Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

BioShock


er litt trist å se hvor lei seg little sister blir når big daddy ikke beveger seg....er liksom litt rørende
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
er litt trist å se hvor lei seg little sister blir når big daddy ikke beveger seg....er liksom litt rørende


-why won't you move mr. bubble.
mr. bubble...
  • 0
ja...det er litt trist...også "get up mr. bubble. get up."
hehe
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Bioshock demoen eide vilt, må bare ha hele spillet. De little sisters var drit skumle, kommer til å få marrerit.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Den gode slutten er trist...
Litt rørende på en måte...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
nå har jeg kjøpt spillet

begynte kl 19.00 søndag kveld og skrudde av 02.30 mandag morgen

jeg valgte å begynne på easy (for det gjør jeg stort sett alltid)
Men det er litt vel enkelt der ass.
På 7 timer har jeg ikke vært i nærheten av å dø,
ikke gått tom for ammo og ikke hatt problemer med noen Big Daddy.

Jeg finner ikke spillet no særlig skummelt og jeg har enda til gode å skvette i taket.

Jeg vet ikke hvor langt uti jeg er, men det virker som om det ikke er så allverdens igjen...
  • 0
det stod at man kunne laste ned 12 sanger fra 2kgames.com/cultofrapture, men jeg finner ikke sangene sikkert bare meg som er elendig til å lete......kan noen hjelpe meg??
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
hmmm....jeg tror jeg søkte på google, velg det resultatet som leder til sida dems eler noe, men det er mulig jeg lasta ned fra gamershell..husker ikke helt

men jeg lurer på en ting:
(mulig en liten spoiler)



Hvorfor møter jeg nesten bare rosies! har jo bare såvidt møtt noen bouncers jo! kommer det fler av dem lenger ut i spillet eller?
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer kEv_91:
det stod at man kunne laste ned 12 sanger fra 2kgames.com/cultofrapture, men jeg finner ikke sangene sikkert bare meg som er elendig til å lete......kan noen hjelpe meg??

http://2kgames.com/cultofrapture/home.html
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
da var jeg ferdig med spillet på easy
tok nøyaktig 9 timer.

Redda alle "Little Sisters"

Litt vel kort, men et kjempebra spill.
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
prøv på hard,, det er Hard!
Chillbill
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer TommyK:
da var jeg ferdig med spillet på easy
tok nøyaktig 9 timer.

Redda alle "Little Sisters"

Litt vel kort, men et kjempebra spill


hæ!? bare 9 timer? hmm, da tar jeg utvilsomt på det vanskligste for å mest mulig uttbytte!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer mrcookiepants:
Citerer kEv_91:
det stod at man kunne laste ned 12 sanger fra 2kgames.com/cultofrapture, men jeg finner ikke sangene sikkert bare meg som er elendig til å lete......kan noen hjelpe meg??

http://2kgames.com/cultofrapture/home.html


fant det ut etterhvert....men takk allikevel
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
bah! må spille igjennom en gang til for diverse achievements...

tok bare et bilde i første gjennomkjøring, mangla EN "Tonic-slot" fordi jeg hadde 20 jævla ADAM for lite, må gjøre en sak med mr. Sander Cohen som jeg leste på internett idag, må hacke en haug saker, finne opp 100 ting,
og det marerittet som er å finne alle diary'ene...

Å runde spillet på hard kommer jeg nok til å vente noen måneder med
  • 0
Mangler Tonic og Hard Achievementsene. Vet ikk om jeg kommer til å spille spillet på Hard. Skulle prøve men det var for "Hard"
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer KillManHero:
Mangler Tonic og Hard Achievementsene. Vet ikk om jeg kommer til å spille spillet på Hard. Skulle prøve men det var for "Hard"


Siterer TommyK:
bah! må spille igjennom en gang til for diverse achievements...

tok bare et bilde i første gjennomkjøring, mangla EN "Tonic-slot" fordi jeg hadde 20 jævla ADAM for lite, må gjøre en sak med mr. Sander Cohen som jeg leste på internett idag, må hacke en haug saker, finne opp 100 ting,
og det marerittet som er å finne alle diary'ene...

