Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Sims 4 ~ Offisiell tråd ~


Det er kun 50 dager til release og jeg har høye forventninger.

Maxis gikk tilbake til the sims 2 stilen grunnet alt for mang problemer i the sims 3 og at det ble vanskelig å lage tilleggspakke.

Men det er et helt nytt system for å lage simmer. Det er vanskelig å forklare det med ord, men må nesten se trailer. De har gitt simmene mer liv, mer følelser. Og så er det multitasking, gjøre flere ting på en gang

Og byggingen er helt fantastisk. Man kan legge på grunnmur etter at huse er bygd, kan flytte hele rom.

Det er med 2 verdener i spillet, og de ser fantastisk ut.

Det tok bort den åpne verden for å unngå de store problemene det var i the sims 3 og for å få laget flere tilleggspakker.
  • 0
Gjorde om tittelen jeg. Legg gjerne til litt mer info om spillet, så kan det bli en offisiell tråd.

Jeg for min del har ikke spilt The Sims siden toeren. Søsteren min har vel alle tilleggspakker som finnes til det spillet, så litt moro har jeg i hvertfall hatt med det. Dog har det vært en tendens at jeg kun liker å bygge hus. Når det er fullført og selve spillet skal begynne, så pleier det ikke å gå lang tid før jeg bygger meg et nytt

Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe The Sims 4 enda. Muligheten er til stede, men det er langt ifra noe "must have" for min del.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har spilt en del The Sims i min tid. Både nr. 2 og nr. 3. Liker spillene veldig godt, og gleder meg til å se hvordan nr. 4 blir. Kanskje jeg kjøper det etterhvert.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Jeg har alt innen the sims Jeg er en stor fan! Jeg skal legge til mer info om det. Må bare samle alt sammen først
  • 0
Siterer elielisa:
Jeg har alt innen the sims


Wow. Det er mange tilleggspakker da.

Siterer elielisa:
Jeg skal legge til mer info om det. Må bare samle alt sammen først


Du trenger ikke å hente all informasjon som er visst om spillet så langt. Du trenger bare lage en liten intro til hva tråden handler om, og hva vi kan diskutere her. Det er lurt å ha med litt om hva som er nytt i Sims 4 i forhold til 3, og litt om hva meningen med spillet er sånn at folk som ikke har spilt det før forstår hva det går i
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Siterer elielisa:Jeg har alt innen the sims


Wow. Det er mange tilleggspakker da.

Det er tilsammen 21 spill i the sims 3 serien + mye shop stæsj
  • 0
Bra! Da har forumet fått en Sims 4 tråd og. Ikke dårlig
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Så bra

Lagt til 2014-07-15 16:33:
Maxis holder på å gir ut cas demoer på origin. Det er en del som har fått de, men dessverre er jeg ikke en av de. Det kommer i løpet av juli august.

Jeg fikk nå beskjed om man må melde seg på denne betaen. Dette gjøres her: http://www.thesims.com/no_NO/news/the-sims-4-create-a-sim-de
mo-early-access-signup
  • 0
Ja. Da må du si hva du synes, og del gjerne dine meningener her!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
De har jo også tatt bort basseng og småbarn. Det synes jeg ikke noe om. Men jeg regner med det kommer i en tilleggspakke
  • 0
Siterer elielisa:
De har jo også tatt bort basseng og småbarn. Det synes jeg ikke noe om. Men jeg regner med det kommer i en tilleggspakke


Litt merkelig at de tar bort ting som gjør spillet bra. Trodde Sims 4 skulle være en oppgradering av Sims 3..
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Jepp, det trodde jeg også. Må si jeg ble skuffa da de tok bort det levende nabolaget. Men begrunnelsen for det var bra nok.
Men det blir da noen store forandringer.
  • 0
Høres mer ut som at utviklerne (eller kanskje de sleipe utgiverne, EA) vil ha muligheten til å lage enda flere tilleggspakker.

