Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

inFAMOUS: Second Son ~ Offisiell tråd ~


Siterer Victorfinne:
vanskelig og var ond


Var det vanskelig på høyeste vansklighetsgrad? Sparte det vanskligste til jeg skulle være ond, siden jeg slipper å tenke på sivile og slikt da.

Spillet var litt kort, noe som er synd. Siden det var gøy så lenge det varte. Tror ikke det er halvparten så langt som inFamous 2 engang. Det føltes i det minste slik.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Spillet var litt kort, noe som er synd. Siden det var gøy så lenge det varte. Tror ikke det er halvparten så langt som inFamous 2 engang. Det føltes i det minste slik.


Trist å høre. Spillet har vel sideoppdrag og andre ekstra ting i likhet med de forrige, right? Føler at de negative tingenejeg har hørt om spillet kan skuffe meg veldig når jeg får det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Var det vanskelig på høyeste vansklighetsgrad? Sparte det vanskligste til jeg skulle være ond, siden jeg slipper å tenke på sivile og slikt da.

Spillet var litt kort, noe som er synd. Siden det var gøy så lenge det varte. Tror ikke det er halvparten så langt som inFamous 2 engang. Det føltes i det minste slik.


Nei, det vil jeg ikke si. Spilte først på normal. Spilte aldri på lett liksom, men jeg tror du skal klare deg veldig fint. Er ikke så store forandringer fra normal til vanskelig, og har lest at det heller ikke er så stor forskjell mellom lett og vanskelig

Spoiler poiler:Kan være lurt å spare på oppgraderingspoeng til du får Betongkreftene under siste bossfight.



Tror jeg brukte rundt ti timer på Normal, og ni på vanskelig da jeg bare rushet Du får jo mye ut av spillet selv om du er ferdig med historien. Du kan jo finne alle collectibles, og renske opp i byen. Du kan også bare gå rundt å prøve kreftene dine på verdenen. Skal ikke legge skjul på at det var litt kortere enn forventet, men føler ikke at det trekker så heftig ned.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Nei, det vil jeg ikke si. Spilte først på normal. Spilte aldri på lett liksom, men jeg tror du skal klare deg veldig fint. Er ikke så store forandringer fra normal til vanskelig, og har lest at det heller ikke er så stor forskjell mellom lett og vanskelig


Har startet ny save på Expert nå, merker strengt tatt ingen forskjell enda. Men merker jeg synes det er en smule gøyere å spille som ond, føler jeg kan slippe meg litt mer løs liksom.

Skal huske på det i spoileren, takk for tipset. Tenkte jeg ikke på første gang.

Siterer Victorfinne:
Tror jeg brukte rundt ti timer på Normal, og ni på vanskelig da jeg bare rushet Du får jo mye ut av spillet selv om du er ferdig med historien. Du kan jo finne alle collectibles, og renske opp i byen. Du kan også bare gå rundt å prøve kreftene dine på verdenen. Skal ikke legge skjul på at det var litt kortere enn forventet, men føler ikke at det trekker så heftig ned.


Jeg samlet alt av collectibles første gang, så tror ikke jeg er så nøye på det denne gangen. Blir vel mest sansynlig å fokusere på historien i første omgang i det minste.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Delsin er hawt<3 elsker han! Men dess kan jg ikke spille spillet siden jeg ikke har pd4 og kan ikke kjøpe det siden jeg fikk ps3 til jul.. ._.
You are being watched_
  • 0
Siterer TheHacker:
Delsin er hawt<3 elsker han! Men dess kan jg ikke spille spillet siden jeg ikke har pd4 og kan ikke kjøpe det siden jeg fikk ps3 til jul.. ._.


Hm..

Ønsk deg en PlayStation 4 til bursdagen din da :=
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer TheHacker elsin er hawt<3 elsker han! Men dess kan jg ikke spille spillet siden jeg ikke har pd4 og kan ikke kjøpe det siden jeg fikk ps3 til jul.. ._.

Hm..

Ønsk deg en PlayStation 4 til bursdagen din da :=
ja men bursdagen min er 22 september
You are being watched_
  • 0
Klarte akkurat for noen timer siden å få platinum på Infamous Second Son!!
Jeg spilte som god på normal først og så som ond på vanskelig. Du vil ikke merke stor forskjell på de to, faktisk vil det virke litt lettere på vanskelig (ettersom du veit hvordan du skal ta fiender og slikt fra før).
Elsket dette spillet, følte det var bra gjennomført, kanskje litt kort, men bra fortalt.

Til alle dere som vil klare platinum eller bare runne det på begge vanskelighetsgradene, lykke til!
Og vil dere ha tips (til f.eks. den ventiltrophyen eller noe slikt, bare å spørre)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!