Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bloodborne ~ Offisiell tråd ~


Tenkte jeg skulle lage en tråd om dette spillet for det ser veldig spennende ut.

Bloodborne er laget av "From Software", folkene bak Demon's Souls og Dark Souls. Noe som bare kan antyde at spillet er veldig vanskelig. Action og semi rollespill kan du vel kalle det. Du er i en by kalt Yharnam og spiller som en av de reisende som har komme til byen for å bli frisk siden det er det byen har blitt ryktet til. Byen har derimot en type pest som gjør folkene til monster lignende skapninger. Ditt mål er å overleve.

Jeg har ikke spilt så mye av de forrige spillene, men "gameplayet" skal visst være veldig hektisk og veldig mye bruk av våpen til nærkamp.

Spillet er nå ute til PS4 som eksklusivt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det ser ganske kjekt ut, men gidder ikke kjøpe det enda.
  • 0
Har spilt det i ca 15 timer nå, og er kjempetilfreds med det sålangt. Helt klart på høyde med det første Dark Souls, og en sterk kandidat til GOTY.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Har spilt det i ca 15 timer nå, og er kjempetilfreds med det sålangt. Helt klart på høyde med det første Dark Souls, og en sterk kandidat til GOTY.


Godt å høre. Har planer om å kjøpe det i løpet av uken så høre deg si det gjør bare at jeg gleder meg mer.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har så lyst på dette, men å kjøpe en ps4 bare for last of us og Bloodborne er virkelig ikke verdt det.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Har så lyst på dette, men å kjøpe en ps4 bare for last of us og Bloodborne er virkelig ikke verdt det.


Det er slik for meg også. Har ekstremt lyst på Bloodborne men det er så få andre spill på PS4 som er "must have".
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer thosol01:
last of us er virkelig ikke verdt det.


Joda, spesielt hvis du aldri har spilt The Last of Us før.
  • 0
Siterer SirThomas:
Joda, spesielt hvis du aldri har spilt The Last of Us før.


Enig
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg kjøpte PS4 når jeg hørte om Bloodborne. Har selvfølgelig spilt andre spill mens jeg ventet, blant annet The Last Of Us som jeg ikke hadde prøvd før og gleder meg jo til andre spill (The Witcher 3 blant annet). Men Bloodborne er verdt det alene! Åh som jeg elsker det spillet!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Marked as #official. Men fyll gjerne inn litt mer i førsteposten.

Spillet ser veldig bra ut, men jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe det. Litt kjedelig å stå over en stor PS4-eksklusiv, men jeg har mer enn nok å styre med frem til The Witcher 3 kommer.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men fyll gjerne inn litt mer i førsteposten.


Takk. Skal gjøre det i løpet av dagen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer SirThomas:
Joda, spesielt hvis du aldri har spilt The Last of Us før.


men hva hvis man har spilt TLoU på PS3?

Siterer Los:
Men Bloodborne er verdt det alene! Åh som jeg elsker det spillet!


Det er godt å høre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
men hva hvis man har spilt TLoU på PS3?


Jeg har det på PS3, men har fortsatt ikke startet på det. Har liksom ikke lyst i det hele tatt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg har det på PS3, men har fortsatt ikke startet på det. Har liksom ikke lyst i det hele tatt.


Why not? Det er PlayStation 3s beste spill.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
men hva hvis man har spilt TLoU på PS3?


Med mindre du har fryktelig lyst til å spille det på nytt, så er det vel liten vits i å kjøpe PS4 versjonen om du allerede har det på PS3.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Jeg har det på PS3, men har fortsatt ikke startet på det. Har liksom ikke lyst i det hele tatt.


Holy shit dude. Vel, jeg har det sånn med veldig mange store spill, men TLoU er i en klasse for seg selv. Men det er vel naturlig. Selv har jeg nesten startet å holde meg unna det meste AAA og holde meg til mindre og mer kreative spill. Gaming er for dyrt til å kjøpe det dritet som AAA delen av gaming industrien pumper ut. Tror det bare er 2 AAA spill jeg har lyst på og det er Bloodborne og MGS5 (men jeg har enda ikke spilt ground zeroes).

Siterer SirGalahad:
Why not? Det er PlayStation 3s beste spill.


Må nesten si meg enig, selv om det er andre som kommer veldig nærme.

Siterer Glorfindel:
Med mindre du har fryktelig lyst til å spille det på nytt, så er det vel liten vits i å kjøpe PS4 versjonen om du allerede har det på PS3.


Jepp, det var det jeg tenkte også. Og så kommer det sikkert en remake til PS5, haha.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Da fikk jeg også kjøpt det. Gleder meg til å spille det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer SirGalahad:
Why not? Det er PlayStation 3s beste spill.


Det kan vel diskuteres. Jeg skal ikke si noe før jeg har prøvd det, men hva som er det beste spillet er vel forsåvidt ganske opp til hver enkelt.

Siterer Crazy Kraken:
Holy shit dude.


Jeg vet dette høres veldig teit ut, men jeg har rett og slett hørt for mye bra om det. Det har blitt litt oppskrytt for meg, uten at jeg helt kan begrunne meg for hvorfor jeg føler det slik. Alle sier det er det beste spillet på PS3, kanskje det, men jeg føler stort sett alle sier det som om det er fakta.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Det kan vel diskuteres. Jeg skal ikke si noe før jeg har prøvd det, men hva som er det beste spillet er vel forsåvidt ganske opp til hver enkelt.


Ja, du har rett.
  • 0
Mindre enn fem minutter inn i spillet og jeg er død. Elsker det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg holdt på å klatre nedover i sted og tenkte med meg selv at det aldri var et godt tegn i Souls-spillene når man dro lengre under bakken, men så kom jeg på at det aldri var bra å klatre oppover i et Souls-spill heller.. Så jeg stoppet opp og sto stille der jeg var. Det er trygt...helt til en varulv rundet hjørne! Shit..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Satser på å få kjøpt det i løpet av denne uken. Var på Elkjøp med noen gavekort, men de hadde ikke flere på lager. Forhåpentligvis har de fått inn noen nye nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Los
  • Los
Etter to uker og 23 timer og 20 minutter har jeg sett rulleteksten på Bloodborne første gang... Men det betyr ikke at jeg er ferdig med Bloodborne! Ikke enda
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Nice. Hvor lang playtime hadde du totalt, sånn ca?
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
23 timer og 20 minutter jeg mente jeg hadde brukt to uker, begynte på torsdag for to uker siden, og hadde en playtime på 23 timer og 20 minutter.

Det er uten noe særlig Chalice-spilling, og jeg har kikket meg litt rundt underveis
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!