Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Flere som er hekta på Fat Princess: PoC?


Lastet ned Fat Princess: Piece of Cake på Vita fordi det var gratis og har blitt helt hekta. Det er ikke det mest originale gameplayet, men utrolig enkelt å pick up and play. Det finnes på iOS og Android også, men der er det jo ikke troooophies!

Noen som har testa? Tanker?
Long live the Vita!
  • 0
Lastet det ned, men jeg synes ikke det var så bra.
  • 0
Jeg synes originalspillet så gøy ut, så hvis det er samme konseptet, kan det vel ikke være dårligere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Likte godt originalspillet, men dette er mer en dungeon crawler ikkesant og ikke et strategispill?
Visste ikke at det var på iOS, må kanskje sjekke det ut.
  • 0
Siterer projecthammer:
Likte godt originalspillet, men dette er mer en dungeon crawler ikkesant og ikke et strategispill?
Visste ikke at det var på iOS, må kanskje sjekke det ut.


Det er et match 3-type spill blandet med turn based combat. Høres ufattelig kjedelig ut merker jeg mens jeg skriver det, men jeg digger det. Siden det er gratis anbefaler jeg folk å sjekke det ut.

Har også hørt at man kan unlocke originalspillet hvis man kommer langt nok i dette. Vet likevel ikke om dette gjelder overalt. Kanskje det er en USA-greie.
Long live the Vita!
  • 0
Siterer asshole:
Det er et match 3-type spill blandet med turn based combat


Da høres det ganske annerledes ut fra originalen, men det betyr jo ikke at det er dårlig likevel.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Da høres det ganske annerledes ut fra originalen, men det betyr jo ikke at det er dårlig likevel.


Helt annen type spill, ja ;) Jeg spilte aldri det første, men digger dette. Mye underholdning til 0 kr. Hvis man ikke lar seg friste til å kjøpe innhold da.
Long live the Vita!
  • 0
Det er kult å game mens du ser på ting!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!