Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Devil May Cry 4 Til Xbox 360


Er sikkert folk flest som vet at Devil May Cry 4 kommer til Xbox 360 å ps3..

Er en gledelig nyhet for dei som har Xbox 360 å som er Devil May Cry fan slik som meg;) Ble så gla når jeg leste om det at jeg måtte bare poste det..

Er fete trailera på http://www.devilmaycry.com å jeg må si at den nettsiden der er en av dei bedre sidene jeg har sett når det gjelder spill;)

Devil May Cry 4 kommer neste år;) 2008 Dante is back
  • 0
neste år er litt lenge
  • 0
hørt noe rykter om at du ikke skal være dante i dette spillet
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Det er mulig det,har sett litt å lest litt om Storyen til DMC4 og der e visst en som er ganske lik dante som kalles "Nero" ... Så er muligens han vi skal styre..

Storyen virker ganske bra iallefall..Kan lese den på hjemmesiden til DMC4..
  • 0
skuff, håper bare ikke det blir som mgs2 da
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Det at Devil may cry er ikke et ekslusivt til ps3 er en synd for ps3, ser ut som ps3 mister och mister spill, Sony må ta tak engang, kan ikke bare godta dette!?
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer gray fox:
skuff, håper bare ikke det blir som mgs2 da


Og hva skal det bety?
  • 0
Siterer Sexy:
Det at Devil may cry er ikke et ekslusivt til ps3 er en synd for ps3, ser ut som ps3 mister och mister spill, Sony må ta tak engang, kan ikke bare godta dette!?


De kan ikke gjøre noe med det, dette går på økonomiske muskler. Sony har ikke de finansielle musklene til å matche MS sine tilbud, kan en ikke betale mere mister en eksklusiviteter
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Siterer kneipen:
Citerer gray fox:skuff, håper bare ikke det blir som mgs2 da

Og hva skal det bety?


den største skuffen for meg i mgs2 var at du ikke skulle være snake og at du skulle være den sty6gge pingla Raiden. Håper hvis de skal ha en ny person som du skal spille i devil may cry 4 så burde han i det minste være fet. Syntes egentlig de burde kjøre Devil may cry 2 opplegget da så du kan spille begge
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer gray fox:
Citerer kneipen:
Citerer gray fox:skuff, håper bare ikke det blir som mgs2 da

Og hva skal det bety?


den største skuffen for meg i mgs2 var at du ikke skulle være snake og at du skulle være den sty6gge pingla Raiden. Håper hvis de skal ha en ny person som du skal spille i devil may cry 4 så burde han i det minste være fet. Syntes egentlig de burde kjøre Devil may cry 2 opplegget da så du kan spille begge


du fikk jo vere snake littgrann på begynelsen av mgs 2 da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!