Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bloodborne ~ Offisiell tråd ~


Siterer Los:
jeg mente jeg hadde brukt to uker, begynte på torsdag for to uker siden, og hadde en playtime på 23 timer og 20 minutter.


Ah, jeg skjønner. Selv er jeg ganske nøyaktig 25 timer inn, og har kommet til Spoiler:The One Reborn. Er det mye igjen av spillet da?
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Der er et område igjen akkurat hvor mye tid det tar er vanskelig å si, men det nærmer seg slutten.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ikke lenger, nei. Jaja, med det som akkurat har skjedd i spillet, så er jeg ikke overrasket.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Vel, da var det bestilt fra Gamezone. Skulle kanskje bestemt meg litt før, så hadde jeg kanskje fått det til helga, men akk. Blir mitt første skikkelige møte med From Software, så er ganske spent nå. Har bare prøvd èn time eller noe slikt av Demon Souls før, så håper jeg får litt sansen for de tidligere spillene til FS etter eller i løpet av Bloodborne.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Los
  • Los
Damn. Fant ut at jeg har gått glipp av hvertfall ett valgfritt område i spillet.. hehe. Sånn er det vel nesten alltid med første gjennomspilling, det er derfor man har NG+
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Etter to uker og 23 timer og 20 minutter har jeg sett rulleteksten på Bloodborne første gang... Men det betyr ikke at jeg er ferdig med Bloodborne! Ikke enda

Hvilken level er du på?
Jeg har vel spilt ca 20 timer, og er nok mange, mange timer unna rulleteksten.Tar meg god tid, og virkelig koser meg med Bloodborne.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Los:
det er derfor man har NG+


Hvordan fungerer egentlig NG+ i Bloodborne? Er det som i Dark Souls der man går direkte til NG+ etter sistebossen, eller kan man vente litt, slik som i Dark Souls II?
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Man får en siste cutscene, rulletekst også starter NG+ opp rett etter rulleteksten. Når den er ferdig starter den første cutscenen opp når man er på klinikken, og spillet starter
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Alright, takk for svaret. Gjelder å utforske så mye som mulig før man gir seg i kast med sistebossen, med andre ord.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har spilt mye Bloodborne denne uken hos en venn. Meget bra førsteintrykk. Hypen er stor!
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Har spillt i omtrent fire timer nå, men har ikke prøvd meg på Cleric Beast enda. Tar meg utrolig god tid, Yarnham er bare så utrolig atmosfærisk. Føler bare jeg må oppdage hver eneste krik og krok.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har spillt i omtrent fire timer nå, men har ikke prøvd meg på Cleric Beast enda. Tar meg utrolig god tid, Yarnham er bare så utrolig atmosfærisk. Føler bare jeg må oppdage hver eneste krik og krok.


Det er bra, første gjennomspilling er alltid den beste.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Rundet spillet i natt, jeg også. Tror jeg fikk med meg det aller meste før jeg gav meg i kast med sistebossen. Er allerede godt i gang med NG+, skal ha Platina-trofeet, slik som i alle andre Souls-spill. Ellers så gleder jeg meg til at youtubere som VaatiVidya og EpicNameBro skal pusle sammen loren. Det jeg har fått med meg er meget spennende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Aner ikke hvor vanskelig det var for dere andre, men føler meg litt stolt over å ha klart Darkbeast Paarl på første forsøk, med tanke på at det er mitt første From Software spill. Feel the satisfaction.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nice! Darkbeast Paarl var vel en av de bossene jeg slet aller mest med.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Nice! Darkbeast Paarl var vel en av de bossene jeg slet aller mest med.


Har stort sett klart bossene på første eller andre forsøk, men så vet ikke jeg om bossene i Bloodborne er generelt lettere enn de i Souls spillene heller da Har ikke tatt Vicar Amelia enda, og regner med det er neste del av storyen for å komme seg videre. Det er bare så drøyt mye annet å gjøre liksom.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Har ikke tatt Vicar Amelia enda

Det kan jo ta deg noen forsøk.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer thosol01:
Det kan jo ta deg noen forsøk.


Klarte det på første forsøk, selv om det var på hengende håret minst èn gang. Satt fast i et hjørne, og ble nesten kverka da. Men ellers gikk det ganske greit faktisk
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg syntes boksene i Bloodborne var litt på den lette siden. Ingen jeg satt skikkelig fast på før Cleric Beast NG+.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Cleric Beast NG+ er jo ingenting i forhold til Vicar Amelia på NG+. Hun har jo helt latterlig mye HP. Btw, er det noen her som har prøvd seg på Chalice Dungeons?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Den nye patchen gjorde virkelig underverker for lastetiden. Hadde virkelig ikke forventet at de skulle bli så kort som de ble.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Den følelsen når du er så nær med å ta en boss, men dør og mister alle blodekkoene dine.

Siterer Grallen:
Den nye patchen gjorde virkelig underverker for lastetiden. Hadde virkelig ikke forventet at de skulle bli så kort som de ble.


La merke til det samme.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Den følelsen når du er så nær med å ta en boss, men dør og mister alle blodekkoene dine.


Hvilken boss var det? Selv bruker jeg alltid å levle før jeg prøver meg på en boss, så slipper jeg stort sett slike ting
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer albaga en følelsen når du er så nær med å ta en boss, men dør og mister alle blodekkoene dine.

Hvilken boss var det? Selv bruker jeg alltid å levle før jeg prøver meg på en boss, så slipper jeg stort sett slike ting


Det er bossen som kan forgifte deg, ikke langt fra gamle Yhrnam. Stygg og slimete aktig. Burde kanskje ta tipset ditt da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Så jeg tok nettopp (Spoiler)Spoiler:den hekse bossen i den store skogen ved "store katedral" Til å være den nyeste følte jeg den var den enkleste. Nå skjønner jeg ikke hvor jeg skal da. Prøver å finne nye veier i skogen, men blir jo voldtatt av alle fiendene.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!