Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Er dette det vakreste spillet noensinne?


The Witcher 3...
Alle snakker om downgrades, men spør du meg er dette fremdeles det grafisk fineste spillet som finnes i dag.

Hva synes dere?
Sjekk ut denne videoen og gjør opp en egen mening
https://www.youtube.com/watch?v=LwhPvVVC1Kk
  • 0
Jo, det er nok et av de vakreste spillene atm, men det kommer jo alltid nye. Så vil ikke ta så lang tid før det kommer et som er vakrere.

Jeg spiller det på PS4, og tviler på at det er i nærheten av så vakkert som det er på PC, men er greit nok. Jeg er fornøyd.
  • 0
Definitivt et av dem. At noen i det hele tatt kan klare å prestere å klage på grafikken i dette spillet, gir meg mageknip.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Som en av de som kjører spillet med alt på Ultra på PC, så må jeg så absolutt få påstå at det er det vakreste spillet jeg har spilt. Hender ofte jeg stopper opp bare for å måpe litt mot skjermen før jeg fortsetter med hva jeg enn driver med.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er unektelig vakkert. Hadde vært kult om jeg hadde en god pc som kunne kjørt det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!