Tenk dere hvor bra de egentlig kunne ha lagd spillet hvis de i stedet for å oppføre seg som noen griske rasshøl faktisk gadd å lage spillet så bra som overhode mulig, med så mye forskjellig innhold som mulig?

Og forresten, hva er disse feilene med det levende nabolaget som du nevner, elielisa? Jeg mener å huske at spillet fungerte rimelig bra?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Dette er vel en offisiell sims 4 tråd!

Her kan man diskutere the sims 3: The Sims 3 ~ Offisiell tråd
  • 0
Siterer elielisa:
Dette er vel en offisiell sims 4 tråd!


Virkelig? All den tid du tok det opp, vil jeg gjerne at du utdyper. Vi trenger ikke bytte tråd for at du skal besvare et spørsmål.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ok

Disse feilene er hakkingen i spillet. Jo flere pakker, jo mer hakking. Detter er et kjent problem i the sims 3 pga det levende nabolaget. Alt er i bevegelse, det skjer ting hele tiden.
Jeg husker spesielt da øyparadis kom ut, hadde gledet meg som en unge til dette. Men fikk ikke spilt det pga hakking.
Jeg har spilt the sims 3 siden det kom ut og jeg vet en del om dette.
Jeg har en spesialbygd bærbar gamingpc som kjører glatt bf3 og bf4.
Men i helheten er sims 3 et supert spill som har utrolige mange muligheter.

Det blir som å spille et online spill med dårlig internett hastighet.

EA er kanskje grisk, men ikke de som lager the sims seriene. Da maxis gikk ut av the sims, ble det merket. Da de kom inn igjen i i slutten av the sims 3, ble tilleggspakke litt bedre. Etter min mening! Da kom studentliv, øyparadis og inn i fremtiden.
  • 0
Jeg vi legge til en link til den største, beste sims siden. Her står det meste innen alle spillene og nyheter om the sims kommer fortløpende

http://simgoodie.no/

Lagt til 2014-08-07 08:34:
Har laget ei gruppe for vi som skal spille the sims 4

http://www.gamereactor.no/grupper/7504/
  • 0
Nå er det i nærheten av 20 dager til realese så nå er stemningen på topp. Får håpe jeg ikke blir skuffet, men det blir jeg nok ikke.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
1 uke og 2 dager. Oh for en glede. I dag klokken 21.00 blir det sendt live sending

http://www.twitch.tv/thesims
  • 0
Siterer elielisa:
1 uke og 2 dager. Oh for en glede. I dag klokken 21.00 blir det sendt live sending

http://www.twitch.tv/thesims

Den må jeg se på.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Netopp laget en video fra demoen: http://www.gamereactor.no/usertv/?id=2874
Veldig klippa da...
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Netopp laget en video fra demoen: http://www.gamereactor.no/usertv/?id=2874
Veldig klippa da...


Bra video ;) Har laget meg et par til spillet kommer, så slipper jeg å bruke tid på det ;) Hadde vært kjekt med en bygge demo da ;)

Lagt til 2014-09-02 11:22:
Torsdag kl 00.00 kan man begynne å spille the sims 4, regner med det blir noen lykkelige sims fans
For dere som har bestilt på origin, kan det lastet ned i dag Anbefaler å gjøre det. Spillet er over 8 gb, så det kan ta tid.
Jeg har bestilt på nett, Premium Edition.
Da får man med:

Innbundet Creator's Guide
Oppe hele natta, digitalt innhold - Med laserlysshow og nye fester, antrekk, dekorasjoner og oppskrifter.
Festens midtpunkt, digitalt innhold - Med Den hotte tikibaren og spektakulære festkostymer.

Lagt til 2014-09-02 11:37:
Legg meg til på origin: elielisa1
  • 0
Ingen anmeldelser enda, og spillet kommer ut i morgen? Hm..
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
1 min igjen
  • 0
Da er det sims 4 i hus. gleder meg til å begynne å spille
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!