 7 var motorsyklene. Digger at de er tilbake igjen.

Siterer Jurginator:
Kommer nok til å spille en del online, og med "en del" mener jeg jævlig mye.


Good! Håper du er klar for litt konkurrering
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gleder meg til spillet lanseres. Har spilt de fleste spillene i serien, så spillet skal skaffes. Eneste jeg håper på, er at de gjør gjenstander litt mindre sentral for spillet. Liker heller fokus på ferdigheter enn tilfeldigheter.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Lazara the Last:
For meg var DS Mario Kart en skikkelig skuffelse! Mario Kart Wii har jeg ikke prøvd enda, men må si Mario Kart 7 er min favoritt. Og Mario Kart 8 ser mye, MYE bedre!


Jeg likte det best fordi det var det første spillet til å inkludere mange forskjellige biler, og ikke minst driftsystemet. Man kunne altså skaffe seg bedre kjøreferdigheter ved å lære seg å drifte. Systemet slik det var i DS er tatt vekk, dermed blir det mer flaks og mindre ferdigheter som spiller inn. Derfor liker jeg DS-spillet best av alle. Double Dash kom før DS-spillet, så jeg likte det naturligvis basert på min tidligere påstand.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Stiller meg bak remote. Følte MK DS la mer opp til ferdigheter enn flaks. Spesielt det å konkkurere om Time trials var artig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Eneste jeg håper på, er at de gjør gjenstander litt mindre sentral for spillet. Liker heller fokus på ferdigheter enn tilfeldigheter.


Er egentlig ganske for det selv. Det hersens blå skallet kan de bare fjerne fra hele spillet for min del...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer sonic og link:
Eneste jeg håper på, er at de gjør gjenstander litt mindre sentral for spillet. Liker heller fokus på ferdigheter enn tilfeldigheter.

Neh, gokartspill sin sjarm ligger i slike power ups. Det er alltid intenst og alt kan skje samme om du ligger bakerst eller helt foran. Det er dessuten alltid en viss forskjell på de gode og mindre gode. Det kan selvfølgelig roes ned litt, men jeg ville ikke ha tullet for mye med oppskriften.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Power ups må selvfølgelig bli med, men de kan godt roe det litt ned, samt fjerne noen av dem. Blå skall er vel det beste eksemplet på en frustrerende gjenstand som man ikke kan gjøre noe med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Gleder meg til spillet lanseres. Har spilt de fleste spillene i serien, så spillet skal skaffes. Eneste jeg håper på, er at de gjør gjenstander litt mindre sentral for spillet. Liker heller fokus på ferdigheter enn tilfeldigheter.

Følte at MK 7 hadde en balanse som nærmer seg det optimale. Selv om det er mange tilfeldigheter med Itemene du får i spillet i forhold til hvordan man ligger an i feltet, så ga det på samme tid en åpning for taktikkeri og lurekjøring. Allikevel, hvis man kjører med gode spillere må man alltid kjøre sitt beste.

Jeg gleder meg kjempemye til å få et kompetetivt onlinespill på Wii U!
  • 0
Vet ikke om jeg skal kjøpe det med en gang eller om jeg skal vente en stund. Ser så utrolig fett ut, men er noen andre spill jeg har lyst på før dette! Vanskelig valg!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Mai er egentlig ikke en måned for voldsomt mange spill og siden jeg begynner å vurdere om jeg skal vente på Wii U versjonen av Watch Dogs, så tror jeg Mario Kart er rimelig trygg i den perioden
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det ser virkelig ut til Mario Kart 8 kan bli det beste i serien. Selv elsker jeg 7ern, og dette har alt og mer fra tidligere spill, inkludert de fleste elementene fra 7!
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Det ser virkelig ut til Mario Kart 8 kan bli det beste i serien. Selv elsker jeg 7ern, og dette har alt og mer fra tidligere spill, inkludert de fleste elementene fra 7!


Er ganske enig. 7'eren var meget bra og det er godt å se at motorsyklene fra Wii er tilbake også. Jeg savner kanskje litt det å kunne kjøre to i en bil, siden Double Dash muligens er det Mario Kart spillet jeg spilte mest. Men jeg har virkelig fått troen på at 8'eren kan bli fantastisk. Det blir en god start på sommerferien.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
For noen oppdateringer vi fikk i dag! Jeg tror kanskje at Mario Kart 8 har blitt det spillet jeg ser mest fram til i 2014.

De nye våpnene, Piranha Plant og Boomerang Flower, ser ut til å være nyttige og morsomme å bruke. De nye banene ser bra ut og retro banene har virkelig fått en oppussing. Rainbow Road fra Nintendo 64 ser faktisk morsom ut, i motsetning til hva den var på N64.

I tillegg ser jo spillet nydelig ut. Kan ikke vente med å spille 12-spiller online.
  • 0
Dette spillet ser latterlig bra ut - jeg er på grensen til å vurdere å kjøpe Wii U her.

Jeg kommer ikke til å gjøre det, selvfølgelig - men det sier litt om hvor sinnsykt bra Mario Kart 8 ser ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Gleder meg heftig nå, men vet enda ikke om jeg skal ha det på slippdatoen.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Wii U <3
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Wii U <3


<3
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noen som vet om Demoen har kommet ut enda?
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Noen som vet om Demoen har kommet ut enda?


Nei, den har ikke det. Det er ikke helt bekreftet at den blir gitt ut enda heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!