Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Super Mario Galaxy Tråden


10!
Square Enix.
  • 0
Ny video å Gametrailers som viser glitches og secrets på Super Mario Galaxy! Spoiler på slutten av filmen..
  • 0
hva er det som er bra med galaxy egentlig? jeg har litt lyst til å plukke det opp men er ikke helt overbevist ennå. synest det ser ut som mario 64 med mye bedre grafikk og mindre gravitasjon. noen som kan si hva det er som gjør spillet så bra?
  • 0
Siterer Hl2 fan:
hva er det som er bra med galaxy egentlig? jeg har litt lyst til å plukke det opp men er ikke helt overbevist ennå. synest det ser ut som mario 64 med mye bedre grafikk og mindre gravitasjon. noen som kan si hva det er som gjør spillet så bra?


Dritmorsomt, enkelt og greit. Kontrollen er perfekt, og de mange levelene er veldig godt designa, og har dermed en stor utforskningsglede ved seg.

Lagt til 2007-12-10 21:14:
Har du Wii, forresten?
  • 0
er det et spill man runner flere ganger eller er det bare en gang og så er det glemt?
  • 0
Siterer Hl2 fan:
er det et spill man runner flere ganger eller er det bare en gang og så er det glemt?


Har så godt som gått igjennom det to ganger, med like stor underholdningsfaktor vær gang. Etter du får 120 stjerner skjer det noe spessielt, og hvis du får 120 stjerner igjen med den nye saken du åpnet, så har du muligheten til å fange 1 siste stjerne, altså 121.
Jeg er godt igang med 3'de gjennomkjøring, og har det fortsatt kjempe gøy!

Men dette er meg, da.. Jeg er Mario-fan.

Lagt til 2007-12-10 21:21:
Etter du har fått alle stjernene på en bruker, har du selvølgelig også muligheten til å gå fritt rundt.
Er alltid morro og gå til galakser du liker, og f.eks banke en boss du syntes er kul osv.

For min del har spillet hatt god holdbarhet.
  • 0
ok. kanskje jeg skal gi det en sjanse da
  • 0
Siterer Hl2 fan:
ok. kanskje jeg skal gi det en sjanse da


Men har du Wii?
  • 0
Siterer Hl2 fan:
ja.


Da burde du DEFINITVIT kjøpe det. Det er jo det beste som har hendt Wii sålangt.

Liker du Mario 64, så kan jeg nesten garantere deg at du liker SMG.
  • 0
ja. super mario 64 spilte jeg hver dag. ble litt skuffet over sunshine men hvis det er mer likt mario 64 så er det bare bra
  • 0
Siterer Hl2 fan:
ja. super mario 64 spilte jeg hver dag. ble litt skuffet over sunshine men hvis det er mer likt mario 64 så er det bare bra


For å sitere et eller annet spillblad: (Mulig det var Gamereactor)

Super Mario Galaxy har alt du likte ved Super Mario 64, og ingenting av det du ikke likte ved Super Mario Sunshine!
  • 0
he he. ok jeg får plukke det opp en gang. takk for svarene
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Rundet nettop Galaxy, og skal ta alle 121 stjernene nå.
  • 0
Er det noen som vet om et sted som selger WII billig. Har jævla lyst på dette spillet.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Free record shop!
Wii + WiiMote + Wii Sports + Valgfritt spill, til 2.999,-!
Square Enix.
  • 0
+ 1 000 000 i frakt= ikke så billig allikevel
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
+ 1 000 000 i frakt= ikke så billig allikevel


Er frakten så sykt dyr nå for tiden?
"Objection!"
  • 0
posten har høyet frakt kostnadene
..neida

men anyways: er det ikkje fri rekord sjop butikker overalt da?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Hehemann:
Citerer remote:+ 1 000 000 i frakt= ikke så billig allikevel



Er frakten så sykt dyr nå for tiden?


det varierer kraftig fra side til side, men man må legge på noen kroner ja!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Citerer Hehemann:
Citerer remote:+ 1 000 000 i frakt= ikke så billig allikevel

Er frakten så sykt dyr nå for tiden?

det varierer kraftig fra side til side, men man må legge på noen kroner ja!


Ironi er vel ikke din sterkeste side
"Objection!"
  • 0
Siterer remote:
+ 1 000 000 i frakt= ikke så billig allikevel


...Nei... Frakt ca. 100kr...
Square Enix.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Tja, mener obs hadde ett tilbud med Wii pluss Wii sports (doh) til rundt 2199 eller 2299,-
  • 0
Funker det slik at man KJØPER Wi Sports, eller får man det? Og hvordan kan man være sikker? O.o
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Funker det slik at man KJØPER Wi Sports, eller får man det? Og hvordan kan man være sikker? O.o


Wi sports vil alltid være gratis inkludert med Wii-konsollen Du trenger ikke å betale en krone.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!