Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dele Super Mario Maker levels!


Jeg har kost meg skikkelig med Super Mario Maker til Wii U de siste dagene og har mekket sammen 4 baner som jeg er mer eller mindre fornøyd med. Jeg skal ikke påstå at de er blant de beste banene, men jeg tror og håper at de ikke er så verst. Problemet er nesten ingen spiller dem.


Forslag: Jeg deler banene mine her, og så håper jeg noen av dere har lyst til å spille dem og kanskje legge igjen en kommentar eller stjerne. Jeg spiller alltid noen av levlene til dem som kommenterer/stjerner mine levler. Samtidig håper jeg flere av dere har levler dere kan dele her. Jeg prøver dem gjerne

EEBA-0000-0025-BDAB
851F-0000-002B-F4DE
555B-0000-002D-D8D0
37B9-0000-003D-545E
  • 0
The Airship Brigade: D040-0000-0032-CE7F
  • 0
Har spilt gjennom The Airship Brigade og måtte bare logge meg inn igjen og for å skrive at den var SKIKKELIG bra! En bane helt etter min smak. Vanskelig, ja, men på den helt riktige måten. For mange av banene i SMM er vanskelige fordi de er kaotiske, overbefolkede av monstre eller rett og slett bare urettferdige og merkelige i måten de er designet på. Dine baner (prøvde et par av de andre også) er oversiktlige og tydelige - og utfordrende uten å bli irriterende. (Selv om jeg ikke helt hadde tålmodighet til Spin-bana di.)

Det er helt åpenbart at du har brukt langt mer tid på banene dine enn det gjeg har gjort. Veldig, veldig bra! Du forjener langt flere gjennomspillinger og stjerner enn det du å langt har fått.

En helhjertet anbefaling altså, hvis det er andre som leser tråden
  • 0
Takk for skryten. Jeg likte dine baner også. Korte og tilfredsstillende. Du har truffet den riktige vanskelighetsbalansen og det er deilig å spille levler uten en dum gimmick eller latterlig mange fiender. SMB3 levlen din er nok min favoritt.

Siterer Tamori:
(Selv om jeg ikke helt hadde tålmodighet til Spin-bana di.)

Hehe, ser den. Den er, ironisk nok, den nest mest popluære banen min selv om det er den jeg brukte minst tid på.
  • 0
Takk! Ja, er nok mest fornøyd med SMB3-bana selv også

Prøv gjerne min nye level:

Mario goes to heaven!
A869-0000-0051-6E5F
  • 0
Håper dere fortsetter å dele baner. Har ikke syntes spillet så så interessant ut, men har hørt mye bra om det. Må få prøvd det selv før jeg vurderer noe.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gi Mario Maker en sjanse! Skikkelig sjarmerende og råmorsomt, særlig hvis man har et forhold til de gamle Mario-spillene. Og mange engasjerte og dyktige brettmakere - allerede. Alltid noe spennende å finne

Prøv gjerne min nye bane:

Escape from the garden of giants:
809F-0000-0060-8873
  • 0
Siterer Tamori:
Mario goes to heaven!
A869-0000-0051-6E5F

Meget bra bane. Du har forbedret deg mye. Det er mange gode ideer her og den var rett og slett bare veldig bra designet. To tomler opp
  • 0
Siterer Tamori:
Gi Mario Maker en sjanse!


Skal få prøvd det til en kompis. Han var borte i helga, så det må bli en annen gang.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Morsomt spill. Overraskende morsomt

Lagt til 2015-12-25 16:25:
Satte rekord på den første banen din, Tamori
''eh'' - Link
  • 0
Siterer remote:
Har ikke syntes spillet så så interessant ut


Jeg har endret mening på dette. Har skaffet meg det, men spiller det ikke før etter eksamenstiden. I jula skal jeg lage noen snasne baner. Og så kan jeg prøve ut de dere har laget.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Tamori:
Jeg har kost meg skikkelig med Super Mario Maker til Wii U de siste dagene og har mekket sammen 4 baner som jeg er mer eller mindre fornøyd med. Jeg skal ikke påstå at de er blant de beste banene, men jeg tror og håper at de ikke er så verst. Problemet er nesten ingen spiller dem.


Forslag: Jeg deler banene mine her, og så håper jeg noen av dere har lyst til å spille dem og kanskje legge igjen en kommentar eller stjerne. Jeg spiller alltid noen av levlene til dem som kommenterer/stjerner mine levler. Samtidig håper jeg flere av dere har levler dere kan dele her. Jeg prøver dem gjerne

EEBA-0000-0025-BDAB
851F-0000-002B-F4DE
555B-0000-002D-D8D0
37B9-0000-003D-545E


Veldig bra baner. Har klart alle dine og satt rekord på en av dem. Ser at du har laget flere, så skal få prøvd dem også.

Siterer Jurginator:
The Airship Brigade: D040-0000-0032-CE7F


Denne bana fungerer ikke. Er den fjernet?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!