Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Star Wars Battlefront ~ Offisiell tråd ~


Spillet alle Star Wars-fans har ventet på er endelig på vei. Star Wars Battlefront 3, eller Star Wars Battlefront som det egentlig heter, har endelig fått sin første trailer som viser gameplay for spillet. Traileren kan sees her.

Spillet skal etter planen utgis 17. november 2015, altså en knapp måned før den like etterlengtede filmen Star Wars: The Force Awakens kommer på kinoer rundt om i verden. Spillet er denne gangen produsert av DICE, etter at EA tilbake i 2013 fikk enerett til å produsere Star Wars-spill.

Utviklerne har sagt at de, ettersom de ikke har koden til forgjengerne, skal bygge spillet opp fra bunnen av, etter hvordan de selv vil at spillet skal være. Forhåpentligvis betyr ikke det at de går alt for langt vekk fra kjernen i forgjengerne. Ettersom de fleste i utviklerstudioet trolig har spilt en av forgjengerne før, og trolig også er Star Wars-fans, så tviler jeg personlig på at det går alt for langt vekk fra forgjengerne.

Er det noe vi derimot kan ta nærmest som en selvfølge, så er det at vi vil få et utrolig pent spill, hvor det tekniske bør være i orden. DICE, som produsentene av Battlefield-serien, har en del erfaring innenfor sjangeren. DICE har naturligvis også fått tilgang på alt av modeller de kan drømme om, slik at vi vil få se nøyaktige modeller av de forskjellige kjøretøyene, våpnene og personene som vi er kjent med.

Det har også blitt annonsert at såkalte heroes (og villains) gjør sin retur, altså at man kan spille som utvalgte kjente karakterer fra filmene. Det har ikke blitt sluppet noen liste, ei heller hvordan man få spilt som disse i kampene, men mer informasjon kommer nok om det etterhvert. Forhåpentligvis får vi en aldri så liten retur av heroes vs villains-killfesten på Tatooine, slik som i Star Wars Battlefront 2.

Av andre ting, så håper at de både involverer settinger fra den kommende filmen, samt settinger fra begge forgjengerne. Jo mer jo bedre. Ellers håper jeg at klassiske spillmoduser som Galactic Conquest gjør sin retur, og at jeg dermed kan ta over galaksen som CIS. Ingenting ville tilfredsstilt meg mer.

Inntil mer informasjon kommer ut, så kan vi bare drømme om hvor fantastisk det kan bli.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Heldig førstepost!.

Jeg husker ikke hvilke av de forrige Battlefront spillene jeg spilte en da jeg var mindre(troe det var toern), men husker jeg koste meg så sykt. Så gleder meg utrolig mye. Også i tillegg til at jeg elsker filmene. Bortsett fra prequelsene.

The hype is real and the force is strong. Håper vi får se mer på E3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Heldig førstepost!.


Jeg håper du mener herlig, for jeg ser ikke hvilken del som var så utrolig heldig, utenom at ingen kom meg i forkjøpet av en eller annen grunn.

Siterer albaga:
Jeg husker ikke hvilke av de forrige Battlefront spillene jeg spilte en da jeg var mindre(troe det var toern), men husker jeg koste meg så sykt. Så gleder meg utrolig mye.


Jeg spilte 2 selv, har det liggende her enda. Klassiker. Plukker det opp en sjelden gang for nostalgiens skyld.

Siterer albaga:
Også i tillegg til at jeg elsker filmene. Bortsett fra prequelsene.


Prequelsa får litt ufortjent mye kritikk for å være ærlig. Jeg kan gå med på at Phantom Menace er ganske kjedelig, da spesifikt pga. at det blir brukt for mye tid på Tatooine uten at noe skjer, men ellers er de ikke så ille.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg håper du mener herlig, for jeg ser ikke hvilken del som var så utrolig heldig, utenom at ingen kom meg i forkjøpet av en eller annen grunn.


Ja, sorry. Sånt skjer når man skriver på mobilen, haha.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg spilte 2 selv, har det liggende her enda. Klassiker. Plukker det opp en sjelden gang for nostalgiens skyld


Misunner deg. Hadde vært greit å ha den i samlingen. Å fant forresten ut at det var toern jeg spilte, ja.

Siterer The Cookiemonster:
Prequelsa får litt ufortjent mye kritikk for å være ærlig. Jeg kan gå med på at Phantom Menace er ganske kjedelig, da spesifikt pga. at det blir brukt for mye tid på Tatooine uten at noe skjer, men ellers er de ikke så ille.


Jeg skjønner hva du mener. Altså jeg synes ikke de er dårlige, men som du sier.....kjedelig. Spesielt Phantom Menace. Tatooine delen var faktisk ikke så kjedelig, tho. Etter min mening.

Hvis jeg skulle ha valgt en favoritt film av alle tre hadde det nok vært Revenge Of The Sith. Mest fordi jeg likte noen av scenene med Anakin.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
En flott førstepost Kake!

Siterer The Cookiemonster:
Jeg spilte 2 selv, har det liggende her enda. Klassiker. Plukker det opp en sjelden gang for nostalgiens skyld.


Der gjør vi akkurat det samme. Med jevne mellomrom plukkes dette opp for å nytes, ofte rundt samme tid som jeg ser alle Star Wars filmene på nytt.

Siterer albaga:
The hype is real and the force is strong. Håper vi får se mer på E3.


Etter den trailern i dag, så er hypen så ekstremt real! E3 må vise mer, for ellers ser jeg ikke hvordan jeg skal klare å vente helt til november, uten litte granne påfyll.
  • 0
Siterer albaga:
Ja, sorry. Sånt skjer når man skriver på mobilen, haha.


