Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

inFAMOUS: Second Son ~ Offisiell tråd ~


Det er nå duket for det tredje spillet som slippes 21. Mars her i Norge. Second Son er da det første inFAMOUS spillet på PlayStation 4. Det nyeste spillet har også fått en ny hovedperson, som ikke var i de tidligere spillene. Den nye hovedpersonen heter Delsin Rowe. Det er også første gangen serien har blitt satt til en ekte by, denne gangen er det Seattle historien tar plass.

Jeg gleder meg utrolig mye til å hoppe inn i en ny historie i dette fantastiske universet. Må si at alle trailere og bilder som har kommet ut har imponert meg noe kraftig.

Denne tråden er for at man kan diskutere spillet, og alt annet man kan gjøre i en tråd.

Jeg lurer egentlig bare veldig på din mening! Skal du ha spillet? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Her er traileren til spillet.

Her er gameplay fra spillet.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Bra det kom en tråd for dette spillet. Eneste problemet for meg er om eg i det hele tatt skal ha spillet.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Bra det kom en tråd for dette spillet. Eneste problemet for meg er om eg i det hele tatt skal ha spillet.


Du får vel vente å se da! Følge litt med.på anmeldelser og lignende
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Fint med flere tråder!

Det spillet her er et lite usikkerhetsmoment for meg. Det både ser og høres rimelig stilig ut, så derfor tror jeg kanskje jeg må se meg nødt til å skaffe det. Men det blir nok ikke med det første, for jeg tenker jeg skal prøve å roe ned litt på innkjøpene til de spillene som jeg vet bestemt at jeg skal ha. Dessuten, så er det nok Ground Zeroes som får all oppmerksomheten min ut mars

Men som sagt, jeg kjøper det kanskje etterhvert. Så jeg gleder meg til å høre mer om spillet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ikke lenge igjen nå!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Så sannelig under to uker nå
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Usikker på om jeg skal ta meg råd til å forhåndsbestille det eller ikke. Har en del andre ting jeg har forhåndsbestilt, som kommer ut i èn pølje. Så tror jeg gjør lurest i å vente. Men spillelysten sier selvsagt noe helt annet...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Usikker på om jeg skal ta meg råd til å forhåndsbestille det eller ikke. Har en del andre ting jeg har forhåndsbestilt, som kommer ut i èn pølje. Så tror jeg gjør lurest i å vente. Men spillelysten sier selvsagt noe helt annet...


Du Jar vel spilt de tidligere spillene? Så da blir det nok sikkert noe du ender opp med en eller annen gang
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Du Jar vel spilt de tidligere spillene? Så da blir det nok sikkert noe du ender opp med en eller annen gang


Ja, selvsagt Kommer garantert til å skaffe det før eller siden, ja. Men tviler litt på at det blir på release. Får bare holde meg unna denne tråden, og alle andre steder som har potensiale for spoilers
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg falt for denne serien i 2012 når jeg fikk Playstation 3 med Playstation Pluss abbonement. Der fikk jeg det første spillet gratis og etter at jeg først ikke var stor fan av kontrolleren fant jeg et fantastisk morsomt og underholdende superhelt spill. Jeg beveget meg raskt videre til InFamous 2 og senere Festival of Blood

Foreløbig er InFamous Second Son grunnen til at jeg kjøpte PS4
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Siterer AndyLonn:
Foreløbig er InFamous Second Son grunnen til at jeg kjøpte PS4


Jeg kjøpte også PS4 for å spille dette spillet! Blir så bra
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Nå ser det faktisk ikke ut som jeg får kjøpt det på release, så du er ikke alene, DSN.

Ikke fordi jeg ikke vil spille det, men fordi det andre ting jeg prioriterer først. Skal se om jeg får kjøpt det i slutten av måneden, tho.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvilken andre krefter tror dere det er i spillet? Er jo røyk- og neonkrefter allerede.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Noen som har prøvd det enda?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Noen som har prøvd det enda?


Soraki er den eneste jeg vet at har det atm.

Jeg får det i morgen
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer albaga:Noen som har prøvd det enda?

Soraki er den eneste jeg vet at har det atm.

Jeg får det i morgen


Nå er jo han en anmelder. Han fikk det vel for 1 uke siden.

Si i fra hva du synes om det da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fikk min anmeldeseskopi etter at posten har klart å rotet den bort i over 1 uke.

Av det jeg spilt synes jeg det var utrolig underholdende.
  • 0
Siterer albaga:
Si i fra hva du synes om det da.


Ja! Det skal jeg gjøre
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Regner med du kommer med en fyldig tilbakemelding i løpet av helga Victor. Jeg tenker jeg kjøper meg dette når jeg har gjort meg helt ferdig med Ground Zeroes.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Regner med du kommer med en fyldig tilbakemelding i løpet av helga Victor. Jeg tenker jeg kjøper meg dette når jeg har gjort meg helt ferdig med Ground Zeroes.


Ja, fy søren. Sitter nå og har spilt en halvtime.. Kjempe digg så langt! Tror dette kan bli virkelig bra
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Har det noe å si for historien sin del om jeg hopper rett ut i dette uten å ha spilt de 2 første? Jeg ser jo at det er en ny hovedperson (vet ikke om det er to ulike i de forrige spillene dog). Har forresten sett i anmeldelser at spillet har en svak historie, litt synd i og med at jeg liker spill med god historie.
GOT EEM
  • 0
Siterer Zilco:
Har forresten sett i anmeldelser at spillet har en svak historie, litt synd i og med at jeg liker spill med god historie.


Da er vi definitivt to, men det virker som det er gameplayet som står i fokus her. Er det så artig som det ser ut som, så tror jeg at jeg kan leve med en halvgod historie. Jeg har forresten heller ikke spilt noen av forgjengerne.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Er 73% ferdig nå. Liker det så langt, ganske gjentagende sideoppdrag og slikt, men hovedoppdragene er varierte og artige. Men må egentlig si at jeg synes det er Spoiler:grusomt kjedelig hvor like "Neon" og "Video" kreftene egentlig er. De ser altfor like ut. Kunne like greit vært samme evnen. Synes det er kjipt at den tredje evnen du får, er såpass kjedelig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nå har jeg spilt gjennom spillet 2 ganger. En gang på normal ser jeg spilte som god, og en gang der jeg spilte på vanskelig og var ond. Jeg har fullført spillet 100% og fått plainum trophiet. Gikk ganske fort
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
*slettet komentar*
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!