Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Far cry 4 Season Pass-hjelp


Hei jeg har kjøpt far cry 4 season pass men jeg finner ikke yetien D: eller så man bare yetien i det oppdraget der Spoiler: Willi kaster deg ut av flyet oå Himalaya fjellene og en av vaktene til pagan kommer og tar ajay (hopper fram til poenget) den delen man rømmer og det kommer snøstorm og ajay ser en menneske ting som ligner på yeti så besvimer han?

Redigert av moderator fordi: Marker spoilers med spoilertag.
You are being watched_
  • 0
._.
You are being watched_
  • 0
Jeg vet ikke om du finner noen løsninger her, men sjekk ut: https://www.youtube.com/watch?v=8q5kQ-PU8uc&spfreload=10

Alle vet jo at yetien ikke finnes uansett ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Så det var ingen vits i å kjøpe season pass? Mamma betalte 879 for spillet og season pass ._.
You are being watched_
  • 0
Siterer TheHacker:
Så det var ingen vits i å kjøpe season pass? Mamma betalte 879 for spillet og season pass ._.


Hvis du bare kjøpte det for å se en yeti, så vil jeg si ja. Men håper spillet har andre kvaliteter.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer TheHacker:
Så det var ingen vits i å kjøpe season pass?


Et season pass er hovedsaklig for fremtidig DLC til spill, så du vil jo få mer innhold på et tidspunkt.
  • 0
Mhm
You are being watched_
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!