LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Spill

      Stedet for generell spilldiskusjon

      Trials Fusion-tråden


      Trials Fusion er Red Lynx' siste tilskudd i Trials-serien. Nok en gang må vi forsere enorme hopp, looper og hindringer fra ryggen på en motorsykkel. Med 2.5D-gameplay, og bare gass, brems og balanse å huske på er Fusion et tilgjengelig spill, enkelt å lære, men vanskelig å mestre. I Fusion har de også lagt til triksing, så om man ønsker å sprite opp hoppene er det åpning for det.

      I denne tråden diskuterer vi Trials Fusion. Primært.

      ...Og det vi skal diskutere først er: Hvorfor i huleste er det så få multiplayerbaner? Hvordan får jeg flere, og hvordan søker jeg opp brukergenererte multiplayerbaner?
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Hadde vært bra om du kunne skrevet litt kort om spillet. Ellers kan jeg ikke hjelpe deg.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Ikke fått med deg Trials-serien? Motorsykler, 2.5D, store hopp og balanse. Tenker at de som klikker seg inn her vet hva det er snakk om...
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Det er egentlig bare for formalitetens skyld. Man må anta at det alltid er en nykommer som leser det og ikke vet hva det er. Det trenger bare være en setning eller to.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Sånn, da var det gjort. Kan du hjelpe meg nå
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Neei, egentlig ikke. Problemet mitt er at jeg bare har tilgang til sånn 10-12 multiplayerbaner. Begynner å bli lei de som ligger der. Vil laste ned flere, eller unlocke flere...
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Adder gjerne flere venner på XboxOne.
      • 0
      Jeg også, men på PS4. Hexathelidae.
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Må få kjøpt det ny Trials spillet på PS4 ass. Har aldri spilt et Trials spill, men det virker ganske gøy.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Siterer albaga:
      Må få kjøpt det ny Trials spillet på PS4 ass. Har aldri spilt et Trials spill, men det virker ganske gøy.


      Konge å spille når man får besøk. Dritlett å lære kontrollene, men ikke nødvendigvis dritlett å bli god. Må bare skaffe noen ekstra kontrollere ;)
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Siterer Joelspeanuts:
      Konge å spille når man får besøk. Dritlett å lære kontrollene, men ikke nødvendigvis dritlett å bli god. Må bare skaffe noen ekstra kontrollere ;)


      Godt å høre! Kjøper det nok i løpet av uka. Kanskje vi får ta en runde en gang, Joels.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0
      Yeah, men det blir ikke før multiplayeren faktisk kommer, og jeg får meg PS+. Må vel ha PS+ for å spille online?

      Men du kan alltids prøve å knuse highscorene mine fra singleplayerbanene
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Siterer Joelspeanuts:
      Yeah, men det blir ikke før multiplayeren faktisk kommer, og jeg får meg PS+. Må vel ha PS+ for å spille online?

      Men du kan alltids prøve å knuse highscorene mine fra singleplayerbanene


      Ja, jeg har PS+ og det funker helt fint. Trodde mulriplayern hadde kommet, men ser nå at det ikke er tilfellet. Får vel prøve å slå rekorden din i mens.
      "Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!