Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Prototype!


Hehe, verden er urettferdig, så sorry Arda. Men må nok fortsette .
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Prototype er et ganske groteskt og voldelig spill. Jeg tror ikke jeg har drept så mange sivile i et spill noen gang...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Virklig? Syns ikke det er så ille jeg .
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Nevn ett spill som er blodigere enn prototype...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Greit da, trur ikke det er noen som er like blodig. Men syns ikke det er så ille uansett . Sikkert fordi det ligger til min natur og være voldelig .
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Ganske enig i at det er veldig groteskt og voldelig.
For å nevne noe blodigere... Uhm Gears?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nei, Gears of War er ikke så veldig blodig, kanskje Madworld til wii, men har ikke prøvd det før, selv om det ser ganske blodig ut. Men Prototype er definitivt det mest blodige spille ever
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Siterer Zyrocz:
Nei, Gears of War er ikke så veldig blodig, kanskje Madworld til wii, men har ikke prøvd det før, selv om det ser ganske blodig ut. Men Prototype er definitivt det mest blodige spille ever


Du kan je ikke si at gears ikke er veldig blodig... Har du skrudd påm familly settings da eller???
Chillbill
  • 0
Siterer Zyrocz:
Nei, Gears of War er ikke så veldig blodig, kanskje Madworld til wii, men har ikke prøvd det før, selv om det ser ganske blodig ut. Men Prototype er definitivt det mest blodige spille ever


"God Of War", "Manhunt" og "Dead Rising" er nok noe verdigere kandidater, men ja, "Prototype" er nå ganske blodig det også.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
  • Arda
  • Arda
Prototype er et spill uten like! Og det mener jeg. Å ha så full kontroll er bare så jævlig digg! At dem klager på historien syns jeg bare er tull, jeg blir revet med historien og liker den veldig!
  • 0
Siterer Arda:
Prototype er et spill uten like! Og det mener jeg. Å ha så full kontroll er bare så jævlig digg! At dem klager på historien syns jeg bare er tull, jeg blir revet med historien og liker den veldig!


Da er vi to!

Skrev forresten en anmeldelse av Prototype i går.
Hvis dere vill se så ligger den på profilen min.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg liker historien jeg også!

Skal sjekke ut anmeldelsen AcH Clawed.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hvem andre her er det som har runda det enn meg og Zyrocz egentlig?

Og nå som jeg har kommet lengre må jeg si at klørne ikke er så bra lengre.
Liker bedre pisken (Til å ta å hijacke tanks og helikoptere og større mengder med fiender) og Blade.
Blade er jo såpass bra at det hoppe angrepet med Y/Trekant tar en tanks eller en hunter på et slag. Det digger jeg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg har runda det! Gjorde det på Søndag.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg har ikke runda det, skal ta meg litt tid med det tror jeg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg prøvde på det først, å ta det rolig altså, men du blir bare revet med og må vite slutten. Dessuten blir litt fære infecta soner når du har runna det. På slutten er byen nesten bare en stor infecta sone...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Hvem andre her er det som har runda det enn meg og Zyrocz egentlig?

Og nå som jeg har kommet lengre må jeg si at klørne ikke er så bra lengre.
Liker bedre pisken (Til å ta å hijacke tanks og helikoptere og større mengder med fiender) og Blade.
Blade er jo såpass bra at det hoppe angrepet med Y/Trekant tar en tanks eller en hunter på et slag. Det digger jeg!


Jeg runna det sikkert før deg, runna det på fredagen 12 juni. xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Da var du lenge før meg ja! Jeg fikk det faktisk Torsdag 11. Juni, men jeg fikk ikke spilt hele den helga...

Runda det i går jeg!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg runda det i går, men er det bare meg som ikke syns det er groteskt?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Tror du er aleine der...
Har hatt et par venner her, og det første de gjør er å kommentere hvor groteskt det er eller bare stå og stirre...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er jo über voldelig da mobil123! Du kan jo ikke være riktig klok om du mener noe annet! Syns du i det heletatt noen spill er voldelige da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
jeg synes ikke det var groteskt
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Bra SOL!

Jeg sa ikke at Prototype ikke var voldelig Crazy Kraken, men ikke så ille som alle beskriver det . Dessuten hva har det og gjøre med kunskapene i hodet mitt?
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Slapp av jeg bare fleiper.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!