Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Store Release titler: Flopp eller Topp?


  • RDB
  • RDB
Siterer heljar:
Citerer RDB:MGS4 ser jo ut til å bli den svære til PS3. Men alle MGS-spillene har hatt minst 1 punkt som de trakk ned på (etter min mening), og jeg tipper at det kommer til å ha ett i denne omgang også.

Kan ikke komme på noe særlig. Hva var det som trakk ned MGS-spilla da?

MGS2 = Føltest mer som en science fiction-film men enn action Hollywood film. Fikk ikke spille så mye som Snake. (spillet eiger fortsatt på alle punkter, og jeg hater ikke den avanserte storylinen. Jeg var bare mer forberedt på action+Solid Snake).

MGS3 = For jævlig med det kamerasystemet uten radar. På den tiden skulle det være det siste spillet i serien, og jeg fikk ikke avsluttet det som MGS2 begynte. Og jeg syntes The Cobras skuffa meg veldig, siden de ikke hadde noe personlighet.
  • 0
Spilte uten radar på MGS2 oxo jeg da. Å når jeg tenker på MGS3 nå om dagen tenkr jeg på MGS3 subsistence og der er jo ikke kamera noe problem.

Cobras var litt skuffende kanskje sånn historisk sett, men ironisk nok var det bare cobras bossene jeg likte i MGS3....kanskje utenom the pain...
This is great banter, it really is.
  • 0
Siterer RDB:
MGS2 = Føltest mer som en science fiction-film men enn action Hollywood film. Fikk ikke spille så mye som Snake. (spillet eiger fortsatt på alle punkter, og jeg hater ikke den avanserte storylinen. Jeg var bare mer forberedt på action+Solid Snake).


Reagert litt da jeg plutselig oppdaga at jeg måtte spille med denne Raiden. Forstår enda ikke helt hvorfor det måtte bli slik, men rent spillteknisk var det jo ingen forskjell og plotet fungert jo så det var ikke noe stort nederlag.

Siterer RDB:
MGS3 = For jævlig med det kamerasystemet uten radar. På den tiden skulle det være det siste spillet i serien, og jeg fikk ikke avsluttet det som MGS2 begynte. Og jeg syntes The Cobras skuffa meg veldig, siden de ikke hadde noe personlighet.


Kan ikke huske at kamera/radar var noe stort problem da jeg spilte det. Synes det gikk greit. Eneste jeg sleit skikkelig med var han gamle sniperen. Første gang jeg spilte spillet kom jeg til han og bare ga opp hele greia. Fant det fram igjen etter en god stund og måtte gi opp igjen. Når jeg igjen prøvde å ta det fram igjen gikk det til slutt. Rent teknisk fikk du ikke avslutta det som MGS2 begynte. I MGS3 spiller du jo Big Boss og handlinga er lagt til før hele serien starter med Metal Gear.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer fanzypanzy:
Spilte uten radar på MGS2 oxo jeg da. Å når jeg tenker på MGS3 nå om dagen tenkr jeg på MGS3 subsistence og der er jo ikke kamera noe problem.

Jeg også tenker på Subsistence, som jeg elsker noe intenst. Syntes det var herlig med alle bonusene (først og fremst Metal Gear 1/2), men online-modusen skuffa meg bittelitt. Følte at den ikke gav alt den hadde lova.

Siterer heljar:
Reagert litt da jeg plutselig oppdaga at jeg måtte spille med denne Raiden. Forstår enda ikke helt hvorfor det måtte bli slik, men rent spillteknisk var det jo ingen forskjell og plotet fungert jo så det var ikke noe stort nederlag.


Jeg har ikke noe som helst imot at du må spille som Raiden, eller at storylinen er veldig komplisert, og "postmoderne". Det var bare ikke det jeg hadde venta meg når jeg kjøpte spillet, så det kom som et sjokk. Men jeg vendte meg selvfølgelig til det, og elsker det nå noe intenst.

Siterer heljar:
Kan ikke huske at kamera/radar var noe stort problem da jeg spilte det. Synes det gikk greit. Eneste jeg sleit skikkelig med var han gamle sniperen. Første gang jeg spilte spillet kom jeg til han og bare ga opp hele greia. Fant det fram igjen etter en god stund og måtte gi opp igjen. Når jeg igjen prøvde å ta det fram igjen gikk det til slutt. Rent teknisk fikk du ikke avslutta det som MGS2 begynte. I MGS3 spiller du jo Big Boss og handlinga er lagt til før hele serien starter med Metal Gear.

Spillte du Snake Eater eller Subsistence? For det er Snake Eater som har det (som jeg mener er det) jævlige kameraet.
Jeg forstår at du ikke fikk avslutta det som skjedde i MGS2, og det var blandt annet det som skuffa meg litt med spillet.


Men jeg elsker selvfølgelig både MGS2 og MGS3, og nøt hvert øyeblikk av spillene. Var bare at ingen av dem gav meg det jeg venta. Selv om jeg satt igjen med en 100% tilfredsstilt følelse etter både MGS2 og MGS3.
  • 0
Siterer RDB:
Spillte du Snake Eater eller Subsistence? For det er Snake Eater som har det (som jeg mener er det) jævlige kameraet.
Jeg forstår at du ikke fikk avslutta det som skjedde i MGS2, og det var blandt annet det som skuffa meg litt med spillet.


