Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilken konsoll liker du best?


psp da?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Eg har alltid likt Nintendo sine konsollar, så det blir nok ein av dei .

Har faktisk hatt det utruleg kjekkt med Gamecuben, men usikker på om den stjeler førsteplassen
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
har kjøpt animal crossing, tar vel en stund før jeg rører ps3 eller 360
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
psp da?
Har ikke PSP men liker den ikke noe særlig liker ikke og spille på små skjermer. Men dessuten hva skal jeg med PSP når jeg har Ps3
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Etter at Xbox kom på markedet har jeg foretrukket de, selv om jeg og kjæresten skal til innkjøp av en PS3 i nærmeste framtid.

Av håndholdte konsoller foretrekker jeg DS, mange gode spill jeg vil ha som kommer dit nå etter en litt treg start for min del. (har hatt litt lite tid med den desverre).
  • 0
Siterer Truls-Petter:
Men dessuten hva skal jeg med PSP når jeg har Ps3

Spille eller se film på biltur?
Utrolig hvor mye bedre den blir da. Men PSP har skuffet generelt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg er PS fan, og har både Ps2 og Ps3. Men er ikke en slik en som kritiserer andre konsoller heller. Jeg liker godt spillutvalget på X-box, det eneste jeg er litt skeptisk til er Nintendo's konsoller, ikke fordi jeg misliker Nintendo, men fordi det virker som det iallfall i det siste har blitt en veldig dårlig kvalitetskontroll der, og det pøses ut hauger av dårlige spill til maskinen. Foretrekker få, gode spill, isteden for ett lass med halvdårlige. I tillegg mener jeg at PS3'en er en litt mer seriøs konsoll en Wii'en. Kort sagt: Wii er for familien, Ps3 er for ekte gamere.
Knurr...
  • 0
beste consollene jeg liker er: Ps1, Ps2, PSP, Ps3, PSP 3000 (bare sony)
  • 0
Siterer Kronoz:
Men PSP har skuffet generelt.


Enig! Det burde komme mye mer spill som Patapon og Loco Roco, ikke dårlige PS2/PS3 kopier (noen er bra). Men PSP er perfekt på ferie med gode spill og filmer med
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Har Xbox og Xbox 360....Guess what I like Xbox360!
Og Ps3
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
xbox 360
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
jeg liker gamecube bedre enn ps2 og xbox. Kommer alltid til å hate bergsala pga de stoppet å få inn gc spill. Jeg har aldri greid å skaffe meg spillene jeg ville ha på gc før det forsvant!
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
jeg liker gamecube bedre enn ps2 og xbox. Kommer alltid til å hate bergsala pga de stoppet å få inn gc spill. Jeg har aldri greid å skaffe meg spillene jeg ville ha på gc før det forsvant!


PÅ europris pluss her hvor jeg bor selger de en drøss med GC spill + gamestop selger
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Liker både Xbox 360 og PS3. Føler dog at Playstation'en er mye mer gjennomført!
I tillegg har den innebygd wifi, bedre harddiskløsning og blue-ray.

Så jeg blir nødt til å si PS3.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Har begge konsollene jeg da, men ps3 er best syns jeg!!
Det er mye greiere med ps3'en den har gratis network og slepper å kjøpe så mye ekstra til den.
Det nye avatar skitet og menyen på xboxen er bare forvirrende syns nå jeg.

Her i stua blir det nok mest ps3
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Siterer Jayz X:
Har begge konsollene jeg da, men ps3 er best syns jeg!!
Det er mye greiere med ps3'en den har gratis network og slepper å kjøpe så mye ekstra til den.
Det nye avatar skitet og menyen på xboxen er bare forvirrende syns nå jeg.

Her i stua blir det nok mest ps3


+1
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
jeg har også ps3, 360, wii, nes, psp og ds..jeg ga bort gc og gba sp fordi jeg kan spille de spillene på ds og wii.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
PS3, GC og N64.
I was frozen, today!
  • 0
gc og xbox spille selges ikke lenger... grunnen er at de ikke slo like godt ann som ps2. Men hvorfor måtte de fjerne alt og la ps2 stå igjen når jeg syns gc var en like bra konsoll!

hva syns dere om dette? at de fjernet gc? personlig syns jeg det suger *****
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
gc og xbox spille selges ikke lenger... grunnen er at de ikke slo like godt ann som ps2. Men hvorfor måtte de fjerne alt og la ps2 stå igjen når jeg syns gc var en like bra konsoll!

hva syns dere om dette? at de fjernet gc? personlig syns jeg det suger *****


gnomely syntes at PS2 suger. Greit. Tror du Sony bryr seg når den selger kanonbra?

GC ble nok fjernet fordi de innså at den tapte mot PS2.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
jeg liker ikke at ps2 er grunnen at gc spill forsvant. Jeg mener ikke at jeg syns konsollen suger egentlig.

skal de fjerne ps3 og 360 pga wii selger kanonbra? xD

(halv spøk)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
gode gamle nintendo og seff PS3, jeg kan ikke si X-box p.g.a. at jeg ikke takler å spille med fjernkontrollen dems. Jeg har vært vant med playstation konsoller i 13 år nå.
  • 0
Det blir nok ps3
  • 0
har aldri hatt noe annet enn PS konsoller så må gå for PS3
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Liker alle konsollene like mye, veldig fint for meg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!