Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bayonetta 2 ~ Offisiell tråd ~


Her kan man diskutere det fantastiske Bayonetta 2 ~~

Jeg kjøpte det i dag, og jeg digger det!
Pen grafikk, fantastiske stemmeskuespillere og et veldig bra kampsystem.
Har ikke kommet så langt tho, måtte slette savefilen min.

Har noen av dere kjøpt det?
  • 0
Gjorde tråden offisiell.

Har ikke kjøpt det enda, men det står på listen. Nærmere jul tenker jeg passer bra.

Spillet ser ivhertfall grisebra ut, så jeg håper det selger godt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg har kommet til kapittel 2 nå.
Må si at spillet er veldig humoristisk.
  • 0
Har ikke kjøpt det, nei. Har en dunge med spill jeg må bli ferdige med, og har ikke lengre tid til å spille noe særlig... Om jeg ikke får spillet i gave fra noen nærmere jul, så får det nok vente til neste år!
  • 0
Jeg elsker dette spillet rett opp og rett ned. Fy flate hvor bra det er. Skrev en anmeldelse av det og forgjengeren for de som er interessert i å lese den.

Bayonetta: http://t.co/URuWIJzPgV
Bayonetta 2: http://t.co/axWaaDgRgM
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Jeg har kjøpt spillet men har ingen Wii U. Haha!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hvis dette er så bra som dere sier, må jeg gå i anskaffelse av det jeg også. Det blir mye spilling rundt juletider, ser det ut til.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har kjøpt spillet men har ingen Wii U. Haha!


I samme båt som meg du da. Tenk hvor fantastisk det hadde vært om Bayonetta 2 selger mer enn det finnes Wii U konsoller i sirkulasjon. Det hadde faktisk vært helt fortjent
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Herre min hatt dette var bra saker. Jeg har ikke spilt enern og gledet meg egentlig ikke til dette spillet, men kjøpte det etter bra omtaler. Det tok meg vel rundt 9 timer å fullføre Bayonetta 2 og ikke et eneste minutt var kjedelig. Jeg mistet til slutt tellinga på hvor mange ganger jeg tenkte "dette er jævlig crazy og moro". Eneste kritikken jeg har er at sisteboss er litt underveldende. Etter en del gigantiske bosser forventet jeg noe ekstraordinært.

Uansett, helt fantastisk og musikken er et av høydepunktene. Ta dette som et eksempel

https://www.youtube.com/watch?v=qFPVWv7X0c4
  • 0
Siterer Jurginator:
Jeg har ikke spilt enern


Det burde du,. Jeg spiller gjennom det for andre gang nå om dagen og det står fortsatt utrolig solid selv om 2ern er overlegen
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Skal kjøpe enern snart.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har kjøpt spillet men har ingen Wii U. Haha!


Siterer AndyLonn:
I samme båt som meg du da. Tenk hvor fantastisk det hadde vært om Bayonetta 2 selger mer enn det finnes Wii U konsoller i sirkulasjon. Det hadde faktisk vært helt fortjent


Er dere for noen a. Under to måneder til Smash Bros. kommer jo. Throw your money at the table.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer AndyLonn:
Det burde du,. Jeg spiller gjennom det for andre gang nå om dagen og det står fortsatt utrolig solid selv om 2ern er overlegen

Bare hørt bra ting om enern, men er det ikke litt vanskelig å gå tilbake etter å ha spilt oppfølgeren?

Jeg er i utgangspunktet ingen stor fan av hack-and-slash, så jeg ble overrasket over hvor bra Bayonetta 2 er.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er dere for noen a. Under to måneder til Smash Bros. kommer jo. Throw your money at the table.


Ja men jeg har kanskje muligheten til å låne en Wii U, så da trenger jeg ikke kjøpe en selv. Det blir jo enten en PS4, Wii U eller nytt skjermkort... Men Bayo 2 måtte jeg ha uansett.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja men jeg har kanskje muligheten til å låne en Wii U, så da trenger jeg ikke kjøpe en selv.


Steal it. And never give it back.

Siterer Crazy Kraken:
Men Bayo 2 måtte jeg ha uansett.


Ja, må få kjøpt det selv før året er omme. Frister mer og mer nå som jeg leser tilbakemeldingene.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Jurginator:
Bare hørt bra ting om enern, men er det ikke litt vanskelig å gå tilbake etter å ha spilt oppfølgeren?



Du må belage deg på at Bayonetta ikke er fult så utstyrt som hun er i Bayonetta 2 (heh heh), Men det aller meste er helt likt. Dette er ikke som Assassins Creed og Assasins Creed 2 hvor man ikke kan gå tilbake. B2 er mer en iterasjon en en revolusjon.

