Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Skate ~ Offisiell tråd ~


Siterer fritzi1:
hala )


hvorfor skriver du hallo eller noe sånt på¨alle tråder... virkelig unødvenig egentlig
  • 0
Siterer Taxta:
FLip ftw Melon


Yeah! jeg synes ali boulala er så rå jeg!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer MaiztRo:
Citerer fritzi1:hala )

hvorfor skriver du hallo eller noe sånt på¨alle tråder... virkelig unødvenig egentlig


Fordi han er über-noob..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Å herregud Det er broren min på 8 år Bann han plizz
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
Siterer Evil Teddy Bear:
Å herregud Det er broren min på 8 år Bann han plizz


HAHAHA ER det fritz1
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
HAHHAHAHAHAHAH kan ikke banne han fordi han er bror din da men vis han skriver hallo, halo, hala og sånt kan de tilslutt
  • 0
muhahaha!

jeg fant i dag to ny spotter jeg har skata lite på før, på skate. en med en digg rail og en annen med to containere...utrolig fett!!!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Har noen av dere problemer med å sende footage(demoen eller spillet)? Jeg får ikke gjort det. Det står at jeg må være 13 eller eldre for å lage en EA account. Har en følelse av at jeg får spillet til jul og jeg er redd for å ikke får spilt online og sende photos eller footage
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
har EA account men kommer meg ikke på skate reel men nå gir jeg faen.. har gått lei av å prøve...
  • 0
Hvordan fikk du achivementsene exhibitionist og skate's Top Model?
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Exhibitionist: Tror jeg bare tok Å "lagde" et footage å upload to web..

Skate's Top Model: Upload photo to web..

Done.. men jeg klarer komme meg inn på skate reel på xboxen men ikke via pc og det suger..
  • 0
Jeg kommer ikke inn via Xboxen
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
har dre greid double backflip?

det har jeg
skikkelig stolt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Fikk skate til jul. Hvilke triks gjor dere på Mega ramp i Xgames?
Klarer det ikke jeg!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Jeg ønsker meg skate jeg og. Har spillt demoen ca 20 ganger Det er den beste demoen jeg har spillt
Chillbill
  • 0
Siterer kokiri:
har dre greid double backflip?

det har jeg
skikkelig stolt.


Har nok bare klart en enkel en jeg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer kokiri:
har dre greid double backflip?

det har jeg
skikkelig stolt.


har jeg også.. klarte også en dobbel barrel roll (skrå backflip) i megaramp da ble jeg stolt...
  • 0
Siterer MaiztRo:
Citerer MaiztRo:
Jeg har kjeda meg i ferien å har komt igjennom det 2 ganger (tror jeg) mangler 1 spot, og Dem Bonez... mangler bare 2 achievements...


Nå har jeg fått Dem Bonez det var faktiskt veldig lett du trenger bare brekke alle beina 3 ganger mangla 1 bein...

Har fått alle spotsa også har vært på det siste mange ganger bare aldri vært nærme nokk til at det kom fremm


Citerer svenningen:
men du er skate nerd... fikk sånn 4timer til og spille oblivion


Hmm.. ja... du har nåkk spelt merr en 4 timer... dessuten så spillte du TM hele tiden.. MEN ON TOPIC!


hvor kan jeg brekke alle bena da.
og hvor mange ben må jeg knekke. har knekt maks 12 bein bare.

Lagt til 2007-12-25 21:27:
Siterer MaiztRo:
Citerer kokiri:
har dre greid double backflip?

det har jeg
skikkelig stolt.


har jeg også.. klarte også en dobbel barrel roll (skrå backflip) i megaramp da ble jeg stolt...


har nettop greid dobbel backflip 360, med tuck knee.
har også greid nollie quad kickflip, 720, rocket air.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Er det så gøy å ta så overdrevne triks da?

Jeg klarte nettopp 360 flip to BS Noseblunt.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg leste nettopp anmeldelsen av GR av Skate, siden jeg fikk dette til jul! Men det er noe jeg er ekstremt uenig i, og det er minus av soundtrack! WHAT? Hvordan kan The Ramons, Nirvana, The Sex Pistols, The White Stripes, ZZ Top og Slayer være slapt?!? Har anmeldere null musikk smak?! Og dette med motioncapture? Hvis man går inn på credits ser man at de bruker motion capture! Helt feil ting å gi minus på! Lær deg musikk historie, og få buk på musikk smaken din! Ellers veldig god anmeldelse!
  • 0
Hehe, ok. Jeg driter egentlig i anmeldelser. Dette spillet er best uansett om de hadde gitt det 1/10. Love skate<3


Men fortsatt ingen som har klart X-games eller?
Jeg klarer så absolutt ikke mega-rampen.
Tar syke triks, men ender opp med 56 i score eller noe.
Noen tips?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Hehe, ok. Jeg driter egentlig i anmeldelser. Dette spillet er best uansett om de hadde gitt det 1/10. Love skate<3



Men fortsatt ingen som har klart X-games eller?

Jeg klarer så absolutt ikke mega-rampen.

Tar syke triks, men ender opp med 56 i score eller noe.

Noen tips?


Ta 360 flip til 900 christ air Da klarer du det..
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer MrPorcupine:
Jeg leste nettopp anmeldelsen av GR av Skate, siden jeg fikk dette til jul! Men det er noe jeg er ekstremt uenig i, og det er minus av soundtrack! WHAT? Hvordan kan The Ramons, Nirvana, The Sex Pistols, The White Stripes, ZZ Top og Slayer være slapt?!? Har anmeldere null musikk smak?! Og dette med motioncapture? Hvis man går inn på credits ser man at de bruker motion capture! Helt feil ting å gi minus på! Lær deg musikk historie, og få buk på musikk smaken din! Ellers veldig god anmeldelse!


Det varen slapp soundtrack, man. De 4/5 av soundtracket var rock, liksom. De kunne ha latt det være litt mer varierende! Og Rick James? Hvoror i helvette tok de med Rick James?
Bah!!?
  • 0
det kunne vært MYE mer rap i spillet syntes jeg...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!