Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Splatoon-tråden (Wii U & Switch)


Siterer stikox93:
Noen som har prøvd ut Paintbrushen? I såfall hvordan er den å spille med? Er litt opptatt med flytting


Hvis du mener inkbrushen, så dekker den et ganske lite område, men man løper utrolig fort. Jeg har sett mange som har fått mange poeng med den, men selv tror jeg ikke den hadde vært noe for meg.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Hvis du mener inkbrushen, så dekker den et ganske lite område, men man løper utrolig fort. Jeg har sett mange som har fått mange poeng med den, men selv tror jeg ikke den hadde vært noe for meg.


Inkbrush var det den het ja! haha utrolig mye fascinerende våpen man kan få. Får se om den faller i smak. NES Zapperen syns jeg var utrolig god, den liker jeg
  • 0
Siterer stikox93:
Inkbrush var det den het ja! haha utrolig mye fascinerende våpen man kan få. Får se om den faller i smak. NES Zapperen syns jeg var utrolig god, den liker jeg


Jeg bruker ene og alene maskingevær, men mulig jeg kanskje skal prøve meg på sniper en eller annen gang. Rullene klarer jeg rett og slett ikke å bruke for å ta ut andre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Jeg bruker ene og alene maskingevær, men mulig jeg kanskje skal prøve meg på sniper en eller annen gang. Rullene klarer jeg rett og slett ikke å bruke for å ta ut andre.


Jeg liker rulla, den er god til å få store mengder maling på et området, utrolig gøy å rulle over fiender som står med ryggen til, men den er ikke grei i close combat
  • 0
Siterer stikox93:
Jeg liker rulla, den er god til å få store mengder maling på et området, utrolig gøy å rulle over fiender som står med ryggen til, men den er ikke grei i close combat


Jeg ser fordelene med rulla. Den er nok mer effektiv til å male, men til å slå ut andre, er den vrien. Den er jo ekstremt effektiv på nært hold, men det er lett å utdistansere rullerne når man har sniper eller maskingevær. Også når man står på en høyde. Men de som er gode kan ta hvem som helst ved å snike seg innpå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
fikk prøvd ut malekosten i dag, jeg syns den var artig. Utrolig kjapp, man kan lett male mye fort, men håpløs å drepe fiender med
  • 0
Siterer stikox93:
fikk prøvd ut malekosten i dag, jeg syns den var artig. Utrolig kjapp, man kan lett male mye fort, men håpløs å drepe fiender med


Kan forestille meg at det er vanskelig å gjemme seg i sitt eget blekk også, siden man bare lager en tynn stripe. Jeg har utrolig nok sett mange som har brukt den med suksess.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Kan forestille meg at det er vanskelig å gjemme seg i sitt eget blekk også, siden man bare lager en tynn stripe. Jeg har utrolig nok sett mange som har brukt den med suksess.


Det var ikke enkelt nei, jeg føler at Inkbrush skapte litt "speed" inn i spillet, et lag med bare Inkbrush kunne bevegd seg så raskt frem og tilbake at det er skummelt
  • 0
Splatoon er skikkelig bra syns jeg. Ganske avhengighetsskapende, og med mye dybde i spillestiler. Jeg synes likevel det mangler flerspillermoduser.

Hvilke våpen bruker dere mest? Synes det ser ut som om det er ganske god variasjon i hva folk online liker å bruke. Bruker for det meste splattershot pro selv God range og grei til å spre ink med.

Lagt til 2015-06-08 17:30:
Siterer remote:
Hvilke abilities foretrekker dere?

Ser det er sykt mange av disse som man kan kombinere, men har ikke helt giddet å sette meg inn i det. Men skal gjøre det før eller senere. Tror jeg har defense og ink resistance.
Så det var noen online som hadde flere klær som gjorde at de beveget seg kjemperaskt i ink. Det så ut som en veldig god ability å ha.
  • 0
Siterer projecthammer:
Jeg synes likevel det mangler flerspillermoduser.


De kommer jo med flere, så blir spennende å se.

Siterer projecthammer:
Hvilke våpen bruker dere mest?