Siterer Glorfindel:
Er dere for noen a. Under to måneder til Smash Bros. kommer jo. Throw your money at the table.


Blir nok kjøp i romjulen vil jeg tro
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Siterer Jurginator:
Bare hørt bra ting om enern, men er det ikke litt vanskelig å gå tilbake etter å ha spilt oppfølgeren?


Nå har ikke jeg spilt 2ern enda, men 1ern er absolutt et spill du burde spille. Det er utrolig bra og et av mine favorittspill på xbox 360. Selv kan jeg nesten ikke forstå at Bayo 2 er så mye bedre enn Bayo 1, det betyr jo bare at jeg kommer til å bli blown away når jeg spiller 2ern.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Selv kan jeg nesten ikke forstå at Bayo 2 er så mye bedre enn Bayo 1, det betyr jo bare at jeg kommer til å bli blown away når jeg spiller 2ern.


Tro meg, Jeg spilte de back to back, og jeg ble hele tiden imponert over hvordan Platinum kjørte det til topps og forbi gang på gang
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Siterer AndyLonn:
Tro meg, Jeg spilte de back to back, og jeg ble hele tiden imponert over hvordan Platinum kjørte det til topps og forbi gang på gang


Jeg tvilte aldri på at det kom til å bli bra heller, platinum games produserer tross alt nesten bare kvalitetsspill. Bayo 1, Vanqish og MGR: Revengance er alle veldig bra spill jeg har hatt det veldig morsomt med.

Tror jeg kommer til å spille Wii U versjonen av 1ern først og så spille 2ern. Begynner å bli en stund siden jeg spilte 1ern sist.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
platinum games produserer tross alt nesten bare kvalitetsspill


Heh jeg spiller Legend of Korra nå om dagen, Det er ikke så bra
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Siterer AndyLonn:
Heh jeg spiller Legend of Korra nå om dagen, Det er ikke så bra


Oi, visste ikke at Platinum hadde lagd det spillet. Haha! Men alle de gode spillene de lager selger jo kjempedårlig så kanskje Legend of Korra som er dårlig selger bra?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har spilt igjennom og er kjempeimponert! Kult å se at så mange her digger spillet også

Sitter og koser meg med all kunsten og bakgrunnstoffet som man får etter første gjennomgang av spillet. Synes spesielt tempoet i spillet er mye bedre enn i originalen. Jeg likte historien og karakterene, selv om jeg sikkert himla med øynene mange ganger ved rare replikker og flaue interaksjoner.

Føler også at dette er mye lettere å komme inn i for nye spillere, og jeg følte meg mer badass når jeg spilte. Kanskje har jeg blitt bedre i spillet, men jeg tviler.

Hva var favorittdelen deres?

Tror jeg må gå for Spoiler:bossfighten mot insidious og lumen sage fighten inni insidious. sykt awesome
  • 0
Siterer projecthammer:
Har spilt igjennom og er kjempeimponert! Kult å se at så mange her digger spillet også

Sitter og koser meg med all kunsten og bakgrunnstoffet som man får etter første gjennomgang av spillet. Synes spesielt tempoet i spillet er mye bedre enn i originalen. Jeg likte historien og karakterene, selv om jeg sikkert himla med øynene mange ganger ved rare replikker og flaue interaksjoner.

Føler også at dette er mye lettere å komme inn i for nye spillere, og jeg følte meg mer badass når jeg spilte. Kanskje har jeg blitt bedre i spillet, men jeg tviler.

Hva var favorittdelen deres?

Tror jeg må gå for Spoiler:bossfighten mot insidious og lumen sage fighten inni insidious. sykt awesome



Jeg vet ikke hvordan jeg lager spoiler tags så jeg skriver det bare vagt nok til at de som har opplevd det forstår det, og de som ikke har kommet så langt kan glede seg til det.

Når Luka dukker opp i siste bossfight
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Jeg skulle kjøpe Bayo 1 i går, men jeg hadde ikke nok plass på Wii U-en min, så jeg kjøpte EarthBound istedet.

Og en ting-
Er Tag Climax bare online, eller er det lokalt også?
Det blir litt forvirrende med online, siden jeg har to egne Miiverse-profiler på Wii U-en (jeg ble bannet fra Miiverse, så jeg lagde en ekstrabruker)
  • 0
Siterer Linebeck:
Er Tag Climax bare online, eller er det lokalt også?


Bare online så vidt jeg kan se
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!