Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Witcher 3: Wild Hunt ~ Offisiell tråd ~


Holy shit,har fått leveringsbekreftelse og pakke sporing på collectorn i dag.Kommer på Mandag blir en lang helg.
  • 0
Siterer sulesnus:
Holy shit,har fått leveringsbekreftelse og pakke sporing på collectorn i dag.Kommer på Mandag blir en lang helg.


Wow! Hvor har du bestilt i fra da? Også er det alltids greit med en god og laaaaaaaaang helg, gjerne ut resten av måneden.
  • 0
Gamezone Mente at denne helgen blir lang,siden jeg veit at pakka er på vei ;)
  • 0
Siterer sulesnus:
Gamezone Mente at denne helgen blir lang,siden jeg veit at pakka er på vei ;)


Ja Gamezone pleier ofte å være tidlig ute med å sende. Ja, det blir den nok, men så blir det vel å ta en enda lenger helg for å spille ;)
  • 0
Siterer sulesnus:
Holy shit,har fått leveringsbekreftelse og pakke sporing på collectorn i dag.Kommer på Mandag blir en lang helg.


Wow så heldig! Jeg har også fått min sendt, men står at min er hos meg 21 mai! Et par dager etter lansering til og med. Håper jeg er heldig å får det nå til uka. Har ventet på dette i åresvis. Klarer ikke mer nå.
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Wow så heldig! Jeg har også fått min sendt, men står at min er hos meg 21 mai! Et par dager etter lansering til og med. Håper jeg er heldig å får det nå til uka. Har ventet på dette i åresvis. Klarer ikke mer nå.


Wow, burde jo virkelig ikke ta 12 dager å få det levert da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Arctic_Oni:Wow så heldig! Jeg har også fått min sendt, men står at min er hos meg 21 mai! Et par dager etter lansering til og med. Håper jeg er heldig å får det nå til uka. Har ventet på dette i åresvis. Klarer ikke mer nå.

Wow, burde jo virkelig ikke ta 12 dager å få det levert da.


Nei det var litt drøyt syntes jeg. Får håpe det bare er en random dato inntil videre.
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Nei det var litt drøyt syntes jeg. Får håpe det bare er en random dato inntil videre.


Får satse på det. Kommer jo så klart helt an på hvor det er sendt fra. Men kan jo hende det er en skrivefeil og de mener den 12.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Arctic_Oni:Nei det var litt drøyt syntes jeg. Får håpe det bare er en random dato inntil videre.

Får satse på det. Kommer jo så klart helt an på hvor det er sendt fra. Men kan jo hende det er en skrivefeil og de mener den 12.


Ja. Det er fra Gamezone ja. Bor jo i Kristiansand også så det er jo veldig rart det her. Ja, får satse på at det blir 12! Hadde ikke gjort noe det! Har du også bestilt fra Gamezone eller?
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Ja. Det er fra Gamezone ja. Bor jo i Kristiansand også så det er jo veldig rart det her. Ja, får satse på at det blir 12! Hadde ikke gjort noe det! Har du også bestilt fra Gamezone eller?


Satse på den tolvte da, for Gamezone pleier ofte å være raske på å levere sånt. Og nei, jeg bestilte på Elkjøp, var der jeg fant Colletctors Edition billigst.
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Arctic_Oni:Ja. Det er fra Gamezone ja. Bor jo i Kristiansand også så det er jo veldig rart det her. Ja, får satse på at det blir 12! Hadde ikke gjort noe det! Har du også bestilt fra Gamezone eller?

Satse på den tolvte da, for Gamezone pleier ofte å være raske på å levere sånt. Og nei, jeg bestilte på Elkjøp, var der jeg fant Colletctors Edition billigst.


