Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Duty VS Battlefield??


Hei alle! Jeg leter etter et nytt spill til datamaskinen , har jeg i tvil om det skal være Call of Duty eller Battlefield.
Jeg spiller først og fremst på nettet, og har i mange år spilt en del Call of Duty , men vet ikke de nye utgivelsene , og har også hørt mye bra om Battlefield.

Så kom med innsatsen din på hvilket spill jeg burde kjøpe ;)
  • 0
Uten å skryte på meg noe ekspertstatus på noen av disse seriene, så holder jeg en liten knapp på Battlefield. CoD har gått ut på dato for lengst.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det spørs litt hva du er ute etter. Selv la jeg fra meg CoD for flere år siden, mens Battlefield er en serier jeg stadig returnerer til her og der når jeg har en gjeng med kompiser som er gira på litt krig.

Battlefield 4 (som er det siste i hovedserien) er i mine øyne langt mer givende for deg som spiller enn Call of Duty, da det er så latterlig mye du kan gjøre for å bidra til at laget ditt skal vinne, men til gjengjeld krever det ganske mye tid for å klare å sette seg ordentlig inn i det. BF4 har snart levd i to år, og har dermed fått DLCer, og oppdateringer deretter, som gjør at til og meg jeg som har spilt Battlefield-spill aktivt siden Bad Company synes det er nokså overveldende. Med tanke på at DICE nå slipper Star Wars Battlefront i stedet for et nytt Battlefield med det første, så ser jeg for meg at BF4 fort lever i et år eller to til før et nytt spill i hovedserien kommer ut.

Og ikke engang tenk på BF: Hardline. Det tok tre uker før spilerne som forsvant fra BF4 kom tilbake igjen fra Hardline, og dersom jeg skjønner meg på de som har spilt det, så er det med god grunn. Det skal tydeligvis føles som en litt overprisa DLC til BF4.

Kort fortalt; CoD er for min del litt fast-paced morro en kveld her og der, mens BF krever mer dedikasjon, og gir tilbake deretter.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hei, jeg er selv ganske stor fan av Battlefield 4, tenkte jeg at du må sjekke ut . Men som det også blir skrevet , er det en smakssak om man mest til COD eller BF.
  • 0
Jeg er veldig glad i Battlefield, og liker egentlig ikke CoD, utenom zombie-modus. Finner ikke så mye glede i BF3/4 lenger, men har spilt det masse og det er veldig gøy. Foretrekker Bad Company 2, syns multiplayeren der er skikkelig bra. Smak og behag.
''eh'' - Link
  • 0
Har Battlefield vært noe særlig de siste årene?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!