Spilte Snake Eater. Kunne ikke vente så lenge med et nytt MGS vet du.
Det er en stund siden jeg har spilt det, men kan ikke huske at radar/kamera var noe særlig til problem. Er ihvertfall ikke noe jeg har tenkt særlig på. Kanskje jeg ikke var så flink å bruke radar i tidligere spill?

Siterer RDB:
Men jeg elsker selvfølgelig både MGS2 og MGS3, og nøt hvert øyeblikk av spillene. Var bare at ingen av dem gav meg det jeg venta. Selv om jeg satt igjen med en 100% tilfredsstilt følelse etter både MGS2 og MGS3.


Men hvis tidligere spill ikke ga deg det du håpet på, men det ble bra spill alikevel er det vel ingen vits å bekymre seg så mye over MGS4?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Siterer RDB:
Citerer heljar:
Citerer RDB:MGS4 ser jo ut til å bli den svære til PS3. Men alle MGS-spillene har hatt minst 1 punkt som de trakk ned på (etter min mening), og jeg tipper at det kommer til å ha ett i denne omgang også.

Kan ikke komme på noe særlig. Hva var det som trakk ned MGS-spilla da?

MGS2 = Føltest mer som en science fiction-film men enn action Hollywood film. Fikk ikke spille så mye som Snake. (spillet eiger fortsatt på alle punkter, og jeg hater ikke den avanserte storylinen. Jeg var bare mer forberedt på action+Solid Snake).

MGS3 = For jævlig med det kamerasystemet uten radar. På den tiden skulle det være det siste spillet i serien, og jeg fikk ikke avsluttet det som MGS2 begynte. Og jeg syntes The Cobras skuffa meg veldig, siden de ikke hadde noe personlighet.


Hva er det du sier???min avatar er den mest følelsesfulle karakteren jeg har sett i et spill noen gang.Skal innrømme bakgrunnshistorien var rimelig tynn,men The Fear hadde stil
  • 0
Siterer kneipen:
Hva er det du sier???min avatar er den mest følelsesfulle karakteren jeg har sett i et spill noen gang.Skal innrømme bakgrunnshistorien var rimelig tynn,men The Fear hadde stil


er ikke avataren din The Fury??

Edit: Ps3 hadde i gjennomsnitt på release dagen 6,1/10. Wii hadde 6,5/10. og xbox 360 hadde 6,9/10. Dette gjennomsnittet er fra alle spillene som kom ut på release dagen... ikke bare eksklutive. (vet at jeg ikke stave det riktig..)
"Objection!"
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer heljar:
Men hvis tidligere spill ikke ga deg det du håpet på, men det ble bra spill alikevel er det vel ingen vits å bekymre seg så mye over MGS4?

Jeg er ikke redd for at MGS4 ikke kommer til å tilfredsstille meg. Ikke i det hele tatt.
Men jeg lurer litt på hva som kommer til å trekke det ned ifra 10 av 10 til 9,7 elns.
Kanskje at grafikken ikke er det beste av denne generasjonen. Eller at den "survival viewer" er med fra MGS3 (jeg syntes alltid den var plagsom)

Siterer kneipen:
Hva er det du sier???min avatar er den mest følelsesfulle karakteren jeg har sett i et spill noen gang.Skal innrømme bakgrunnshistorien var rimelig tynn,men The Fear hadde stil

Beklager

The Cobras er selvfølgelig utrolig råe, og The Fury eiger. elsker flammene av flammekasteren hans.
Men jeg hadde håpa på litt mer "character development" og slikt som "alle" hadde i MGS2 og MGS3.
Men det var egentlig bare The Fear, The Fury og The Pain som skuffa meg. Eller... kunne kanskje sett littegranne mer til The End, òg.
  • 0
Siterer heljar:
Spilte Snake Eater. Kunne ikke vente så lenge med et nytt MGS vet du.


Har begge jeg lol
This is great banter, it really is.
  • 0
Er stykt redd at AC kommer til og skuffe.
  • 0
Siterer JanJan91:
Er stykt redd at AC kommer til og skuffe.


er det en release titel???
"Objection!"
  • 0
Assassins Creed kommer til å bli bra tror jeg da, skal teste det i morgen! Gleder meg!
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
Siterer Big Hurt:
Assassins Creed kommer til å bli bra tror jeg da, skal teste det i morgen! Gleder meg!


hæ?
Chillbill
  • 0
Siterer Big Hurt:
Assassins Creed kommer til å bli bra tror jeg da, skal teste det i morgen! Gleder meg!


er det en demo ute?
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Citerer Big Hurt:Assassins Creed kommer til å bli bra tror jeg da, skal teste det i morgen! Gleder meg!



er det en demo ute?


Nei, jeg skal på et event som Microsoft arrangerer der man får spilt det meste som kommer. Halo 3, PGR4, AC etc
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Hvor er det eventet?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!