Ja, når jeg har forhåndsbestilt fra de tidligere så pleier jeg å få spill noen dager før lansering som regel. Ok. Skal bli så gøy å teste dette spillet, det ser jo helt vanvittig bra ut! Jeg bare håper det klarer å innfri alle forventningene folk har til det!
  • 0
Collector's Edition til PS4, var av en eller annen grunn på lager i overigår, mens alle andre versjoner står til dato 15.05.15. Jeg tok meg ikke friheten til å bestille en collector's denne gangen, så da blir det vel å vente en ukes tid til.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Arctic_Oni:
Ja, når jeg har forhåndsbestilt fra de tidligere så pleier jeg å få spill noen dager før lansering som regel. Ok. Skal bli så gøy å teste dette spillet, det ser jo helt vanvittig bra ut! Jeg bare håper det klarer å innfri alle forventningene folk har til det!


De har en tendens til å være bra tidlig ute. Det skal bli ekstremt gøy å få testa dette! Virkelig lenge siden sist jeg har hatt så syke forventninger til et spill, og om de to foregående spillene kan si noe om hvor bra dette blir, så er jeg ikke i tvil om at forventningene blir innfridd og mer til.

Siterer Glorfindel:
Collector's Edition til PS4, var av en eller annen grunn på lager i overigår, mens alle andre versjoner står til dato 15.05.15. Jeg tok meg ikke friheten til å bestille en collector's denne gangen, så da blir det vel å vente en ukes tid til.


Haha, morsomt sånne ting. Spørs om de sender ut CE tidligere enn andre versjoner da.
  • 0
Siterer ElGamer:
Haha, morsomt sånne ting. Spørs om de sender ut CE tidligere enn andre versjoner da.


Nei, altså. CE versjonen til X1 står også bekreftet på lager 15.05. Så det virker som det kan ha skjedd noe feil der
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, altså. CE versjonen til X1 står også bekreftet på lager 15.05. Så det virker som det kan ha skjedd noe feil der


Haha, høres ut som det er noe feil ja.
  • 0
Da er witcher 3 i hus Skal prøve det nå.
  • 0
Siterer sulesnus:
Da er witcher 3 i hus Skal prøve det nå.


Så heldig!
  • 0
Siterer sulesnus:
Da er witcher 3 i hus Skal prøve det nå.


Heldig!! Kos deg
  • 0
Siterer sulesnus:
Da er witcher 3 i hus Skal prøve det nå.


Ohh, det er Nice! Føler jeg er litt missunelig på akkurat det der, men men. Håper du gir en liten tilbakemelding når du har fått testa det litt
  • 0
Spillet er bare helt SINNSYKT BRA.😃Lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill.Grafiķken er helt vanvittig lekker og kampene er knaĺl bra.Er diiigert og bra sideoppdrag.oser kvalitet av alt.Pokker ta jobb og søvn.lol
  • 0
Siterer sulesnus:
Spillet er bare helt SINNSYKT BRA.😃Lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill.Grafiķken er helt vanvittig lekker og kampene er knaĺl bra.Er diiigert og bra sideoppdrag.oser kvalitet av alt.Pokker ta jobb og søvn.lol


Hadde håpet på at det var bra, men så bra! HVORDAN SKAL JEG KLARE Å VENTEPÅ Å FÅ DETTE I POSTEN?!?!?
  • 0
Siterer sulesnus:
Spillet er bare helt SINNSYKT BRA.😃Lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill.Grafiķken er helt vanvittig lekker og kampene er knaĺl bra.Er diiigert og bra sideoppdrag.oser kvalitet av alt.Pokker ta jobb og søvn.lol


Så bra! Ser bare enda mer frem til dette nå. Hvilken plattform spiller du på?
  • 0
Siterer SirGalahad:
Siterer sulesnus pillet er bare helt SINNSYKT BRA.😃Lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill.Grafiķken er helt vanvittig lekker og kampene er knaĺl bra.Er diiigert og bra sideoppdrag.oser kvalitet av alt.Pokker ta jobb og søvn.lol

Så bra! Ser bare enda mer frem til dette nå. Hvilken plattform spiller du på?


Ps4😊
  • 0
Siterer sulesnus:
Ps4😊


Smooth. Trodde du spilte på pc. Så at du synes at grafikken er superbra er gode nyheter for meg.
  • 0
Ikke lenge igjen nå! PS4'en min er klar for et nytt spill.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!