Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bloodborne ~ Offisiell tråd ~


Så, jeg plukket opp kjøpte nettopp "Old Hunters" dlcen, men jeg så ikke at den ble installert eller noe? Hvordan ser jeg at den har dukket opp i spillet mitt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Haha, nice. Gratulerer!


Takktakk! Hadde dritthøy puls når han hadde 20-15% HP igjen, så jeg ble utrolig lettet når jeg endelig tok han.

Siterer dark samus nemesis:
Vertebra farmingen i DS3 holder på å gjøre meg gal.


Prøvd å farme de PvP? Det er faktisk ikke så altfor gæærnt.

Siterer Crazy Kraken:
Så, jeg plukket opp kjøpte nettopp "Old Hunters" dlcen, men jeg så ikke at den ble installert eller noe? Hvordan ser jeg at den har dukket opp i spillet mitt?


Om du har tatt Vicar Amelia, så kan du plukke opp en ny item i Hunter's Dream som heter Eye of a Blood-Drunk Hunter.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Om du har tatt Vicar Amelia, så kan du plukke opp en ny item i Hunter's Dream som heter Eye of a Blood-Drunk Hunter.


Åja, takk!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har kommet så vidt i gang, klarte andre bossen for et par timer siden... Klarte han på andre forsøk, så gikk mye lettere enn Cleric Beast. Hadde helt vilt høy puls det siste minuttet når han blir varulv... Father Gascoigne er vel faktisk en av de vanskeligste bossene for enkelte. Spillestilen og buildene som sikkert gjør at det varierer såpass hvem man synes er vanskelige.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Har kommet så vidt i gang, klarte andre bossen for et par timer siden... Klarte han på andre forsøk, så gikk mye lettere enn Cleric Beast. Hadde helt vilt høy puls det siste minuttet når han blir varulv... Father Gascoigne er vel faktisk en av de vanskeligste bossene for enkelte. Spillestilen og buildene som sikkert gjør at det varierer såpass hvem man synes er vanskelige.


Wow! For meg var det helt omvendt. Cleric Beast tok jeg ganske greit, men Father Gascoigne sleit jeg latterlig mye på.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Tror nok det er flere som har det som deg en omvendt, brukte kanskje 5 forsøk på Cleric Beast. Men må nevne at jeg surra rundt for å gjøre alt, så var i level 22 når jeg prøvde meg på Father Gascoigne.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Grallen:
Takktakk! Hadde dritthøy puls når han hadde 20-15% HP igjen, så jeg ble utrolig lettet når jeg endelig tok han.


Haha, kjenner meg igjen der, ja. Hadde helt tomt for blood vials første gang jeg klarte ham. Så jeg holdt på de siste 15-10% med ingen måter å helbrede meg på. Det var intenst det.

Siterer Grallen:
Prøvd å farme de PvP? Det er faktisk ikke så altfor gæærnt.


Yeah. Støter enten bare på gank-squads eller folk som er bedre enn meg. Så føler det nesten er like greit å få tak i dem ved å knerte skeetons. Var faktisk veldig heldig i går. Fikk mellom 7-10 i løpet av tre timer...Nå mangler jeg fem stykker, så er platina i boks.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kan umulig være sunt de siste sekundene av hver boss fight...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Sliter på Blood Starved Beast, ikke ekstremt, men nok til at han tar meg omtrentlig når han er rundt 15%hp. Er i level 27, og det holder i massevis, så må bare gå full beastmode I guess!Det skal bli deilig å drepe han.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Sliter på Blood Starved Beast, ikke ekstremt, men nok til at han tar meg omtrentlig når han er rundt 15%hp. Er i level 27, og det holder i massevis, så må bare gå full beastmode I guess!Det skal bli deilig å drepe han.


Prøv å holde deg bak han, der kan han nesten ikke treffe deg. Men det er selvsagt ikke bare-bare, så aggresiv som han er på slutten av kampen + poison build-up. Har du prøvd fire paper? Det pleier å gjøre susen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Er på de tre dudsa fra Yharnam. Virker overkommelig, klarte det nesten på første forsøk. Er i level 50 alt sååååå...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Er på de tre dudsa fra Yharnam.


De sitter jeg fast på nå også. Pleier somoftest å greie de på første forsøket på hver gjennomspilling, men nå har jeg møtt en vegg eller noe, får det ikke til.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Aiai! Fikk Skikkelig lyst til å spille BBorne igjen når jeg leser tråden
  • 0
Siterer Jokernord:
Aiai! Fikk Skikkelig lyst til å spille BBorne igjen når jeg leser tråden


Hehe, forstår jeg godt!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Har bestemt meg for å ta alle bossene i den gjennomspillingen jeg driver med nå, istedet for bare de obligatoriske, slik jeg har gjort det på de forrige gjennomspillingene. Har helt glemt hvor jævlig Martyr Logarius er.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har nå omsider startet Bloodborne playthroughen min etter et par år med mye om og men. Viste seg at jeg likte det så snart jeg kom meg litt i gang og fikk vent meg til det. Har bare dødd en gang (de bjørn/ulv greiene på broen tok meg fra hver sin side slik at jeg ble skinken i en noe hårete sandwich).

Cleric Beast kom ganske overraskende på men heldigvis var han veldig lett å lese så jeg tok han på første forsøk. Eneste problemet var at han hadde latterlig mye liv (eller så gjorde jeg noe feil) fikk nesten Final Fantasy vibber når jeg dasket han med stokken min i evigheter og bare gjrode minimal innvirkning på helsebaren.

Tenker dog jeg begynner å dø en del mer når jeg kommer videre, er jo tross alt bare den første bossen og jeg må si at starten på Bloodborne er en del mer vrien en andre Soulsborne-spill (selv om jeg bare døde en gang har jeg gått med litt høye skuldre hele veien)
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Var ng3+ da Old Hunters kom, mest brutale jeg har spilt.. Nytter ikke lvle heller..
  • 0
*derp*
Merket akkurat at jeg skrev "et par år", men det er vel litt voldsomt siden spillet kom ut i fjor hvis jeg ikke tar feil. *derp*
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Noen som fortsatt spiller? Kunne trengt litt hjelp med Lady Maria..
  • 0
Siterer Jokernord:
Noen som fortsatt spiller? Kunne trengt litt hjelp med Lady Maria..


Jeg spiller det enda, men har ikke kommet til Lady Maria enda. Kjøpte DLCen før sommerferien, men har ikke hatt tid til å spille det enda. Beklager!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Jokernord:Noen som fortsatt spiller? Kunne trengt litt hjelp med Lady Maria..

Jeg spiller det enda, men har ikke kommet til Lady Maria enda. Kjøpte DLCen før sommerferien, men har ikke hatt tid til å spille det enda. Beklager!


Den er grei, du har mye moro i vente
  • 0
Siterer Jokernord:
Den er grei, du har mye moro i vente


Jeg gleder meg! Prøver å slite meg gjennom DS2 før jeg går tilbake til Bloodborne
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Jokernord en er grei, du har mye moro i vente

Jeg gleder meg! Prøver å slite meg gjennom DS2 før jeg går tilbake til Bloodborne


På ps3 eller 4?
  • 0
Siterer Jokernord:
På ps3 eller 4?


På PS3. Kjøpte det da det kom ut, men har liksom ikke klart å fullføre det enda...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
*derp*
Merket akkurat at jeg skrev "et par år", men det er vel litt voldsomt siden spillet kom ut i fjor hvis jeg ikke tar feil. *derp*


Overdrivelse er vi vant med...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!