Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xenoblade Chronicles X ~ Offisiell tråd ~


Ny snasen logo og gameplaysnutt på gårsdagens Direct. Som i Wii spillet, vil det bli mange sideoppdrag som gir innflytelse på affiniteten til steder og personer. Spillet vil også ha en enda større verden, som ut ifra bildene ser helt latterlig pen ut.

Fortsatt ikke noe lanseringsdato, men spillet skal visst fremdeles være siktet inn mot 2015 vinduet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Monolith Soft bekrefter at X vil ha online elementer. Et Co-Op opplegg kunne forsåvidt vært interessant og i og med at du tilpasser hovedkarakteren din selv, så ligger det vel også litt i luften. Bare det ikke går ut over historien, så er jeg positiv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ny trailer (hnngh) fra dagens Nintendo Direct. Fremdeles ingen lanseringsdato, men denne siden mener visst at spillet slippes 29. april i Japan. Så da er det vel lov å håpe på en lansering på høsten en gang for resten av oss.

Xenoblade Chronicles til 3DS slippes visst forsåvidt også i april.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Traileren var fantastisk, for en stor verden å utforske!!!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Traileren var fantastisk, for en stor verden å utforske!!!


5 ganger større enn Xenoblade sin sies det. Helt sjukehus. Det spillet gjennomføres nok ikke på en dag.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
5 ganger større enn Xenoblade sin sies det. Helt sjukehus. Det spillet gjennomføres nok ikke på en dag.


Kan nok bli godt over 100 timer for å si det slik, gleder meg enormt!!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tror jeg skal ha dette, det ser ganske bra ut. Om jeg skaffer meg New 3DS, kjøper jeg kanskje remaken også.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Tror jeg skal ha dette, det ser ganske bra ut. Om jeg skaffer meg New 3DS, kjøper jeg kanskje remaken også.


Om det når opp til originalen, noe det definitivt ser ut til å gjøre, så blir det nok mer enn ganske bra. Det har nok også potensialet til å overgå det, om historien er god. Det eneste jeg er litt (bare litt) skeptisk til, er hovedkarakteren du oppretter selv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Lenge siden jeg har sett så frem til et spill som dette, og denne gangen til Nintendo. Flotte greier.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Lenge siden jeg har sett så frem til et spill som dette, og denne gangen til Nintendo. Flotte greier.


You said it. Det er nå offisielt mitt mest etterlengtede spill i 2015.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Noe ny info fra Famitsu som har en 10 siders dekning av spillet denne uken. Med blant annet et intervju med utvikler Tetsuya Takahashi.

"Takahashi's Xenoblade X's final check play time was over 300 hours".

k den.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
300 hours


Da håper jeg at han tok seg GOD tid ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Da håper jeg at han tok seg GOD tid ...


Det er vel sikkert beregnet for å fullføre og utforske alt som er. Men kan tenke meg at å bare gjennomføre spillet kan komme på godt over 100 timer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Japansk trailer som snakker om kampsystemet: https://www.youtube.com/watch?v=Pq-H_xEc8c0
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det er vel sikkert beregnet for å fullføre og utforske alt som er. Men kan tenke meg at å bare gjennomføre spillet kan komme på godt over 100 timer.


Man klarer ikke gjennomføre dette i en ferie, med andre ord ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Man klarer ikke gjennomføre dette i en ferie, med andre ord ...


Likevel flott med et spill som varer da? Det syns ihvertfall jeg. Ser meeeget frem til dette nå.
''eh'' - Link
  • 0
Oi, tenk alle andre spill man må utsette. Om Zelda og Xenoblade kommer til samme tid, ser det ut til at jeg må starte med Zelda. Jeg klarer ikke å vente så lenge med å spille et nytt Zelda, og å spille spill av typen Zelda og Xenoblande samtidig funker ikke for meg.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer remote:
Man klarer ikke gjennomføre dette i en ferie, med andre ord ...


Joda. #Nerd-rage.

Siterer Royality-indeed:
Oi, tenk alle andre spill man må utsette. Om Zelda og Xenoblade kommer til samme tid, ser det ut til at jeg må starte med Zelda. Jeg klarer ikke å vente så lenge med å spille et nytt Zelda, og å spille spill av typen Zelda og Xenoblande samtidig funker ikke for meg.


Jeg håper XCX kommer tidlig på høsten. Zelda kommer vel garantert ikke før november/desember, så da skal det vel være muligheter for å få spilt begge med en gang.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg håper spillet kommer ut i sommer, slik at jeg kan sette meg godt inn i det. Med det sagt, så trenger jeg vel bare en uke for de 100 timene, om jeg kjenner meg selv rett.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Jeg håper spillet kommer ut i sommer, slik at jeg kan sette meg godt inn i det. Med det sagt, så trenger jeg vel bare en uke for de 100 timene, om jeg kjenner meg selv rett.


Sommerferien hadde vært det beste, men jeg ser ikke helt for meg at de slipper spillet i den perioden.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Skal ha dette! Er snart ferdig med forgjengeren på Wii.
  • 0
Siterer Subject 17:
Likevel flott med et spill som varer da?


Jo, det er da egentlig flott, men man må jo også ha tid til å gjennomføre det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Elsker designet på coveret, men det er ikke like bra som det som var på Xenoblade på Wii. Det var bare helt fantastisk vakkert!
  • 0
Zenobureido kurosu! Ventetiden
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Subject 17:
Zenobureido kurosu! Ventetiden


- Nintendo, y u not give release date?!

Iwata: Please understand

- Ok. I understand.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!