Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bayonetta 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer AndyLonn:
Jeg vet ikke hvordan jeg lager spoiler tags


<spoiler*>teksten</spoiler*> (uten *).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Et lite tips:
Hvis man slåss mot en boss, kan man få fullt liv hvis man dør (obvs).
Dette hjelper ganske mye, så anbefaler dette til de som synes at spillet er vanskelig, og ikke bryr seg om scoren på slutten av banen.
  • 0
Begynte på det i dag, etter å ha spilt meg gjennom eneren. Jeg er helt forelska, kjempeartig- Gleder meg til å komme meg ordentlig inn i det. Men er etter to kapitler storfornøyd og overbevist om at det er mye bedre enn det første spillet!
  • 0
Startet på Bayonetta 2 i dag! Har kommet til kapittel 10 eller 11 og så langt er spillet helt fantastisk! Dette er et GOTY verdig spill.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Må se å få kjøpt dette spillet snart. Hvor lang tid brukte dere som har gjennomført det?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Må se å få kjøpt dette spillet snart. Hvor lang tid brukte dere som har gjennomført det?

9 fantastisk timer. Løp og kjøp
  • 0
Siterer Glorfindel:
Må se å få kjøpt dette spillet snart.


Do it!

Siterer Jurginator:
9 fantastisk timer. Løp og kjøp


Huffda. Da har jeg ikke mye igjen tror jeg. Men slike spill er jo veldig artige å spille på nytt, så det er ikke noe problem.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Jurginator:
9 fantastisk timer.


Det bør være greit overkommelig før nyåret står på døra ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
I dag ble jeg ferdig med Bayonetta 2 til Wii U. For et helt utrolig bra spill! Dette er mitt Game of the Year uten tvil. 10/10. Brukte ca 12 timer på første gjennomspilling men da prøvde jeg også å samle mest mulig ting på veien.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
I dag ble jeg ferdig med Bayonetta 2 til Wii U. For et helt utrolig bra spill! Dette er mitt Game of the Year uten tvil. 10/10. Brukte ca 12 timer på første gjennomspilling men da prøvde jeg også å samle mest mulig ting på veien.

Det er mitt goty også, er på slutten av andre gjennomspilling Har du klart Spoiler: Witch trials? Jeg har ikke klart dem ennå, selv om jeg snart har alt av måneperler og hjertebiter.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
For et helt utrolig bra spill! Dette er mitt Game of the Year uten tvil. 10/10


Siterer projecthammer:
Det er mitt goty også


Jeg begynner å lure litt på om det kan nå høyt på min liste også, så det er derfor jeg må få spilt det i nærmeste fremtid
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer projecthammer:
Har du klart...


Nei, jeg har bare spilt ferdig spillet en gang og litt til. Må prøve å spille ferdig Wind Waker før jeg må levere tilbake Wii U-en jeg låner, så da kan jeg ikke prioritere Bayo2 nå. Men jeg fant en godt del av måneperlene og hjertebitene på første gjennomspilling.

Syns det er synd at spillet har solgt så dårlig men spillet er ikke lagt opp slik at det trenger en oppfølger så da er det ikke så surt heller. Platinum games sine spill har nesten alltid solgt dårlig selv om de får topkarakterer fra anmelderne. Typisk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Syns det er synd at spillet har solgt så dårlig men spillet er ikke lagt opp slik at det trenger en oppfølger så da er det ikke så surt heller. Platinum games sine spill har nesten alltid solgt dårlig selv om de får topkarakterer fra anmelderne. Typisk.


Er slik det er blitt i nåtidens spillsamfunn. Er de generiske mainstreamseriene som får oppmerksomheten.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er slik det er blitt i nåtidens spillsamfunn. Er de generiske mainstreamseriene som får oppmerksomheten.


Jepp. Spill som ikke endang fungerer på lansering selger millioner før de kommer ut (AC:U). Det er helt tragisk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Noen som vet hvor mye det har solgt? Synd at tredjepartsspill ikke klarer å selge så bra på Wii U. Nintendo har også et ansvar å markedsføre slike spill, for eksempel på markedsplassen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ifølge vgchartz så har 1ern solgt (totalt) 2.07 millioner og Bayonetta 2 har solgt 0.4 millioner. Med tanke på at 1ern var på både 360 og PS3 (og disse konsollene hadde på det tidspunktet solgt laaangt bedre enn Wii U har til nå) så er ikke 0.4 millioner på Wii U så ille. Men helhetlig så er det heller ikke så veldig bra.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ifølge vgchartz så har 1ern solgt (totalt) 2.07 millioner og Bayonetta 2 har solgt 0.4 millioner. Med tanke på at 1ern var på både 360 og PS3 (og disse konsollene hadde på det tidspunktet solgt laaangt bedre enn Wii U har til nå) så er ikke 0.4 millioner på Wii U så ille. Men helhetlig så er det heller ikke så veldig bra.

Hvis det stemmer, tror jeg det er helt greit for spillet sånn resultatmessig. Men skulle så klart sett at det var blitt solgt enda mer!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ifølge vgchartz så har 1ern solgt (totalt) 2.07 millioner og Bayonetta 2 har solgt 0.4 millioner. Med tanke på at 1ern var på både 360 og PS3 (og disse konsollene hadde på det tidspunktet solgt laaangt bedre enn Wii U har til nå) så er ikke 0.4 millioner på Wii U så ille. Men helhetlig så er det heller ikke så veldig bra.


Det er jo relativt lavt, men forholdene tatt i betraktning, tror jeg det ikke er så ille. Jeg lurer på om jeg skal prøve demoen og kanskje kjøpe spillet for å støtte de gode spillene på Wii U. Det er tiden det står mest på.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!