Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

hvilken spillfigur ville du vært?


Jeg ville vært han i pokemon, bare gå rundt chille, fange pokemon, trene dem og banke rompene til team rocket en gang iblandt
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
Mario, fordi han er en morsom liten kar i en rød hatt
  • 0
Hmm, vanskelig.

Enten Gordon Freeman, Kratos, Han duden fra Bioshock
(karakteren du spiller) , Altaïr (Kunne vært praktisk) osv..
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
ville vært Sonic når jeg tenker meg om! tenk a å kunne sove helt fram til det er fem minutter igjen til skola starter, også bare legge bena på nakken og fortsatt ha god tid
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
ville vært Sonic når jeg tenker meg om! tenk a å kunne sove helt fram til det er fem minutter igjen til skola starter, også bare legge bena på nakken og fortsatt ha god tid


det hørtes ikke dumt ut
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg har byttet mening!, jeg vil mye heller være:Ganondorf, tenk å være udødelig, kan bare bli drept av et våpen!

Og kune gjøre seg om til en stor Gris!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Ville vært Link!! Kuleste spillkarakter ever! Eller ikke... ville ikke kunne leve opp til storheten hans! Men jeg ville vært Link fra Twilight Princess. Tenk å kunne bli ulv på kommando!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Jeg ombestemmer meg fra siden sist. Jeg vil være: Han svenske fyren i mercenaries. Jeg er ikke sikker på hva han heter, men han er kul
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Egentlig veldig vanskelig å si... Sa Yoshi, emn når jeg tenker meg om, så er det så utrolig mange... Kirby, Yoshi, Master Chief (Bortsett fra at det er ei jente), Sackboy, Funky Kong, og så veldig mange flere!
''I want to belive!''
  • 0
Se på mitt avatar så finner du ut.
I was frozen, today!
  • 0
Ville vært meg selv fra Oblivion eller Altaïr de er så gode med sverd
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Jeg tror jeg ville vært ditto jeg Eller Kirby! Det hadde vært fett å kunne late som du var noen andre enn du var. Si at du er skikkelig sur på en fyr, så gjør du deg om til han og gjør et eller annet megaflaut. Som feks å rive av deg alle klærne og løpe naken inn på et stappfullt kjøpesenter
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Jeg tror nok jeg ville vært Alan Wake fra Alan Wake. Tenk å bare kunne skrive noe og så ble det virkelig... jaja, brukernavnet mitt sier jo det meste.
Eller kanskje pokemon-en Weavile. Han er liksom så... Kul?
Hannah... Montata... Must... Die...
  • 0
Jeg tror nok jeg ville vært Leon fra RE4, han er liksom så actionhelt-aktig.
Eller kanskje James Sunderland fra Silent Hill 2... Han liker jeg fordi han er litt sprø... Akkurat som meg. Men jeg liker jo alle karakterene fra SH2... Fordi de er fullstendige psykopater hele gjengen!!!
Eller kanskje Dante fra Devil May Cry... When you get THAT cool, you don't bother with details!
Det er ikke lett å bestemme seg gitt...
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Starkiller fra Force unleashed.
This is a private conversation between me and the world
  • 0
Hmmm.....den er tøff, men tror faktisk jeg må gå for Nathan Drake, alltid hatt lyst til å være skattejeger.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Psycho
Crysis Warhead

Råkul, barsk fyr da
  • 0
Leon S. Kennedy
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Tror nokk jeg ville gått for Saverok fra Baldurs Gate 2, Eller så er Max Payne eller Gorgotzh the headhunter fra Dawn Of War 40.000 K serien.
Tungur Knivur
  • 0
Eg tror eg ville vært en blanding mellom Alyx Vance, Lara Croft og Nariko det er killer combination!
  • 0
Vyse fra skies of Arcadia!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Den spillfiguren jeg har kjent meg mest igjen i var Squall i Final Fantasy 8, med sin ordknappe, antisosiale og misantropiske personlighet. Dessverre ble han et bedre menneske etterhvert.
  • 0
Jeg ville vært Sackboy
Eller Yoshi da
  • 0
Masterchief!!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!