Maskingevær. Liker den med god range, så man kan bruke det til sin fordel og ta andre når de ikke kan nå deg. Har ikke kommet til level 20 ennå, så ikke prøvd alle.

Siterer projecthammer:
Ser det er sykt mange av disse som man kan kombinere, men har ikke helt giddet å sette meg inn i det. Men skal gjøre det før eller senere. Tror jeg har defense og ink resistance.
Så det var noen online som hadde flere klær som gjorde at de beveget seg kjemperaskt i ink. Det så ut som en veldig god ability å ha.


Selv liker jeg å ha mye blekk, så foretrekker det som sparer på det, samt at man kan lade opp fortere som blekksprut. Det er imidlertid et herk å få de egenskapene man ønsker seg, men man må bare prøve igjen og igjen til man får en bra combo. Når man spiller ranked kan det også være bra med litt andre egenskaper.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Paintbrush var egentlig litt skuffende, hadde forventet (eller mest håpt) den skulle være bedre.
Er som en raskere, men mindre roller som gir mindre skade.

Brukte først mye roller, men har nå stort sett gått over til Aerospray RG (men inkstrike ) Sniper har jeg prøvd, men klarer ikke å bli god med den.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Ny bane kommer i morgen visstnok, en av banene fra single player modusen
  • 0
Siterer Worst Username Ever:
Brukte først mye roller, men har nå stort sett gått over til Aerospray RG (men inkstrike


Det våpenet må man være i level 20 for å ha? Jeg tror jeg har sett mange med det og alle i høy level, hvis jeg tenker på riktig våpen nå.

Siterer stikox93:
Ny bane kommer i morgen visstnok, en av banene fra single player modusen


Kjente den igjen med en gang. Tok litt tid å kjenne den, men etter å ha gjort det, synes jeg den er bra. Rollerne har en stor fordel på den banen siden det er så store flater. Har sett folk få 15-1600 poeng i Turf War.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Multiplayer er gøy, men det er alltid noen spillere som gjemmer seg og bruker Aerospray RG og Kraken hele tiden
  • 0
Noen som fortsatt spiller dette? Er selv kun i level 18 og har igjen en god del i singleplayer.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Begynner å bli et par uker siden, multiplayeren gir meg ikke så mye som jeg skulle ønske. Singleplayeren har jeg ikke rørt, kanskje verdt å prøve.
''eh'' - Link
  • 0
Singleplayeren er veldig lett, men den går fast-paced og er underholdende nok.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har det kommet noe nytt siden sist?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Har det kommet noe nytt siden sist?

Jeg vet ikke om du fikk det med deg, men det kommer en større oppdatering ganske snart. Her; http://www.gamereactor.no/nyheter/336943/Splatoon+f%E5r+stor
+oppdatering+6.+august/#1129233


Jeg er spent på Private Match!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Jeg vet ikke om du fikk det med deg, men det kommer en større oppdatering ganske snart. Her; http://www.gamereactor.no/nyheter/336943/Splatoon+f%E5r+stor


Nei, har ikke sett det, men takk!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Denne tråden passer også for Splatoon 2.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Fikk ikke spilt demoen i dag, men noen som gjorde det?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ååå Splatoon jeg hadde nesten glemt hvor fantastisk moro du er. Dette var akkurat like gøy som da jeg først spilte Testfire til første spillet i 2015. Jeg gleder meg til sommeren nå ja.
  • 0
Siterer stikox93:
Ååå Splatoon jeg hadde nesten glemt hvor fantastisk moro du er. Dette var akkurat like gøy som da jeg først spilte Testfire til første spillet i 2015. Jeg gleder meg til sommeren nå ja.


Kunne ikke kjenne så stor forskjell på gameplayet. Gjorde du det? Uansett avhenger mye på hvor mye nytt som kommer i det endelige spillet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
If it ain't broke. don't fix it. Gameplayet var jo for det meste det samme, irriterte meg hvordan de hadde flyttet på hoppeknappen, hver gang jeg skulle hoppe så kom kartet opp.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!