Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Super Mario Galaxy Tråden


Kjøpte det på fredag Drit fet spill mye bedere en super mario 64.
Men jeg har 25 stjener dere da?
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
lol jeg har runda hele pokkers spillet
Stolt medlem av : C!pptonyboy og D!ctatoz Gjengen, som RDB fåreslo!
  • 0
wow så fort,er imponert
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
Fikk meg det i går det eier har bare 15 stjerner enda men det er kjempe morro ^^
God Jul!i!i!i! :D:D
  • 0
Yey, fikk meg SMG på fredag, runnet det da jeg sto opp idag morges. Veldig gøyalt spill.
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Yey, fikk meg SMG på fredag, runnet det da jeg sto opp idag morges. Veldig gøyalt spill.


Runna du det så fort , imponert!
Gleder meg til jeg får det!
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
Åhhh, bursdagslag imorgen, håper jeg får det da!!!
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
har dere hørt om det nye mario?

ikke??

da var det vel bare meg som drømte
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Har faktisk fått 62 stjerner, så er litt over halveis
  • 0
Dette spillet er genialt. Fantastisk styring og grafikk. Jeg elsker dette spillet. Alle med Wii, kjøp dette. Alle som ikke har Wii, kjøp Wii og Super Mario Galaxy.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg har 74 stjerner Jeg gidder ikke å rushe gjennom spillet... Her skal det nytes!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer kEv_91:
Jeg har 74 stjerner Jeg gidder ikke å rushe gjennom spillet... Her skal det nytes!


Hater deg.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Skal ned på butikken imorgen og skaffe meg dette spillet
  • 0
Siterer LuXe:
Skal ned på butikken imorgen og skaffe meg dette spillet


u r goan haf wevy gud tym
  • 0
Faen, dette er noe av d beste evr! BTW 34 stjerner
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Ok, sitter med spillet nå. Skal starte opp nå og fortelle hva jeg så langt synes senere. Muligens en anmeldelse.
  • 0
Siterer LuXe:
Ok, sitter med spillet nå. Skal starte opp nå og fortelle hva jeg så langt synes senere. Muligens en anmeldelse.


Kult ..og enjoy!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Damn, er mektig imponert her. Var litt forvirret i begynnelsen i og med at alt var så "merkelig" i den forstand av at det ikke er en tradisjonell plattformer. Haha, klarte å drepe meg selv 4 ganger på det første svarte hullet i forsøk på å hente starbits fra diverse kroker. Etter en stund satt det dog utrolig godt, og nå føles det som om jeg alltid har spillt slike spill. Hoppene sitter, selv om kameraet til tider kan kleie litt... Men dette er slikt en er villig til å overse med et så flott spill som dette
  • 0
Siterer LuXe:
Damn, er mektig imponert her. Var litt forvirret i begynnelsen i og med at alt var så "merkelig" i den forstand av at det ikke er en tradisjonell plattformer. Haha, klarte å drepe meg selv 4 ganger på det første svarte hullet i forsøk på å hente starbits fra diverse kroker. Etter en stund satt det dog utrolig godt, og nå føles det som om jeg alltid har spillt slike spill. Hoppene sitter, selv om kameraet til tider kan kleie litt... Men dette er slikt en er villig til å overse med et så flott spill som dette


Hehe, du er ikke alene. Plumpa utfor og ned i det første svarte hullet selv, et par ganger. Kontrollen kan bli veldig forvirrende med engang, når du går oppned. Men disse starbitsene i krokende kan du jo plukka opp med pekeren. Enig i at kameraet kan bli litt "klumsete" enang iblandt, men som du sa; Det overser man
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
1ups finnes det ihvertfall mange av, haha

Da skjønner en ganske fort at en del av dette spillet er rettet på casual-gamers eller nye gamere.
  • 0
Siterer LuXe:
1ups finnes det ihvertfall mange av, haha

Da skjønner en ganske fort at en del av dette spillet er rettet på casual-gamers eller nye gamere.


Hehe, ja. Men du vil finne mye mer utfordring hvis alle 121 stjernene er målet ditt. Første del opp til prinsessa burde gå ganske glatt hvis du har spilt mye før. Men de siste stjernene blir veldig vanskelige etterhvert.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Vel, da tar jeg kvelden og sier meg fornøyd med 25 stjerner på en go
  • 0
Heh, synes Galaxy var et helt ekstremt LETT spill... På det værste har jeg dødd 7 ganger på en bane, en surf på MantaRay bane, som er vanskeligere enn den første. Sisteboss er så latterlig lett at jeg brukte 3 minutt, 1 av dem gikk med på video snuttene.
Klarte å skaffe 111 stjerner på 5 dager. Nå orker jeg ikke mer, fordi spillet bare består av "Samle 100 mynter" verdener, noe som er drittkjedelig.
Jaja, Supert spill!
Square Enix.
  • 0
Siterer LuXe:
1ups finnes det ihvertfall mange av, haha.


Du får jo alltid 5 1ups når du starter spiller hos mail-toaden
"Objection!"
  • 0
Siterer Zechez:
Heh, synes Galaxy var et helt ekstremt LETT spill... På det værste har jeg dødd 7 ganger på en bane, en surf på MantaRay bane, som er vanskeligere enn den første. Sisteboss er så latterlig lett at jeg brukte 3 minutt, 1 av dem gikk med på video snuttene.
Klarte å skaffe 111 stjerner på 5 dager. Nå orker jeg ikke mer, fordi spillet bare består av "Samle 100 mynter" verdener, noe som er drittkjedelig.
Jaja, Supert spill!


gratulerer med rundinga iallefall

hva ville du gitt det på en skala fra 1 til 10 ?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!