Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Killing Floor 2


Tripwire Interactive er tilbake ( Early Access as we speak) med oppfølgeren til suksesspillet Killing Floor.
Med andre ord er det på tide å ta livet av enda flere Zeds, enkelte mer aggressive enn noen gang...

Killing Floor 2 tilbyr mer gore, flere våpen, flere klasser, flere fiender, melee combat ++
Siden spiller kun er i EA akkurat nå, tilbyr de 4 maps, 1 boss, 4 klasser med kun et par basic våpen + noen få ekstra per klasse).
Og selvsagt ser det *BEEP* mye finere enn KF1, logisk nok.


Noen andre som spiller og har noen meninger så langt?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
  • HeXy
  • HeXy
kjøpt det og prøvd det men pcen min er ikke sterk nok til å spille det så jeg fikk et ok syn over hva det hadde. selv om jeg alt vet hvor mye dette spille har og tilby og kommer til å få iløpet av tiden.

jeg er Blodfan av Killing Floor så alt med det nye så langt virker Meget låvende ~
- - - - - - - - - - - - - - Insanity. It's what makes an Artist Unique- - - - - - - - - - - - - - -
  • 0
Selv har jeg nå spilt i 7.2 timer, og rukket å få med meg litt fights.
Er veldig fornøyd med selve gameplayet og det grafiske uttrykket. Skifte av våpen og bruk av våpen fungerer rimelig likt som i KF, med mulighet for å skifte modus på våpnene samt alternative fire. Dette liker jeg.
Er ikke helt fan av interfacet og interaksjonen i startmenyen og valg av servere, men dette regner jeg med blir forandret jo mer innhold de får klargjort.
Er iallefall veldig fornøyd med spillet til at det er i Early Access!
Nå skal det sies at jeg har skrudd det meste av videoinnstillinger på low, så jeg får ikke helt med meg hvor detaljert spillet faktisk er.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!