Å runde spillet på hard kommer jeg nok til å vente noen måneder med


N00bs azz, hvis du skal spille hvert spill på easy medium blir bare for lett, det som er artig er utfordringene!

Eks: spiller PES 08, er RBK tar det på det hard, insane og havner på fjerde plass, det er det som er bra med det istedet at jeg vinner CL, Tippeligaen, Royal League osv me RBK, det er ikke artig i det hele tatt! Ihverfall i første runde av sessongen
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Nå har jeg fått achievements for fullstendig research på alle de forskjellige splicerne, little sister, Bouncer og Rosie.

MEN!... jeg har ikke fått den achievementen man skal få etter å ha gjort ferdig alle.
Også har vi den der "take at least one photo in every research group"
hva er det for no tull?

Edit: nei bare glem det... jeg fant ut at man også må ta bilder av turrets, sec. camera og disse flyvende robotene
  • 0
noen som vet hvorfor det er så mange rosies og så få bouncers?
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer TommyK:
nå har jeg kjøpt spillet

begynte kl 19.00 søndag kveld og skrudde av 02.30 mandag morgen

jeg valgte å begynne på easy (for det gjør jeg stort sett alltid)
Men det er litt vel enkelt der ass.
På 7 timer har jeg ikke vært i nærheten av å dø,
ikke gått tom for ammo og ikke hatt problemer med noen Big Daddy.

Jeg finner ikke spillet no særlig skummelt og jeg har enda til gode å skvette i taket.

Jeg vet ikke hvor langt uti jeg er, men det virker som om det ikke er så allverdens igjen...


Ikke spill på easy damnit! på easy vandrer man bare igjennom spillet uten en eneste utfordring, prøv på medium. jeg døde MANGE ganger på medium. easy gidder jeg ikke å prøve engang med mindre jeg bare skal få achievments
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Medium er tøft. Easy er lett. Mens hard... next to impossible
Hvorfor leser du dette?
  • 0
jeg skal få de fire siste achievementsa jeg kan få på easy-saven før jeg begynner på nytt
  • 0
Jeg starter alltid på Medium, spiller aldri easy. Hva er gøy med det?
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
jeg er ikke så jævla god på spill...
derfor begynner jeg alltid på easy.
brukte vel omlag 30 ganger på å klare Raam i GoW på easy

Men når jeg er ferdig med easy så har jeg som regel kommet godt nok inn i kontrollen o.s.v til å klare en del på medium og hard.

Men jeg kommer ikke til å begynne på nytt i BS med det første, det er tross alt bare to dager sia jeg runna det

BTW: hvorfor i granskauen ligger alle disse døde kattene rundt omkring i Rapture? også er det jo bare katter...
ikke rotter eller hunder for den slags skyld.

De kan jo umulig ha noen hensikt, annen en å ligge død i en dam av blod.
  • 0
Jeg kjøpte bioshock istad( halo var utsolgt, måtte ha noe..) kontrollen rister ikke når jeg spiller, batteriet er fullt, og jeg finner ingen options som skrur av eller på risting i kontrollen. dette irriterer meg noe helt grenseløst forjævlig, for det tar bort hele jævla følelsen med spillet. er det noe gæærnt med spillet, eller er de som har laget det så invalide og tjukke i hue at de ikke har tatt med risting i kontrollen på spillet?!

Lagt til 2007-09-26 20:00:
er det er bug, eller er det meninga at kontrollen ikke skal riste, noen som har hatt samma problemet?

Lagt til 2007-09-26 20:26:
Bør jeg lste ned den updaten? fjerner det den vibrasjons buggen da?
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
det rister no så inni helvete i min kontroll...

hvertfall når jeg går bak en Big Daddy

men selvfølgelig også når jeg blir skutt på eller slått

så det må nok være no tull med din kontroll eller box


FAEN jeg får ikke henta den siste diary'en...
Den er på kontoret til han godeste Ryan.

Helvete ass, nå må jeg begynne på nytt bare på grunn av det
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!