Tenkte meg at det var en feil.

Siterer albaga:
Misunner deg. Hadde vært greit å ha den i samlingen. Å fant forresten ut at det var toern jeg spilte, ja.


Ah. Går sikkert an å få tak i SWBF2 hvis du gidder å lete.

Siterer albaga:
Tatooine delen var faktisk ikke så kjedelig, tho.


U wot m8, det er jo i den delen at filmen nærmest står stille, og ingenting skjer på rundt en halvtime.

Siterer albaga:
Hvis jeg skulle ha valgt en favoritt film av alle tre hadde det nok vært Revenge Of The Sith. Mest fordi jeg likte noen av scenene med Anakin.


Er enig der.

Siterer ElGamer:
En flott førstepost Kake!


Danke.

Siterer ElGamer:
Der gjør vi akkurat det samme. Med jevne mellomrom plukkes dette opp for å nytes, ofte rundt samme tid som jeg ser alle Star Wars filmene på nytt.


Liker å plukke det opp for å kjøre kaoskamp med heroes mot villains selv. Jeg er som regel villain.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Liker å plukke det opp for å kjøre kaoskamp med heroes mot villains selv. Jeg er som regel villain.


Det er så gøy det, og hvem er vel ikke villain?
  • 0
Siterer ElGamer:
Det er så gøy det, og hvem er vel ikke villain?


Må ha litt powah vettu.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Må ha litt powah vettu.


Feel the powah of tha dark side!
  • 0
Siterer ElGamer:
Feel the powah of tha dark side!


The force is strong in this one.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har gode minner med Battlefront 2 på Xbox. Håper virkelig dette blir bra (noe jeg tror det vil uansett)! Gleder meg!
  • 0
Det var ikke særlig med aktivitet i den gamle tråden, så jeg stengte den og gjorde denne offisiell. You're welcome.

Spilte en del Battlefront 2 hos noen kompiser og har mange gode minner fra det. Dog begynner det å bli uhyre lenge siden, så et nytt spill ser jeg veldig frem til. Håper bare det får nok innhold, så vi slipper å vente på DLC'er i det vide og det brede.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Det var ikke særlig med aktivitet i den gamle tråden, så jeg stengte den og gjorde denne offisiell. You're welcome.


Danke. Søkte opp for å se om det var andre tråder, men da de var å regne som utdaterte så lagde jeg like så godt en ny, oppdatert en.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Håper bare det får nok innhold, så vi slipper å vente på DLC'er i det vide og det brede.


Når du nevner det så er du inne på noe der. Forhåpentligvis vet de bedre enn å ødelegge totalt for seg selv med å gjøre noe som det der.
  • 0
To dager igjen til betaen åpner. Er folk veldig gira, eller som meg, i større grad skeptisk?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
To dager igjen til betaen åpner. Er folk veldig gira, eller som meg, i større grad skeptisk?


Jeg prøver å ikke ha noen forventing eller skepsis. Men jeg gleder meg til å prøve det, for det ser griselekkert ut
  • 0
Betaen blir deres sjanse til å overbevise meg, ettersom jeg har fått mindre og mindre interesse for spillet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ser fram til betaen. Satser på at jeg ikke blir skuffet.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Wow, spillet er griselekkert, Jeg innser at skytespill er ikke helt noe jeg er god til, får bruke dagene på å legge meg i hardtrening, men hittill lover det veldig godt
  • 0
Laster ned betaen nå. Avhengig om jeg liker den eller ikke, avgjør også om jeg kjøper spillet i det hele tatt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vel, spillet er så absolutt grisepent og har en god flyt. Drop Zone var svært intenst og underholdene, men med en gang et lag fikk et poengovertak så leava hele motstanderlaget. Ikke veldig interessant å spille 8v3 i fire matcher på rad. Walker Assault var veldig meh. Bare kaos med kjøretøy og kanontårn som dreper deg bare du stikker ut nesa di der du blir pressa ned i trange grøfter og korridorer. Synes det er litt merkelig at det er nettopp disse spillmodusene de velger å vise frem når både Supremacy og Blast kan virke mer interessant og nybegynnervenlig.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg var litt skeptisk i starten, men når jeg kom inn i det ble jeg veldig fornøyd. Jeg fant også ut at 3. personskamera var min greie. Jeg er rett og slett ikke god nok i online FPSer til å holde følge i 1. person, men i 3. får jeg litt mer overblikk og føler jeg får det til bedre.

De to tingene som irriterte meg mest var små ting. En var at skipene er pick-ups og at du plutselig bare er i luften. Skulle ønske man kunne hoppe inn i skipene og fly av gårde, eller at man plukket opp en power-up også spawnet man som pilot og kunne hoppe inn i skipet.

Det andre var mangelen på Imperial musikk.. Hvor er Imperial March når man leder som Imperials? Det kan jo være at det kommer med i spillet
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Det andre var mangelen på Imperial musikk.. Hvor er Imperial March når man leder som Imperials? Det kan jo være at det kommer med i spillet


Den spilte flere ganger under Walker Assault hvertfall
  • 0
Prøvde noen få runder i betaen. Helt klart ikke min greie, Star Wars er kult og alt det der, men slettet betaen og kommer neppe til å kjøpe spillet.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vet ikke hva jeg skal si om det jeg har prøvd av Battlefront så langt. Må jo si at som skytespill kan jeg virkelig ikke klage på noen som helst måte. Men samtidig føler jeg ikke at jeg kan kalle det for et Battlefront spill.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!