Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

gta 5 trophy-hjelp


Ok. Har overført online brukren min fra ps3 til ps4. Trophyne jeg har oppnådd poppet opp å alt så ut til å være greit.

Men når jeg går inn på rockstar social club står det på listen at jeg ikke har fått noen trophys. Ikke en gang de du får for å nå lvl 25. 50 og 100. Når jeg er lvl 148 !!! Noen som vet åssen man fikser det om man må synkronisere eller oppdatere selv på noen måte. ?

Setter pris på alle svar.
  • 0
Håper noen kan hjelpe. Selv har jeg ikke konsollene.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer imerson88:
Men når jeg går inn på rockstar social club står det på listen at jeg ikke har fått noen trophys. Ikke en gang de du får for å nå lvl 25. 50 og 100. Når jeg er lvl 148 !!! Noen som vet åssen man fikser det om man må synkronisere eller oppdatere selv på noen måte. ?


Det står det hos meg også. Mulig at det er et problem for flere, så jeg ville ikke ha stresset så mye over det.

De gamle ligger derimot der enda, bare endre linknavnet fra ps4 til ps3, ala dette: http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/ps3/career/acco
mplishments

Der skal de fra PS3 ligge, så får vi se om PS4-trophiene (og snapmatic-bildene) dukker opp på social club i nærmeste fremtid. Trophiene er det ikke så nøye med for min del, men bildene jeg har tatt av forskjellige ting ville det vært kult å få se igjen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!